Recensie Jessica (Roe), Den Haag, Doubletstraat 20k1 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
775
09/01/22
953
73
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
nou laat ik de aftrap met Jessica maken eigenlijk nog nooit een recensie geschreven maar nu toch
Bij lieve en mooie Jessica naar binnen gegaan het smalle trapje naar boven en gelukkig boven mooie ruime kamer,
Gelijk met tool gewassen en plaats genomen op bed, Jessica heeft me eerst heerlijk afgetrokken en begon me hierna lekker diep te pijpen
haar kutje was binnen handbereik en kon dus lekker haar kutje masseren deze was al gevuld met glijmiddel helaas dus kon niet goed voelen of ze wel nat werd hahha
toen me tool keihard was geworden heb ik Jessica ook op haar ruggetje gelegd en met haar kutje omhoog en stak hem er direct in hij kutje sopte goed en ik begon haar lekker diep te pompen Jessica's kutje werd ook lekker warm en ook haar lichaam werd opgewarmd Jessica keek me hier echt geil bij aan ze heeft echt van die hele mooie donkere ogen,
Hierna was het tijd voor doggie Jessica heeft een flinke kont die je hiervoor heel goed kan gebruiken, Ik pompte haar heel hard en we ging van doggy naar plat doggy maar ik was niet te stoppen ik poimpte lekker door en Jessica kreunde van genot mee het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in cd,

Jessica is een lieve meid geduldig en doet actief mee ik ga zeker weten terug naar haar,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
het is weer een tijdje geleden dat ik ben geweest bij Jessica maar ik bezoek haar heel graag
het is een hele mooie meid en zeer geduldig en neemt de tijd ik snap echt niet dat meer mensen geen recensie over haar schrijven ze is heel aardig en lief en nog mooi ook
ik bij binnen komst gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed
Jessica nam me tool in haar mond en pijpte me heel diep met slurpende geluiden echt heel geil, tegelijkertijd masseer en vinger haar kutje en anus ze heeft helaas al glijmmiddel er in gedaan maar toch werd haar kutje lekker warm en natter. Toen me tool titanium hard was heb ik ook Jessica op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar heerlijk te pompen Jessica kijkt me hier heel geil bij aan. Hierna was het tijd voor doggy Jessica heeft een lekkere kont hiervoor ik denk dat broeder @Marcov12 het ook wel kan waarderen om hier tegen aan te stoten ahah het duurde niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas.
Ik ga zoiezo elke keer terug naar haar
bedankt Jessica voor de heerlijke sessie
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wilde al een tijdje deze Jessica bezoeken,Joanna had het te druk dus maar hier naar binnen,hele knusse ruime kamer boven,na het overhandigen van het geld bood ze gelijk PZC aan waar ik al op hoopte,dit deed ze erg lekker vooral deeptroat voelde hemels mocht tot mijn verbazing in haar mond klaar komen..hier kom ik zeker terug😁
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jessica is sinds 4 dagen weer terug en staat nu op 20k1 omdat ze haar kamer is kwijtgeraakt,zelfde recept vanavond weer bij haar lang PZC zonder handen met ballen likken deeptroat Cim
 
Terug
Bovenaan Onderaan