WHEM Jess,Linden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik, ben er al zeer vaak bij geweest, is een van mijn beste ervaringen die ik tot nu toe heb gehad, is een super toffe madam, die er alles aan doet om je een fijne tijd te geven, ze geeft zichzelf voor de volle 100%. Ik heb/had een zeer goeie klik met haar. Behandel haar met respect, zachtheid en tederheid en je krijgt heel veel terug van haar.
 
Probeer haar te bellen maar nummer is niet in gebruik ???
best is haar te sturen via WhatsApp. Telefonisch heb ik haar nooit gecontacteerd, alles via WhatsApp berichten. En als ze niet reageert heeft ze geen tijd, ze heeft natuurlijk nog een leven naast ontvangst doen. Succes en hopelijk ervaar je ook zo'n fijne tijd als ik met haar.
 
best is haar te sturen via WhatsApp. Telefonisch heb ik haar nooit gecontacteerd, alles via WhatsApp berichten. En als ze niet reageert heeft ze geen tijd, ze heeft natuurlijk nog een leven naast ontvangst doen. Succes en hopelijk ervaar je ook zo'n fijne tijd als ik met haar.
Khem ondertussen bericht via whatsapp terug gehad, thx. Hopelijk kortelings date.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan