Rode panda
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 60
Stond al een tijdje op mijn lijstje
Deze jessica met rood haar en slank kontje
Verliep wel anders dan ik me kon voorstellen
Ze liep al opgewonden de trap op ondertussen vroeg ze tot 3 maal toe of every thing ok was
Natuurlijk was alles ok want ik had mijn zinnen op dit spectakel gezet
Voor ik goed uitgekleed was volop tongzoenen, mijn lul had ze al tegen haar kutje geplaatst en mijn hand naar kut gebracht
Ik moest ze vingeren. 1 vinger, ze werd gek. Voor zover ze nog niet prettig gestoord van haar eigen
Nadien ging ze snel op bed liggen
Ik moest haar beffen en vingeren tegelijker tijd. Ze deed alles voor: zo moet ik beffen en zo moet ik vingeren (komt niet zo vaak voor hoor daar)
Nadien,er was geen tijd te verliezen: neuken geblazen in 4 standjes, veel initiatief moest ik niet nemen. Af en toe wat kussens van hier naar ginder en weer terug
Maar doggy had ze de mond van vol. Dat standje bevalt haar wel, ik kreeg een uitleg dat dat het beste was ivm de stimulatie van de g-spot
Wist ze blijkbaar wel iets van voor zover ik kon volgen in haar Engels met Spaans accent. Ze spreekt ook razend snel.
Ondertussen was ik dus klaargekomen, ze bleef maar gaan
Ik moest dit dus aangeven
Massage zei ze, weer geen tijd te verliezen. Dus tijd volgemaakt met massage van de volledige achterkant tot en met mijn voeten
Ik heb een kontje van iemand van 40 jaar zei ze. Vond ik plezant want ik ben een pak ouder
Een heel speciaal geval
Deze jessica met rood haar en slank kontje
Verliep wel anders dan ik me kon voorstellen
Ze liep al opgewonden de trap op ondertussen vroeg ze tot 3 maal toe of every thing ok was
Natuurlijk was alles ok want ik had mijn zinnen op dit spectakel gezet
Voor ik goed uitgekleed was volop tongzoenen, mijn lul had ze al tegen haar kutje geplaatst en mijn hand naar kut gebracht
Ik moest ze vingeren. 1 vinger, ze werd gek. Voor zover ze nog niet prettig gestoord van haar eigen
Nadien ging ze snel op bed liggen
Ik moest haar beffen en vingeren tegelijker tijd. Ze deed alles voor: zo moet ik beffen en zo moet ik vingeren (komt niet zo vaak voor hoor daar)
Nadien,er was geen tijd te verliezen: neuken geblazen in 4 standjes, veel initiatief moest ik niet nemen. Af en toe wat kussens van hier naar ginder en weer terug
Maar doggy had ze de mond van vol. Dat standje bevalt haar wel, ik kreeg een uitleg dat dat het beste was ivm de stimulatie van de g-spot
Wist ze blijkbaar wel iets van voor zover ik kon volgen in haar Engels met Spaans accent. Ze spreekt ook razend snel.
Ondertussen was ik dus klaargekomen, ze bleef maar gaan
Ik moest dit dus aangeven
Massage zei ze, weer geen tijd te verliezen. Dus tijd volgemaakt met massage van de volledige achterkant tot en met mijn voeten
Ik heb een kontje van iemand van 40 jaar zei ze. Vond ik plezant want ik ben een pak ouder
Een heel speciaal geval