Recensie Jess, Dynamite Privé, Nieuwegein 2,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Verbannen
Forumpionier
2.029
08/07/21
4.857
28
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
TL,DR: Ongeïnteresseerde Oost-Europese raamdame in een privéhuis.

Ik stapte op goed geluk binnen bij Dynamite Privé en liet de dames aan me voorstellen. Jess sprong er op dat moment het meest uit, qua gezicht, en ze leek een slank figuur te hebben, dus ik koos voor haar. Maar omdat ik toch niet helemaal zeker was, koos ik in eerste instantie van 30 minuten (ipv m'n gebruikelijke 45). Eenmaal op de kamer ging haar badjas uit en bleek zij toch een stuk molliger te zijn dan gedacht. DP zegt op haar site dat zij slank is, maar vanwege haar meerdere zwembandjes houd ik het op 'mollig'. Dit zeg ik niet om haar af te kraken; dit is slechts een feitelijke beschrijving van haar figuur. En aangezien er geen foto's van haar zijn op de site, leek het mij nuttige informatie. Wie ervan houdt, moet haar opzoeken.

Wat ik veel erger vond, was haar ongeïnteresseerde en afstandelijke houding. Ieder woord moest ik uit haar trekken, en dan kwam er een afgemeten, gesloten antwoord in gebrekkig Engels. Vanuit haarzelf kwam er geen enkele poging om het ijs te breken. Dit heb ik regelmatig meegemaakt aan de ramen en is eigenlijk de reden dat ik al jaren niet meer in een raambuurt ben geweest. Zelfs haar hele manier van doen, haar loopje, haar gezichtsuitdrukking van 'daar gaan we weer' en gebrek aan enige emotie herkende ik van de slechtste raamervaringen die ik heb meegemaakt. De seks was vergelijkbaar mechanisch en ontdaan van enige vorm van intimiteit. Zoenen doet ze niet. Je mag wel de rest van haar lichaam zoenen en aanraken, al duurde het ook even voordat ze begreep dat ik dat wilde doen, want eigenlijk wilde ze dat ik meteen ging liggen zodat ze me met slappe lul een condoom om kon doen om te gaan pijpen. Aangezien ze hier ook geen plezier aan beleefde, heb ik niet eens gevraagd voor mij hetzelfde te doen, en schakelden we gelijk over naar de pijpbeurt. Eerst ging ze zo liggen dat ik nergens bij kon, naast me, met haar rug naar me toe en haar lichaam half op me. Toen ik vroeg of ze op haar knieeën wilde zodat ik haar ook kon aanraken, snapte ze niet wat ik bedoelde en ging ze in de omgekeerde richting liggen. Het was misschien de slechtste pijpbeurt die ik ooit heb gehad, en haar aanbrenging van het condoom was hardhandig en pijnlijk.

We hebben nog even geneukt ook, eerst in missio en daarna in doggy. Maar opwinding zit mij bij grotendeels tussen de oren, dus een orgasme bereiken zou nu wel heel moeilijk worden en dat voelde ik ook. Toch ging ik in doggy redelijk gestaag richting dat hoogtepunt, zeker toen ik ons in de spiegel bezig zag (wij mannen zijn toch visuele wezens, hè), en ik haar eigenlijk niet de 'voldoening' wilde gunnen van niet klaar te komen. Maar in het begin werd het al een discussie omdat ze haar benen niet verder uit elkaar wilde zetten (ze had trouwens niet eens de moeite genomen haar hoge hakken uit te doen), zoals ik altijd doggy doe, dus moest ik mijn benen buiten die van haar plaatsen. Na een tijdje werd dat te vermoeiend en toch met veel hangen en wurgen haar zover gekregen haar benen uit elkaar te zetten zodat ik eindelijk een goede positie en grip kon krijgen. Zat ik eindelijk in een lekker tempo en ging richting orgasme, begon zij moeilijk te doen over doorstoten. Niet eens hard, want ik houd zelf niet van harde seks, maar ik moest wel een beetje dieper kunnen komen. Iedere keer ging ze dan heel ver naar voren leunen en zeggen "no, it's pain, it's pain". Na de derde keer heb ik het in frustratie opgegeven, teruggetrokken en het condoom weggesmeten.

Omdat ik in de periode van het 'happy hour' was gekomen bij DP en daarom een half uur slechts €60 kostte, besloot ik nog een voorstelrondje te doen, om toch niet onverrichter zake naar huis te moeten. Daarbij koos ik voor Aliyah en dát was een héél andere ervaring, waar ik nog over zal schrijven. (Wordt vervolgd.)
 
Oke, ben ook bij deze dame geweest. Maar ik moet zeggen dat ik haar juist wel een leuke meid vond die vriendelijk overkwam. Ze lachte veel en hoewel ze niet goed Engels kan probeerde ze wel vragen enzv te stellen. Ze vroeg of ik zonder gepijpt wou worden voor niet eens heel duur. Ze deed het wel iets te kort voor mijn doen maar vond ik niet heel erg. Zelf gaf ze aan dat ze oude mannen niet zo leuk vond en dat ze daarom soms ongeïnteresseerd over komt. Ik ga denk ik een volgende keer weer langs om zeker te zijn dat geen moment opname is.
 
Zelf gaf ze aan dat ze oude mannen niet zo leuk vond en dat ze daarom soms ongeïnteresseerd over komt.
Het is uiteraard geen enkel probleem dat ze oude mannen niet leuk vind. Helemaal respect voor. Maar…..dan moet je zo sportief zijn om zo'n klant te weigeren, ik zou er volledig begrip voor hebben. Echter: als je besluit om met zo'n klant naar de kamer te gaan, dan moet je een goede dienstverlening geven, want hij betaalt er tenslotte voor. Dus: óf je weigert de klant óf je gaat er voor.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/jess-dynamite-prive/
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Jess geweest. Het kan zijn dat ik haar op het juiste moment getroffen heb, maar het is me eigenlijk wel goed bevallen.

Ik herken bepaalde dingen wel uit de andere reviews hier. Het hangt er denk ik vanaf wat je zoekt, hoe je dit vervolgens ervaart. Voor een passievolle GFE zit je bij haar niet aan het juiste adres. Ze zet geen act op alsof je de lekkerste vent ooit bent, maar dat neppe houd ik sowieso niet van. Ze deed prima mee, alles wat ik voorstelde hebben we gedaan. Ik heb de tijd vol kunnen maken zonder aansporing van haar om op te schieten. Ik kom niet snel klaar en sommige dames klagen daar wel eens over. Dat was bij Jess gelukkig niet het geval.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ronduit slecht, alhoewel de ze een mooie verleidelijke indruk maakte en die ook wel behield tot het intieme gedeelte.
Was heel gewillig en wel lekker touchy bij het opfrissen al, gaf aan dat ze het fijn vond om een "knappe jonge" man te zien en waarom ik geen vriendin had etc.
Pijpen zonder was 50 Extra werd al vooraf aangegeven.
Pijpen was okay, verre van diep maar wel mooi oogcontact en bereidheid om te pleasen waarbij de testikels niet werden vergeten. Kwam al best gauw klaar voor de eerste keer mede door de gigantische geilheid vanuit mijn kant haha, was in ieder geval niet veel voor nodig. Hele korte massage (stevig wrijven en body to body contact) waarna ik aangaf dat ik al ready was waar ze om verbaast was, nog even een korte blowjob toen zei ze "can you please fuck me" mede door de manier van het verzoek kwam er een bepaalde opwinding en geilheid naar boven ze ging klaar liggen en pakte mij vast om mij erin te guiden waarna ik stopte aangezien we nog geen condoom om hadden gedaan en ze dus oh sorry zei en deze haastig ging pakken. Tot dit punt was het eigenlijk best wel verassend want ze wilde heel graag en ondanks mijn onervarenheid met het bezoeken voelde het alsof het van nature ging. Toen kwam het intieme gedeelte en mevrouw begon te kreunen alsof haar leven ervan af hing, ik barstte in lachen uit helaas…. En ze werd een beetje boos met de vraag "waarom moet je zo lachen", aldoende ging ik gewoon verder om haar niet het idee te geven dat ik haar aan het uitlachen was en ze hield haar benen stevig om mij heen en ging ritmisch mee echter was het al een beetje gedaan voor mij in wat voor mij leek als het slechtste acteerstuk in tijden. Afijn, alsnog doorgegaan toen wilde ze heel graag doggy ik besloot eerst even nog voor de cowgirl die haar heel goed beviel en mij ook waarna ze ook echt genoot echter was het soms te diep en deed het teveel pijn.. (dit meerdere malen aangegeven met erbij vermeldend dat ze klein is) alsnog wilde ze doggy maar niet te diep en rustig op haar tempo die ik daarna kon opschroeven. Ik had echter meer het idee dat ik haar niet meer wilde teleurstellen/afwijzen want ze hield het kreunen er een beetje in "ah fuck me" "yeah, yeah" njaah… brak het wel af voor mij waardoor het meer uit medelijden voor haar was. Uiteindelijk gestopt en haar gevraagd mij af te maken met een blowjob en haar handen, ze wilde blijkbaar doorgaan met het intieme gedeelte (en bood ook dat het wat ruwer mocht als ik dat wilde)
De switch ging een beetje met tegenzin.. echter ging ze toch wel goed aan de slag en na behoorlijk wat instructies toch voor de tweede keer kunnen klaarkomen.
Ze is tevens ook wel strak en nu ik hierover nadenk, was haar service en gewilligheid wel super geil alleen brak de facade het echt af, kan toch niet fatsoenlijk genieten zo. Hopelijk hebben jullie hier iets aan!

Misschien toch wel 2 sterren geven, IPV 1.
 
Ronduit slecht, alhoewel de ze een mooie verleidelijke indruk maakte en die ook wel behield tot het intieme gedeelte.
Was heel gewillig en wel lekker touchy bij het opfrissen al, gaf aan dat ze het fijn vond om een "knappe jonge" man te zien en waarom ik geen vriendin had etc.
Pijpen zonder was 50 Extra werd al vooraf aangegeven.
Pijpen was okay, verre van diep maar wel mooi oogcontact en bereidheid om te pleasen waarbij de testikels niet werden vergeten. Kwam al best gauw klaar voor de eerste keer mede door de gigantische geilheid vanuit mijn kant haha, was in ieder geval niet veel voor nodig. Hele korte massage (stevig wrijven en body to body contact) waarna ik aangaf dat ik al ready was waar ze om verbaast was, nog even een korte blowjob toen zei ze "can you please fuck me" mede door de manier van het verzoek kwam er een bepaalde opwinding en geilheid naar boven ze ging klaar liggen en pakte mij vast om mij erin te guiden waarna ik stopte aangezien we nog geen condoom om hadden gedaan en ze dus oh sorry zei en deze haastig ging pakken. Tot dit punt was het eigenlijk best wel verassend want ze wilde heel graag en ondanks mijn onervarenheid met het bezoeken voelde het alsof het van nature ging. Toen kwam het intieme gedeelte en mevrouw begon te kreunen alsof haar leven ervan af hing, ik barstte in lachen uit helaas…. En ze werd een beetje boos met de vraag "waarom moet je zo lachen", aldoende ging ik gewoon verder om haar niet het idee te geven dat ik haar aan het uitlachen was en ze hield haar benen stevig om mij heen en ging ritmisch mee echter was het al een beetje gedaan voor mij in wat voor mij leek als het slechtste acteerstuk in tijden. Afijn, alsnog doorgegaan toen wilde ze heel graag doggy ik besloot eerst even nog voor de cowgirl die haar heel goed beviel en mij ook waarna ze ook echt genoot echter was het soms te diep en deed het teveel pijn.. (dit meerdere malen aangegeven met erbij vermeldend dat ze klein is) alsnog wilde ze doggy maar niet te diep en rustig op haar tempo die ik daarna kon opschroeven. Ik had echter meer het idee dat ik haar niet meer wilde teleurstellen/afwijzen want ze hield het kreunen er een beetje in "ah fuck me" "yeah, yeah" njaah… brak het wel af voor mij waardoor het meer uit medelijden voor haar was. Uiteindelijk gestopt en haar gevraagd mij af te maken met een blowjob en haar handen, ze wilde blijkbaar doorgaan met het intieme gedeelte (en bood ook dat het wat ruwer mocht als ik dat wilde)
De switch ging een beetje met tegenzin.. echter ging ze toch wel goed aan de slag en na behoorlijk wat instructies toch voor de tweede keer kunnen klaarkomen.
Ze is tevens ook wel strak en nu ik hierover nadenk, was haar service en gewilligheid wel super geil alleen brak de facade het echt af, kan toch niet fatsoenlijk genieten zo. Hopelijk hebben jullie hier iets aan!

Misschien toch wel 2 sterren geven, IPV 1.
Nou ja, ze probeerde het wel als ik jouw verhaal lees.

In eerdere recensies lees ik dat ze vrij "droog" is; geen emotie.

Lijkt niet jouw ervaring te zijn.

Jouw recensie maakt me toch wel nieuwschierig nu. Hoe zou ze met mij omgaan…misschien dat ik een date met haar inplan. Bedankt, nuttige recensie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jess is met wat bijbetaling (60 eu voor zoenen, 69, pzc) best wel een lekkere chick met goede services!

Pzc icm 69 was behoorlijk goed met DT pogingen. On-top was ook erg lekker, zoenen was ietwat terughoudend maar terugdenkend zou ik haar zomaar nog eens willen bezoeken voor wat langere tijd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb zelf een goede ervaring met Jess gehad, ze kwam vriendelijk over en precies mijn type. Ze kan wel wat koeltjes overkomen, wellicht een cultureel dingetje ook?

Pijpen was goed, pzc werd aangeboden maar ben daar zelf niet zo van. Ze keek me wel goed aan, iets wat ik zelf nog niet eerder heb meegemaakt bij een dvp en enorm van kan genieten

Ze gaf tijdens de daad aan het lekker te vinden, of dat echt zo is of dat ze het zegt weet ik niet 😋

Het duurde voor mij wat langer dan normaal om te komen, dus tussendoor bood ze wel een handjob aan om het 'af te maken' - heb vriendelijk afgewezen en een paar favoriete strandjes gedaan.

Ze doet, zoals de meeste dvps die ik tot zover heb ontmoet, geen 'diepe missionary' (benen ver naar achter), hou er zelf van om goed diep te stoten maar wil uiteraard dan wel een dame die daar van geniet.

Uiteindelijk goed kunnen eindigen in missionary, vind het persoonlijk een erg knappe meid.

Moet er wel bij vermelden dat ik zelf <30 ben, als ik de reviews zo lees kan dat een verschil maken in hoe ze tegen je doet

Helaas deed de airco het trouwens niet, dus het is wel erg warm binnen
 
Voortaan beter m'n huiswerk doen en dit forum doorspitten, maar goed het was een vrij spontane actie van me, was een stukje aan het fietsen en er begon toch iets te kriebelen in m'n buik en net daaronder. Enfin.
Paar dames werden aan me voorgesteld zonder echt indruk te maken, omdat de laatste wel een leuk koppie had en ik haar naam nog wist, voor Tess gekozen. Op zich wel een grappig meisje, goedlachs met een obligaat babbeltje en best een lekkere kont zag ik op de trap die ze heupwiegend besteeg.

Tijdens het pijpen beroerde ik haar clitoris maar daar moest ik mee ophouden want dat was 'very sensitive.' Toen neuken in de missionarishouding waarbij ze met haar nagels over m'n lijf streek en met m'n tepels speelde. Ook sloeg ze wat vuige taal uit wat ik wel kan waarderen. Ik had het behoorlijk warm in het kamertje en was er vrij vlot letterlijk en figuurlijk klaar mee.

Ik heb gebruik gemaakt van de Sexy Sunday aanbieding 20 minuten voor 40 euro wat op zich prima is. In een geile bui ga ik hier wellicht nogmaals gebruik van maken, met een andere dame, maar Jess is voor mij voortaan een No.
Niet dat het allemaal slecht was, maar de vonken spatten er niet van af.
 
Volgens deze advertentie op Kinky ontvangt ze ook bij Samantha prive in Rotterdam (er zijn meer dames die wisselen tussen Dynamte, Samantha en Lipstick, allen van dezelfde eigenaar).
 
Volgens deze advertentie op Kinky ontvangt ze ook bij Samantha prive in Rotterdam (er zijn meer dames die wisselen tussen Dynamte, Samantha en Lipstick, allen van dezelfde eigenaar).
Ze is bij dynamite weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan