Recensie Jessica, Den Haag, Geleenstraat 98 k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame staat nu een maandje in de Geleen en had ik al een paar keer zien staan, maar het kwam er nog niet eerder van. Ze valt op met haar flinke kont en een leuk gezicht met grote zwarte bril.
Het bleek de 26-jarige Jessica te zijn uit Roemenie die zoals velen ook deze week haar laatste week hier heeft.
Eerst maar eens begonnen voor het standaard tarief om eens te kijken hoe de dame is. Beiden de kleren uit en dan komt d'r prachtige kont tevoorschijn met dito heupen. Op het bed plaatsgenomen voor een eerste verkenning die ze erg goed weet uit te voeren: lekker rustig en veel variatie. Ze komt ook leuk naast mij liggen, haar lichaam is binnen bereik het mag allemaal aangeraakt en meer.
Na een ruime voorverkenning begint ze te pijpen, rustig maar redelijk zakelijk en niet veel meer dan voldoende om de sterkte er echt in te krijgen.
Vervolgens verder intiem, zij bovenop en heel rustig beginnend naar meer. Gewisseld naar missio en ook dan blijft ze je lekker aankijken.
Als laatste nog doggy, ik wilde toch die heerlijke kont nog goed bekijken. De bril gaat af en in deze positie gaat het cd vol.
Nog een wasje en babbel achteraf en ik ga er na 40 minuten weer vandoor. Het voorspel beviel mij wel, ergens in het begin heb ik al verlengd om haar rustig d'r gang te laten gaan.

Jessica is een leuke en vriendelijke dame met flinke kont die vooral intiem erg lekker is. Voor mij is het herhalingsgevaar redelijk groot.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan