Recensie Jessica, Nieuwstad 39-II 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JoostuitGroningen

Wandelaar
32
02/09/22
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kom al vele jaren bij deze bijzonder forse Latina. Ze is erg aardig, een grappenmaker ook (als je tenminste Spaans verstaat/spreekt). Ondanks haar omvang is ze redelijk flexibel qua verschillende standjes. Het liefst maak ik het bij haar af op zijn hondjes. Hoewel ik het nog lekkerder vindt als ze mij berijd. Dit houdt ze echter niet superlang vol. Bij mij heeft ze nooit haast, wat ik een groot pluspunt vind.
Na afloop biedt ze een klein blikje Cola of Fanta aan, terwijl je je opfrist en aankleedt. Ik ga altijd met een goed gevoel weer naar huis als ik bij haar ben geweest.
 
Ik kom al vele jaren bij deze bijzonder forse Latina. Ze is erg aardig, een grappenmaker ook (als je tenminste Spaans verstaat/spreekt). Ondanks haar omvang is ze redelijk flexibel qua verschillende standjes. Het liefst maak ik het bij haar af op zijn hondjes. Hoewel ik het nog lekkerder vindt als ze mij berijd. Dit houdt ze echter niet superlang vol. Bij mij heeft ze nooit haast, wat ik een groot pluspunt vind.
Na afloop biedt ze een klein blikje Cola of Fanta aan, terwijl je je opfrist en aankleedt. Ik ga altijd met een goed gevoel weer naar huis als ik bij haar ben geweest.
Hoe vindt ik haar?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan