Recensie Jesse/Jessy (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 45/1 (vh 6/2) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
334
16/06/23
653
169
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Jesse is 22 jaar maar heeft echt nog een teenie vibe. Heerlijk! Ze is erg knap, prachtig gezicht. Ze heeft wel acne veborgen onder een laag makeup. Haar tanden zijn niet zo fraai. Ze heeft een heerlijk lekker erg slank lijf, slanke benen, mooie kleine tieten, lekker kutje, ik word gelijk hard als ik eraan mag zitten. Klein kontje. Ze is vriendelijk.

Pijpen is weer eens niets, een minuutje. Maar neuken is prima, ik neuk haar heel lang maar mag niet te hard.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Deze smalle Roemeense zit al een paar weken op nr 45. Ze beweert al een paar jaar in Antwerpen te zijn … Ze spreekt perfect Engels.
Ze hield haar BH aan maar dan heb ik hem maar zelf uitgedaan. Er was geen voorspel en een rode condoom werd genomen. Het pijpen was redelijk alhoewel het handje ook wel werd gebruikt. Ze positioneerde zich wel zodat het kutje buiten bereik was.
Een beetje klagen over de grootte van mijn lul waardoor ze daggy wou 🙃. Toch wel flink zitten doorstoten waarbij ze geen krimp gaf. Na korte tijd was het wel van finish please. Ik heb ze toch nog een top weten te zetten wat ze toch ook wel goed deed, mooi tempo.
By the way, er waren geen wasjes maar enkel een hoop vochtige doekjes. Ze rook wel proper en zag er ook verzorgd uit.
Een braaf meisje maar niet echt gemaakt voor deze job.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan