Recensie Jesica 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pietje46

Newbie
11
10/11/21
2
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
verschillende keren bij deze lieve meid geweest .ze houd zelf ook veel van pijpen beffen en intiem wel alles met condoom
zit in de nieuwstad 7-2 (bordje voor het raam)
volgende week ga ik haar weer bezoeken
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
225
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Terwijl ik toch al enige de dames in de NWS bezoek was ik tot voor kort nooit binnen geslopen bij deze dame. Mijn interesse werd gewekt door een collega van haar die haar aanprees voor een trio... Dat toch maar niet gedaan maar mijn aandacht was getrokken.

Naar haar toegegaan en als een blok gevallen voor haar ontzettend mooie tieten met fraaie tepels. En hoewel ik normaal kies voor iets groter ( Dame in kwestie heeft B+) klopt er alles aan. Man wat maakte ze me geil. Caramel gekleurd met donkere dwingende ogen... wow. Ze wist heel snel wat ik leuk vind en handelde daar ook naar. Ze heeft een reuze collectie aan lingerie en dat is ook behoorlijk geil-makend (voor mij althans). Ze speelt vol enthousiasme met je tepels, je pik en als je wilt bewerkt ze ook je anus met veel plezier... Het zit allemaal in het pakket.

Gevolg was dat onze kennismaking schreeuwt om meer. Werkelijk een aanrader.
 
Laatst (nu 2 weken geleden) mijn voornemen om haar weer te bezoeken daadwerkelijk invulling gegeven.... en hoewel het dus al weer enige tijd geleden is toch nog een verslagje van dit zeer aangename bezoek.

Het begon ermee dat zij bij mijn binnenkomst mij met een geilheid benaderde die werkelijk bewonders-waardig is. Natuurlijk het is een spel maar werkelijk; ze speelt het goed. Ze heeft mooie lingerie aan, hoge hakken en haar lichaam is zeer zeker aantrekkelijk.

Mooie tieten, fraaie kont en een zeer goed smakend poesje. Ze is actief, (een beetje) dominant. Gezien de attributen in de kamer vermoed ik dat SM mogelijk is maar dat heeft niet helemaal mijn voorkeur.

Ze speelt met je op een manier die uniek is en die ik slechts één maal eerder heb mogen ervaren.

We will meet again !
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
laatst ook Jesica bezocht, het bleek mijn tweede keer al. De eerste keer had ze een man verkleed en lokte mij binnen. Hoewel het niet mijn ding is , toch wel geil, en dat was ik dus.... Was een bizondere belevenis, ik hielp haar maar moest ook betalen. Na het lezen van de recencie dacht ik ik ga naar 9.2. bleek het Jesica te zijn. Ze kan je enorm opgeilen en dat lukte. ze herkende mij noch en stelde voor om noch een man binnen te halen, wat ze ok probeerde, en na een paar minuten was er een liefhebber die snel weer terug zou komen. Ik durfde het uiteindelijk niet aan en was bang dat het terugkomen telang zou duren. Dus gekozen voor jessica alleen. deed ze best goed , waarop ik voorstelde dat ze met haar poesje op mijn mond zou gaan zitten, dat kostte 50 extra, ik had al 100 betaald, dat werd mij te gortig, ze hield maar aan en ik was bijna weggegaan waarop ze toch accoord ging. Prima date , maar commercieel wat te. Ik houdt er totaal niet van om halverwege bijna gedwongen te worden meer te betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan