Recensie Jessie, Kerkhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2022

Wandelaar
28
10/08/21
11
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame adverteerde eerder onder Hechtel, nu onder Balen maar zij ontvangt in Kerkhoven. Schuin tegenover tankstation in mooie woning ontvangt deze thais uitziende dame prive. Had om 14 uur afgesproken maar toen was ze noch in de douche, of ik ff geduld had. Daarna binnen via voordeur, waarbij ik als eerste naar boven de trap op mocht, Doe dit liever andersom, mooier uitzicht haha. Daarna opgefrist in douche en op bed gaan liggen. Ga maar meteen op je rug liggen was het commentaar. Vervolgens kwam ze naast me liggen en begon me af te trekken, daarna condoom erover en ze vroeg in welk standje ik haar wilde nemen. Doggy, dacht ik om te beginnen. Toen ik klaargekomen was even wat afspoelen in de douche, maar ondertussen had zij haar kleren al weer aan. Wat is dat, ik had voor een uurtje gevraagd en na een half uur vond ze het welletjes, terwijl ik 130 euro had betaald (uurtje). En ze keek me als het ware de deur uit. Puur zakelijk en geen greintje genegenheid. Dus ik ga er nooit meer terug. Zie dat advertentie ook weg is gehaald.
 
Denk dat het over deze dame gaat :


Ze adverteert ook onder de naam Jessie, was ook al ff aan twijfelen om af te spreken maar deze commentaar is duidelijk, waarvoor dank.
 
Denk dat het over deze dame gaat :


Ze adverteert ook onder de naam Jessie, was ook al ff aan twijfelen om af te spreken maar deze commentaar is duidelijk, waarvoor dank.
Klopt, ze adverteert nu onder 2 namen inderdaad, de oude is:

Vrijwel zelfde tekst en identiek telefoonnummer.
 
Is zeer zakelijk, trekt op niks. Geen babbeltje, cashen en zo snel mogelijk van je af zijn. Ik ben half uurtje binnen geweest, had voor uur betaald, zo keek ze me buiten.
Strafste van alles is dat ik helemaal niet gefinished had maar ze vond het duidelijk welletjes geweest, ze kloeg ook van pijn door mijn grootte 🤷‍♂️
 
Deze dame adverteerde eerder onder Hechtel, nu onder Balen maar zij ontvangt in Kerkhoven. Schuin tegenover tankstation in mooie woning ontvangt deze thais uitziende dame prive. Had om 14 uur afgesproken maar toen was ze noch in de douche, of ik ff geduld had. Daarna binnen via voordeur, waarbij ik als eerste naar boven de trap op mocht, Doe dit liever andersom, mooier uitzicht haha. Daarna opgefrist in douche en op bed gaan liggen. Ga maar meteen op je rug liggen was het commentaar. Vervolgens kwam ze naast me liggen en begon me af te trekken, daarna condoom erover en ze vroeg in welk standje ik haar wilde nemen. Doggy, dacht ik om te beginnen. Toen ik klaargekomen was even wat afspoelen in de douche, maar ondertussen had zij haar kleren al weer aan. Wat is dat, ik had voor een uurtje gevraagd en na een half uur vond ze het welletjes, terwijl ik 130 euro had betaald (uurtje). En ze keek me als het ware de deur uit. Puur zakelijk en geen greintje genegenheid. Dus ik ga er nooit meer terug. Zie dat advertentie ook weg is gehaald.
Hetgaat toevallig toch niet over deze dame ? https://www.redlights.be/profiel/nederlandse-milf-jessy-zonder-condoom
 
Ben ook eens bij haar geweest. Was voor mij eenmalig, heel passief had niet veel zin zo leek het tenminste. En maar klagen over Belgische mannen dat die waardeloos zijn , snap niet goed wat haar hier houdt. Maar ja zoals als gezegd was voor mij eenmalig
 
Ben ook eens bij haar geweest. Was voor mij eenmalig, heel passief had niet veel zin zo leek het tenminste. En maar klagen over Belgische mannen dat die waardeloos zijn , snap niet goed wat haar hier houdt. Maar ja zoals als gezegd was voor mij eenmalig
Heb je het over deze dame ?

 

Oei zag er interessants uit qua looks en prijsverhouding voor opnieuw iets vast.

Maar afgaande op de comments. Niet dus.....

Wel nieuw nummer al staat ze met de andere naam er ook op.

Dat is ook wel een red flag. Jammer! Zag er veelbelovend uit
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan