Recensie Jessy, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo1981

Newbie
9
17/11/22
5
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/muiderberg/1929248-jessy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geweldige ervaring! Een ontzettende lieve en leuke dame met een heerlijk fris en slank lichaam. Haar billen zijn fantastisch en ze heeft lekkere stevige kleine borsten. Ik heb ontzettend van haar genoten, een aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/1929248-jessy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Jessy geweest en het was geweldig. Even van te voren geappt en een paar uur later kon ik bij haar terecht. Bij aankomst op een soort van industrieterrein even geappt dat ik er was waarna ik op de deur kon kloppen. De gastvrouw wees mij naar boven waar Jessy mij een mooie lingerie stond op te wachten.

Ik werd begroet met een dikke zoen, na de financiële verplichting begonnen we heerlijk te zoenen waarna mijn kleding snel werd ontdaan. Op bed hebben wij elkaar heerlijk oraal (zc) verwend waarna Jessy mij uiteindelijk heeft klaar getrokken. Even opfrissen en snel daarna begonnen aan ronde twee waarbij al mijn favo standjes wel voorbij kwamen. Uiteindelijk heeft ze mij voor een 2e klaar klaar gepijpt waarbij ik heerlijk in haar mondje mocht komen.

Jessy is een hele mooie en bovenal lieve meid, ik ga snel weer terug.
 
Een aantal maanden geleden ook een keer bij Jessy geweest.
Sex is prima echt een duveltje uit een doosje. Slikte de boel ook gewoon door.

Minpuntje vond ik haar aankleding.

Totaal geen make-up op waardoor haar niet echt gave huid duidelijk zichtbaar was en ze droeg een soort zwarte wielrenbroek met campingslippers eronder. 🥴

Dus als je afspreekt zou ik wat kledingeisen bespreken van tevoren.

Afspraak maken ging wat moeizaam overigens.

Verder gewoon een geile donder.
 
Klopt maar je ziet haar gezicht niet hè
Dat vind ik toch wel belangrijk.

Ze hebben verschillende kamers daar
Sommige met bad zoals ik had destijds
En volgens mij sowieso een douche
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Van de week ook maar eens langs geweest want er zat verder niets van mijn gading bij, daar ik 200 best veel vind won mijn geilheid het helaas van mijn verstand.
via de app contact gemaakt en uurtje later stond ik in haar kamer. Eerst maar eens wennen aan het donker want veel licht heeft ze niet aan. Onder de douche en toen het bed op. Het is best een leuke meid om te zien, inderdaad een buurmeisjes gezicht, weinig make up maar prima verder. Klein maar heerlijk lichaam vooral haar kont is wel erg lekker. De advertentie text beloofd een heleboel maar neem dat maar met een lepel zout. Tongzoenen staat ze wel toe maar niet er vol voor gaan en ze probeert het een beetje af te houden. Tepels zijn uiteraard erg gevoelig dus liever niet aan komen, kreunen doet ze erg snel terwijl er nog niet zo veel is gebeurt. Dan Klaarkomen waar je wilt (zoals in de ad geschreven) is niet de werkelijkheid, ik ben nou eenmaal een fan van facials maar dat was dus zeker niet de bedoeling uiteindelijk in het mondje gekomen wat daarna in de spoelbak verdwijnt. Na wat gefrummel probeerde ik de tweede ronde in de zetten maar dat "omdat ze moe was" werd daar niet op gereageerd. Wel nog samen onder de douche en sloeg ik nog even de hand aan mijzelf en kwam ik alsog even op haar been.
Het lastige vind ik dat de advertentie bepaalde verwachtingen schept die niet echt worden na gekomen, tuurlijk kan het ook aan mij liggen en dat we samen niet klikken maar ik vind 200 euro gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt. Het was zeker niet allemaal slecht maar zeker niet geweldig.
Ze spreekt trouwens Engels want ze komt uit Letland/Rusland
 
Haar kinky en sexjobs advertentie haalt ze idd vaak offline als ze niet werkt. Echter staat ze ook al niet meer op de website van privehuis almere en haar telnr is ook offline.

Heb haar een aantal keer bezocht en wilde al weer een nieuwe afspraak plannen. Maar denk dat ze is gestopt 😫
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan