Recensie Jeske/Jessica, Breda 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad staat ze er al een paar dagen niet meer op .ook zoeken naar pijpqueen geen resultaat jammer voor je ,en ook niet op kinky. bekijk het per week want het is al wel eens meer geweest ,en dan staat ze er ineens weer succes
 
Ik zie dat Jessica veel aandacht en goede recensies krijgt, voor mij onbegrijpelijk ze is dik ( is niet erg een volle vrouw kan heel opwindend zijn) maar ik zie niets aantrekkelijks aan Jessica ligt waarschijnlijk aan mij want deze dame was toen ik haar ontmoette zo enorm onhygiënisch evenals haar huis dat ik rechtsomkeer gemaakt hebt. Dus over haar pijp skills kan ik niet mee praten maar haar uiterlijk en haar hygiëne wel en beide krijgen van mij geen voldoende. Lexa
 
Ze is gewoon heel fors. Maar voor dat geld en haar pijpkwaliteiten kun je geen bult vallen.
Ben er al een tijdje niet meer geweest. Weet iemand toevallig of haar ontvangstkamer ondertussen al klaar is? Laatste keer dat ik er was, was het een behoorlijke bende, met enkel een matras boven.
Gisteren bij Jes geweest en die is klaar.
En ze had me compleet leeggezogen tot de laatste druppel.
Ze had veel zin in zaad en slikte alles door..💦
 
Jessica bezocht en kan weinig aan de vorige recensies toevoegen. Huis is niet te schoonste maar zou het zeker niet vies noemen. Jessica is heel heel aardig en doet echt haar best. Ze pijpt aan een stuk door en kan hem helemaal hebben. Toen ik klaarkwam zat ik " balls deep" in haar mond en slikte ze alles weg. Bereikbaarheid is wel een issue maar ik probeerde sinds vorige week maandag contact met haar te leggen en het was pas donderdag was het gelukt om haar te spreken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Recensie dateert uit 2017:

Ik heb Jessica/Jeske meermaals bezocht in de periode 2016-17. Ze werkte toen nog vanuit Tilburg.

Ze is wat voller dan je vanuit de plaatjes te zien krijgt, maar ze is super skilled in wat ze doet. Daarnaast ook erg amicaal en je verveelt je echt geen seconde bij haar. Haar geilheid kent geen grenzen en erg veel is mogelijk. Ik heb het altijd bij de pijpdates gehouden. Over het pijpen valt echt niks te klagen...ze is pijpgeilllll als een malle. Zuigt echt zo lang door dat je binnen no time weer op krachten bent nadat je je lading kado hebt gedaan. Ze slikt gulzig door en moedigt je ook ondeugend/plagend aan.

Echt een oprecht lieve, gezellige en erg geile volle dame.

Over hygiene gesproken:
Ontvangstlocatie is altijd wel questionable geweest. Heb haar zelf ook enkele malen aangetroffen waarbij ze te stoned overkwam, maar dit heeft de pret nooit teniet gedaan. Ze is een onder alle omstandigheden goed presterende dame.

Trip
 
Ik zie dat Jessica veel aandacht en goede recensies krijgt, voor mij onbegrijpelijk ze is dik ( is niet erg een volle vrouw kan heel opwindend zijn) maar ik zie niets aantrekkelijks aan Jessica ligt waarschijnlijk aan mij want deze dame was toen ik haar ontmoette zo enorm onhygiënisch evenals haar huis dat ik rechtsomkeer gemaakt hebt. Dus over haar pijp skills kan ik niet mee praten maar haar uiterlijk en haar hygiëne wel en beide krijgen van mij geen voldoende. Lexa
Sluit me helemaal bij je aan, alleen ik heb er 40min voor moeten rijden. Dus ik dacht ik ben er nu toch dus laat ik dr keeltje maar even vullen. Ook dat viel vies tegen. Nam hem niet verder dan de eikel en bij mij was ze alles behalve sperma geil. Misschien een verkeerd moment dat ik bij dr langsging maar het was echt een dramatische date.
Ben ook echt verbaasd van het aantal positieve recensies hier.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuw op dit forum en dit is mijn eerste recensie:

Vandaag bij haar geweest. Puur gezegd een eersteklas onderdanige pijpslet die precies doet wat je het liefste hebt. Bij binnenkomst ff leuk praten sigaretje etc. Ze probeert je al hard te krijgen door de nodige dirty talk te gebruiken.

Het liefste wil ze dat je voor haar gaat staan zodat ze zich onderdanig voelt. Zodra je haar hoofd vastpakt begint ze je nog geiler te zuigen. Na lang staan ben ik gaan zitten toen begon ze het tempo echt op te voeren en non stop met lange diepe halen door te pijpen tot ik de lading in haar keel loosde.

Dit is echt een kwestie van langsgaan, betalen en je 300% leeg te laten pijpen. Weinig vrouwen die dat op deze manier voor elkaar krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar met deze dame afspreken is gewoon niet te doen. Ik heb haar misschien wel 30x gebeld en als je haar te pakken krijgt, ja bel over half uur of uur terug. Dan bel je terug en dan sorry kan niet afspreken. Dan is het ja kan morgen wel afspreken. Dan bel je morgen op, neemt ze niet op.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-bbw-ontvangt-priv-_7252724
Totale kosten (in euro)
70
Na het lezen van de recensies was ik toch wel benieuwd. Ik heb dr gebeld om af te spreken. Je kan je auto parkeren in de straat bij haar. Eenmaal binnen lag ik op de bank beneden en zat zij tussen mijn benen. Ze begint lekker rustig met diepe halen terwijl ze je aankijkt. Echt een lekkere pijpsletje;). Daarna zuigt ze je harder en sneller en is het moeilijk om niet te spuiten. Een poosje later kon ik het niet meer volhouden en spoot ik mijn lading in dr mondje. Ze heeft alles doorgeslikt ik heb geen druppel gezien!

Als je goed leeggezogen wil je worden dan raad ik Pijpqueen echt aan. Mij gaat ze vaker zien. een toppertje!
 
Sorry hoor maar met deze dame afspreken is gewoon niet te doen. Ik heb haar misschien wel 30x gebeld en als je haar te pakken krijgt, ja bel over half uur of uur terug. Dan bel je terug en dan sorry kan niet afspreken. Dan is het ja kan morgen wel afspreken. Dan bel je morgen op, neemt ze niet op.
Ik denk ook dat ze na 3 liter sperma de dag afsluit. Zo te horen heeft ze het erg druk. Iedereen heeft het over haar overgewicht, maar hoeveel kcal neemt ze per dag wel niet in, met doorslikken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan