Recensie JESSIKA, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robert-69

Wandelaar
64
17/05/24
66
11
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-terug-jessika-voor-jouw-fantasie-facefuck-real.html
Totale kosten (in euro)
150

Mooie foto's en verleid door haar leuke tatoos, het hete braziliaanse vuur eens getest.
Beloofd héél veel in de advertentie, maar uiteindelijk gebeurt er weinig. Ik had het kunnen weten. Iets wat zich voordoet als geweldig, is meestal een flop. Bij binnenkomen 1 kus op de lippen. Beetje proper maken met natte doekjes. 1 mini TZ en daarna 2 likjes, kan je moeilijk PZC noemen.
Verder speelde ze met zichzelf en trok aan Willie alsof haar leven ervan afhing. Overdreven gekreun. De rest mocht niet, beetje over haar sili's voelen, die ze pas vorig jaar heeft laten plaatsen in haar thuisland. Vriendelijk is ze wel, maar daar heb ik niks aan als de service ondermaats is. Dus niet voor herhaling vatbaar. Ze heeft wel veel verzameld door haar werk, vooral in de immosector in een paar jaar tijd. Ga niet in detail treden hier. Is haar privé, die ze mij in portugees heeft verteld en best kon verstaan. Laat je dus niet verleiden door de foto's, tatoo's en advertentie beloftes !

Terug
Bovenaan Onderaan