- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
Gisterenmiddag naar Doublet gegaan op zoek naar Adriana of Erika, helaas waren beide niet aanwezig. Op 7.k3 zag ik een jonge lekker ding, de heletijd was zij bezig met haar mobieltje, weinig interesse op de wandelaars. Ik kwam dichterbij haar raam en maakte een praatje. Weer een Jessica uit Roemenië (niet van 16.k5). Mijn ogen waren gefocust op haar gezichtje en haar uitpuilende borsten. Afgesproken voor neuken, pijpen mc en beffen ben ik naar binnen gegaan. In het begin pratte zij niet zo veel maar zij gaf wel een goede service. Zij waste grondig haar kutje met zeep en daarna spontaan mij stevig omhelzen met haar hele lichaam. Ik voelde al dat dit goed gaat worden. Je mag overal aankomen op haar zachte en lekkere huid. Haar mooie borsten met uitstekende tepels zijn naturel en je kon deze likken en sabbelen. Daarna leg ik haar dwars op het bed en ik hurken begon haar beide gaten te likken, sabbelen en met mijn tong erin te roeren. Mijn beide handen gingen overal onderzoeken. Haar klit werd steeds harder. Haar ogen begon te draaien, de ademhaling steeds hoorbaarder en zij maakte zachte geluiden/praat wat ik niet begreep. Duidelijk dat zij dit tafereel lekker vond. Genoeg en nu wil ik staande gepijpt worden. Zij pijpte lekker diep en af en toe haalde zij uit en likte zij mijn eikel. Op deze manier hield ik wel vol voor een tijdje.
Het eindigen in missionary met harde stoten en een harde brul was ook helemaal niet moeilijk meer na deze voorbereidingen.
Na de daad was zij helemaal los. We over alles en nog wat gezellig gepraat. Zij is 27 jaar en pas 1 week begonnen in Doublet. Ik zal zeker terugkomen en proberen wel met meer extra's te krijgen.
Het eindigen in missionary met harde stoten en een harde brul was ook helemaal niet moeilijk meer na deze voorbereidingen.
Na de daad was zij helemaal los. We over alles en nog wat gezellig gepraat. Zij is 27 jaar en pas 1 week begonnen in Doublet. Ik zal zeker terugkomen en proberen wel met meer extra's te krijgen.