Recensie Jennyfer, Leuven 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo , iemand ervaring met deze dvp?

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-firt-time-new.html

bedankt voor jullie antwoord!
Ja, ben er vorige week naartoe gegaan. Ontvangt in centrum Leuven...maar werkelijk centrum-centrum. Regio sint-jacobsplein/Dijle.
Op een bepaald uur afgesproken, gestuurd dat ik er was..antwoord pas 5min later. Ik zag daar nog een man ronddolen anq het gebouw. Ik draaide mij even weg en keek terug in de richting van het gebouw en hij was weg. Plots stuurde ze dat ik 15min moest wachten. Zou ze met die man binnen zijn? Wat later kwam er een pizzakoerier af die als een zot tegen de deur bonkte omdat niemand open deed. Niet veel later deed een vrouw (roemeens type) open. Leek totaal niet op jennyfer, waardoor ik zwaar twijfelde om te blijven wachten. Schrik dat ik iemand anders zou tegenkomen dan de advertentie.
15-20min later stuurde ze dzt ik mocht komen. Deur stond op een kier. Het is een super druke straat, maar het gebouw doet totaal niet vermoeden dat er dvp's werken.
Jenyffer is een mooie vrouw. Heel strak, petite meisje. 100% zoals op de foto's. De foto's zijn zelfs niet bewerkt.
Ze vroeg direct of ik een trio wou met haar vriendin, wat ik weigerde. Haar vriendin zat in de kamef ernaast..de deur tussen beide kamers was gewoon open.
Ze kleedde zich om..wat een prachtige verschijning. Ze is wel heel verlegen. Die dag had ze ook een plakker op één van haar tepels...een wonde van een klant?
Opgelet, van wat ik heb mogen ondervinden, doet ze niet alles van de advertentie. (Tong)zoenen deed ze niet (ze keek weg wanneer ik probeerde, dus heb niet aangedrongen. Doet enkel pmc.
Je mag ze voor de rest overal aanraken en ze is vriendelijk.
Pijpen was zoals gezegd met condoom. Ik voelde er niet veel van.
Seks was ok. Ik moest in het begin rustig doen maar naarmate de seks vorderde, mocht ik meet beuken. Je mag ook lichte dominantie uitvoeren (haar in doggy bij de nek grijpen).

Herhalingsgevaar: ja en neen
Neen: niet alles wat online staat kan. Dus ze liegt over haar prestaties
Ze is duurder dan gemiddeld voor de service (80€/30min).
Je merkt aan haar verlegenheid dat ze de job uit noodzaak doet.

Ja: je mag lichtelijk domineren , wat in mijn wandelcariere een zeldzaamheid is.
Ze is 100% zoals op de foto's en ze is effectief Britse (of heeft alleszins een brits accent).
Geschatte leeftijd zonder dat ik naar de advertentie zou kijken: 18-19jaar oud. Is uiterlijk de jongste dvp dat ik tegengekomen ben.
Ze straalde iets lief/onschuldig uit. Je had niet het gevoel bij een dvp te zijn.

Ik zie dat haar advertentie verdwenen is, maar ze zou dit jaar zeker terugkomen.

Ps- de vrouw die de deur opende voor de pizzakoerier ben ik nog niet op Redlights tegengekomen.
 
Ja, ben er vorige week naartoe gegaan. Ontvangt in centrum Leuven...maar werkelijk centrum-centrum. Regio sint-jacobsplein/Dijle.
Op een bepaald uur afgesproken, gestuurd dat ik er was..antwoord pas 5min later. Ik zag daar nog een man ronddolen anq het gebouw. Ik draaide mij even weg en keek terug in de richting van het gebouw en hij was weg. Plots stuurde ze dat ik 15min moest wachten. Zou ze met die man binnen zijn? Wat later kwam er een pizzakoerier af die als een zot tegen de deur bonkte omdat niemand open deed. Niet veel later deed een vrouw (roemeens type) open. Leek totaal niet op jennyfer, waardoor ik zwaar twijfelde om te blijven wachten. Schrik dat ik iemand anders zou tegenkomen dan de advertentie.
15-20min later stuurde ze dzt ik mocht komen. Deur stond op een kier. Het is een super druke straat, maar het gebouw doet totaal niet vermoeden dat er dvp's werken.
Jenyffer is een mooie vrouw. Heel strak, petite meisje. 100% zoals op de foto's. De foto's zijn zelfs niet bewerkt.
Ze vroeg direct of ik een trio wou met haar vriendin, wat ik weigerde. Haar vriendin zat in de kamef ernaast..de deur tussen beide kamers was gewoon open.
Ze kleedde zich om..wat een prachtige verschijning. Ze is wel heel verlegen. Die dag had ze ook een plakker op één van haar tepels...een wonde van een klant?
Opgelet, van wat ik heb mogen ondervinden, doet ze niet alles van de advertentie. (Tong)zoenen deed ze niet (ze keek weg wanneer ik probeerde, dus heb niet aangedrongen. Doet enkel pmc.
Je mag ze voor de rest overal aanraken en ze is vriendelijk.
Pijpen was zoals gezegd met condoom. Ik voelde er niet veel van.
Seks was ok. Ik moest in het begin rustig doen maar naarmate de seks vorderde, mocht ik meet beuken. Je mag ook lichte dominantie uitvoeren (haar in doggy bij de nek grijpen).

Herhalingsgevaar: ja en neen
Neen: niet alles wat online staat kan. Dus ze liegt over haar prestaties
Ze is duurder dan gemiddeld voor de service (80€/30min).
Je merkt aan haar verlegenheid dat ze de job uit noodzaak doet.

Ja: je mag lichtelijk domineren , wat in mijn wandelcariere een zeldzaamheid is.
Ze is 100% zoals op de foto's en ze is effectief Britse (of heeft alleszins een brits accent).
Geschatte leeftijd zonder dat ik naar de advertentie zou kijken: 18-19jaar oud. Is uiterlijk de jongste dvp dat ik tegengekomen ben.
Ze straalde iets lief/onschuldig uit. Je had niet het gevoel bij een dvp te zijn.

Ik zie dat haar advertentie verdwenen is, maar ze zou dit jaar zeker terugkomen.

Ps- de vrouw die de deur opende voor de pizzakoerier ben ik nog niet op Redlights tegengekomen.
Dat verhaal doet me erg denken aan een ervaring die ik in de zomer van 2020 in die buurt had. Een knappe blondine, die meteen vroeg of ik een trio wilde met een vriendin die ook in een kamertje apart zat en daar rustig zat te studeren terwijl wij bezig waren... Bizarre overeenkomst, want ze praatte gebrekkig Engels, beweerde van Kroatië te zijn en ik verstond geen woord van wat de dames onderling zeiden.
 
Dat verhaal doet me erg denken aan een ervaring die ik in de zomer van 2020 in die buurt had. Een knappe blondine, die meteen vroeg of ik een trio wilde met een vriendin die ook in een kamertje apart zat en daar rustig zat te studeren terwijl wij bezig waren... Bizarre overeenkomst, want ze praatte gebrekkig Engels, beweerde van Kroatië te zijn en ik verstond geen woord van wat de dames onderling zeiden.
Jennyfer was wel degelijk Britse. Ik weet wel niet wie die andere dame was. Heb ze ook nooit gezien. Misschien is het je blondine en is je studerende vrouw jennyfer 😆
 
Haar advertentie staat terug online. Erg knappe dame. Maar ik vertrouw het niet helemaal: zeer verlegen met zo'n looks, zich ouder voorstellen dan ze werkelijk is, die man die daar rond hing, schrijffouten in de tekst (is ze wel Brits?). Jammer 😥

Zou jij nu nog eens teruggaan @Bart_90 ?
 
Laatst bewerkt:
Haar advertentie staat terug online. Erg knappe dame. Maar ik vertrouw het niet helemaal: zeer verlegen met zo'n looks, zich ouder voorstellen dan ze werkelijk is, die man die daar rond hing, schrijffouten in de tekst (is ze wel Brits?). Jammer 😥

Zou jij nu nog eens teruggaan @Bart_90 ?
Elke dvp in mijn carrière straalde om het effe cru te zeggen, iets "hoerig". Zij was oogde zeer onschuldig en braaf.
Weet niet of ze van Britse oorsprong is, maar ze had een Brits accent.
De man die daar ronddoolde was 100% zeker een klant hoor :)

Het is alleszins het meisje van de foto's. Maar ze is volgens mij geen 22 jaar oud, maar 18-19jr.
Ze is wel niet de grote initiatiefnemer en deed alles rustig. Maar eens in doggy kon het wat ruwer.

Edit: ik zie haar advertentie nu ook. Toen ik gegaan ben, stonden er geen fouten in..
En ze heeft geen c-cup hoor. Eerder A of B...
Gewoon een sportieve petite qua uiterlijk
 
Elke dvp in mijn carrière straalde om het effe cru te zeggen, iets "hoerig". Zij was oogde zeer onschuldig en braaf.
Weet niet of ze van Britse oorsprong is, maar ze had een Brits accent.
De man die daar ronddoolde was 100% zeker een klant hoor :)

Het is alleszins het meisje van de foto's. Maar ze is volgens mij geen 22 jaar oud, maar 18-19jr.
Ze is wel niet de grote initiatiefnemer en deed alles rustig. Maar eens in doggy kon het wat ruwer.

Edit: ik zie haar advertentie nu ook. Toen ik gegaan ben, stonden er geen fouten in..
En ze heeft geen c-cup hoor. Eerder A of B...
Gewoon een sportieve petite qua uiterlijk
niet lullig bedoeld maar heb je ooit een Brits accent gehoord? ik heb haar aan de telefoon gesproken maar zij klonk totaal niet van iemand uit UK. Het kwam niet eens in buurt. Ze spreekt wel goed engels maar is moeilijk te zeggen van die paar standaard zinnetjes van when you come let me know, please. Ze heeft een oost-europees accent maar dat is prima voor mij.
 
Laatst bewerkt:
niet lullig bedoeld maar heb je ooit een Brits accent gehoord? ik heb haar aan de telefoon gesproken maar zij klonk totaal niet van iemand uit UK. Het kwam niet eens in buurt. Ze spreekt wel goed engels maar is moeilijk te zeggen van die paar standaard zinnetjes van when you come let me know, please. Ze heeft een oost-europees accent maar dat is prima voor mij.
Ben je zeker dat je haar aan de lijn had? Ze was zo Brits als maar kon zijn. Echt dat typisch overdreven Brits accent.
Nu, ik heb er wel geen lange gesprekken mee gehad natuurlijk 🙂
 
Ben je zeker dat je haar aan de lijn had? Ze was zo Brits als maar kon zijn. Echt dat typisch overdreven Brits accent.
Nu, ik heb er wel geen lange gesprekken mee gehad natuurlijk 🙂
het was een videocall maar ik ben er ook langsgeweest. Ze komt uit Oekraine en zo klinkt ze ook. Haar Engels is prima maar het is niet advanced. Aantal moeilijke woorden begreep ze niet.

of je verwart haar met een andere dame of ik zou een paar afleveringen Geordie Shore kijken om te horen wat een uk accent is. Ze is net zo Engels als zij blond is van haar eigen😆
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het is een mooie dame die precies lijkt zoals op de foto's. Het is geen prater en is vrij afstandelijk. De benen had ze wel beter mogen scheren :p.
Ze pijpt lekker maar om de paar min zei ze no CIM. 1. vind ik een afknapper. 2 dat gaat niet zo snel. 3 dat mag ze wel harder zuigen.

Standje 69 gedaan en goed gevingerd. Dat kutje werd goed nat. Standje cowgirl, doggy en missionaris geneukt. Ik was eindelijk na lange tijd in topvorm jammer genoeg voor haar.
Ik heb haar ram hard, diep non-stop geneukt. Ze kreunde zachtjes mee als ik diep in haar deed stoten. Na 40 min vroeg ze om de 5 min of ik massage wilde. Ik zo nee joh ben net zo lekker bezig :LOL:. Klein minpuntje maar ik heb haar tot aan het eind hard doorgeneukt. Dat had ze volgens mij ook niet verwacht of gehoopt :rolleyes:.
Ik mis wel TZ of kusjes op de lichaam van haar kant.

Ze is mooi, inzet was voldoende maar het was geen geweldige ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/first-time-sexy-and-hott-kiss.html
Totale kosten (in euro)
80+20 PZC
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jennyfer gaan bezoeken in Leuven omdat de foto's mij maar bleven aantrekken , afspraak ging vlot via sms .

Wanneer de deur open ging zie je inderdaad 100% het meisje van op de foto's .

De sex is zoals je verwacht bij dit meisje .. braafjes en ze kreunt zachtjes mee , ondertussen weet ik ook al dat het een soort act is dat er opgevoerd wordt maar ja so be it.

Het pijpen zc (+20euro) deed ze rustig maar ik was meer geïnteresseerd om haar te proeven en legde haar op haar rug ... ik weet niet hoe het komt maar dit jonge kutje smaakte zo zoet , ik dacht ... doet ze daar nu suiker aan :unsure: :p in elk geval het was lekker maar de pret mocht niet lang duren ... "To much " zei ze ... wat een teken is dat ze niet graag heeft dat je haar beft.

Vingeren kon een paar seconden , ze wou snel neuken had ik de indruk.

Zoenen is uitgesloten , anaal ook .

Terug overgegaan naar pijpen om hem op sterkte te krijgen , condoompje errond en ze start met je te berijden in cowgirl , daarna overgegaan in doggy en op die manier ook het jasje gevuld.

Ik denk wanneer je haar wat beter kent het misschien wel aangenaam kan zijn met haar ... de eerste keer is ze inderdaad wat afstandelijk .

Herhaling... misschien wel .
 
Laatst bewerkt:
Jennyfer was wel degelijk Britse. Ik weet wel niet wie die andere dame was. Heb ze ook nooit gezien. Misschien is het je blondine en is je studerende vrouw jennyfer 😆
Ben je zeker dat je haar aan de lijn had? Ze was zo Brits als maar kon zijn. Echt dat typisch overdreven Brits accent.
Nu, ik heb er wel geen lange gesprekken mee gehad natuurlijk 🙂
Ze vertelde me dat ze van Oekraïne is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-firt-time-new.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze ziet eruit zoals op haar foto's, dus dat is een grote pluspunt.
Rest is zoals de anderen reeds beschreven hebben, beetje afstandelijk en mechanisch.
Je wordt kort afgetrokken en dat zet ze een condoom erop.
Ze pijpt oke, maar kort - dan komt ze cowgirl op je zitten en gaat wel hard.
Missio en doggy erna en de show was gedaan.

Jammer geen zoenen, maar best knappe verschijning.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben vorige week ook langs geweest bij deze beauty, echt zij is een beauty. Als het om naar te kijken is raad ik haar aan iedereen aan. De rest is spijtig genoeg wat minder. Het is hier trouwens al beschreven zij doet wel mee maar dan op automatische piloot. Ok zo zijn er nog. Gebruikt veel gel waar ik eigenlijk ook niet van houd heb haar liever te beffen maar dat lukte niet gezien haar gevoelig poesje. Wat ik dan echt wel negatief vond is de hygiëne zij heeft haar ervoor of ernaar niet gedoucht. Enkel na de daad haar poesje afgewreven met een vochtig doekje hetgeen ik persoonlijk nogal weinig vind. Maar ja wie ben ik !!!
 
Een 2-tal weken geleden bij haar geweest. Persoonlijk vondt ik ze echt wel spontaan, voor we aan het serieuzere werk begonnen een leuke babbel mee gehad, toen gingen de kleren uit, zoenen was zonder tong maar ok, heb haar wel mogen beffen, maar ze zei wel regelmatig dat ik het wat rustiger aan moest doen wegens heel gevoelig, toch werd ze lekker nat. Pijpen was was ok maar niet wauw, heb er haar nog even mogen lekken in 69 en toen deed ze het jasje aan en is ze op me komen zitten, glijmiddel was niet nodig want ze was al lekker nat. Ze heeft me actief bereden en genoot er wel zichtbaar van. Afgewerkt met missio en doggy, van dat laatste genoot ze nog het meest want ze kwam lekker trillend klaar en ik volgde kort na haar.

Ze heeft me nog een lekkere massage gegeven en hebben nog even gebabbeld. Zeker een leuke meid met voor mij wel een groot herhalingsgevaar.

Momenteel is ze terug naar huis, ze komt echter om de paar weken naar België dus ik verwacht ze snel terug.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Jennyfer onlangs bezocht.
'tis het meisje van de foto's. Geen echte klik tussen ons, wat toch wel iets is dat ik nodig heb, het enthousiasme was er niet. Misschien had ze een mindere dag?
Naar mijn mening, als je niet op zoek bent naar GFE en ze je type is, waag je kans, voor mij niet direct herhalings gevaar.
 
Ik heb dit meisje bezocht, maar het is niet wat goed voor me is, ik verwachtte dat ze best goed zou zijn, ik bezoek vaak meisjes, maar ze voldeed echt niet aan mijn verwachtingen. Ik kwam de kamer binnen en wat een puinhoop om te zien, ik stelde voor om samen te douchen en hij vertelde me dat hij het deed voordat ik aankwam, ik wilde met mijn tong naar beneden spelen en hij accepteerde maar ik stopte, rook dat ...
voor mij was het de eerste en laatste keer geen prettige ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan