Recensie Jessica, Cristal Prive 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.106
19/07/21
1.615
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/jessica/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat ik heel veel behoefte had aan een ervaring met een Arabische, ben ik naar Jessica geweest, een jongedame uit Libanon. Ze werkt bij Cristal Prive in Rotterdam. De ontvangst in de club vond ik niet heel hartelijk. Het is een volledig zwart gebouw waar je dan naar binnen gaat en dan kom je in een ontvangstruimte met een balie met een meisje erachter. Dan volgt een administratieve inboeking, terwijl ik gewoon zo snel mogelijk die Jessica wil ontmoeten. Daarna krijg ik te horen: "Je mag met me meekomen" en dan loop je achter het meisje van de computer aan en word je naar een kamer geleid. Dit alles geeft me geen fijn of hartelijk gevoel. Erg onpersoonlijk.

In het kamertje moest ik nog even wachten en toen werd op de deur geklopt en daar was Jessica. Ze is knap, klein met mooie vormen. Gezellige babbel, een jongedame die stevig in haar schoenen staat.

Ze wilde dat ik haar eerst ging masseren. Voor mij was dat een beetje lastig, want daardoor raakte ik een beetje uit mijn opwinding. Uiteindelijk was het tijd voor actie en kon ik lekker van haar snoepen. Mooie, flinke borsten en een lief poesje. Een min vond ik dat zoenen er niet bij was. Helemaal niet, steeds hoofd wegdraaien. Voor mij is dat echt een minner, want daarmee kun je nooit de GFE bereiken. Wel leuk om Arabische lieve woordjes te horen.

Daarna was ik aan de beurt. Omdat ik pmc echt niks vind en het toen allemaal niet zo lekker werkte, heb ik als extra's pzc condoom genomen. Daarna de actie. Verschillende standjes en daarna tevreden klaargekomen.

Na de actie ieder apart onder de douche, nog een gezellig praatje en afscheid.

Al met al: mooie meid, goede seks. Maar toch niet echt helemaal tevreden. Voor mij daarom een eenmalige ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan