WHEM Jessy, Andelst privéontvangst website Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hierboven staat ook al een DVP uit Andelst die je van je goeie geld komt laten beroven. (Wie heeft gebeld kun je gewoon zelf controleren, toch?)
 
Altijd verrassend dat nieuwe leden na registreren een super enthousiast bericht plaatsen. Voor mij een reden om deze dame niet te bezoeken.
Ik snap wat je zegt. Dat kan ik helaas niet veranderen. Ik hoop dat er een gewaardeerd lid zijn oordeel geeft en dat je daar wat mee kunt.
Als ik naar mijn ervaring kijk zou het zonde zijn om deze ervaring te missen. ;)
 
Die dame vraagt zulke hoge bedragen dat ze het niet echt druk zal krijgen.
€175 of €200 per uur mag best stevig genoemd worden en dan is niet eens direct duidelijk welk bedrag waarvoor gevraagd wordt en waarom hetzelfde lijstje twee keer te lezen valt.
 
Laatst bewerkt:
De foto's lijken inderdaad nergens op maar ik kon ze nergens anders vinden.
Nieuwe account marc is al snel verwijderd en zijn reclame berichten ook.
Goed werk.
Maar toen verscheen ook opeens nieuwe account Bernard met dezelfde reclame berichten als marc.
En ja hoor, toen verscheen ook opeens een nieuwe account Jessy.
Valt helemaal niet op, hoor...
 
Beide zijn ook
Ik ben afgelopen vrijdag bij Jessy en haar vriendin geweest. Het was een geweldige ervaring. Ze hebben alles waar gemaakt en dan nog extra. Heb enorm genoten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Sorry Bernard dat je dit
Ik snap wat je zegt. Dat kan ik helaas niet veranderen. Ik hoop dat er een gewaardeerd lid zijn oordeel geeft en dat je daar wat mee kunt.
Als ik naar mijn ervaring kijk zou het zonde zijn om deze ervaring te missen. ;)
Idd zo denk ik er ook over. Tis wel makkelijk om je oordeel te vellen over iemand,maar na mijn mening mag je dat pas doen als je het eerst zelf ervaren hebt. Of het verhaal hebt gehoord. Maar hier wordt al een mening gevormd op basis van ? Ja grote fout van mij dat ik een nummer van een andere overgenomen heb heel dom van mij blijkt wel uit alle mededelingen hier. Fout zou ik ook niet meer snel maken
 
Ik weet het niet 100% zeker, maar de foto van de boezem lijkt verdacht veel op de voorgevel van de andere DVP uit Andelst die ook via 'wie heeft gebeld' als oplichter is aangemerkt
Dit is die andere advertentie in Andelst: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-meid-23_7660942
En die is inderdaad gemeld als gevaarlijk: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31626416239

En nu komt ie: de tekst en prijzen in de advertentie van Jessy lijken heel erg verdacht veel op die van Geile Meid.
 
Luister ik kan veel hebben maar van mijn tieten blijven jullie af.100 procent dat ik dat ben en 100 procent echt. Iedereen heeft bij jullie een mening maar niemand heeft ooit mij gezien behalve de 2 met wel een goede recensie over mij. Ben nu 3 a 4 weken bezig en iedereen die 1x bij me is geweest komen steeds terug. En nu dit bah siert jullie echt
 
Ik heb haar gesproken en een aantal dingen zit net niet mee (telefoonnummer wat ze overgenomen heeft blijkt historie te hebben qua melding bij wieheeftgebeld.nl) Ik kan er naast zitten, maar ze komt oprecht over. De eerste oudgediende die een afspraak maakt deze week mag een keer voor niks in ruil voor een onpartijdige recensie.
Helaas woon ik niet in de buurt van Arnhem anders had ik het wel geweten.
Haar mobiel staat in de SJ adv.
 
Luister ik kan veel hebben maar van mijn tieten blijven jullie af.
Je mist de essentie van dit beroep geloof ik
Ben nu 3 a 4 weken bezig en iedereen die 1x bij me is geweest komen steeds terug. En nu dit bah siert jullie echt
Zo snel al een schare vaste klanten? Zo zo. Nou nou. Poe poe.

Maarreh, je advertentie zegt dat je al twee maanden bezig bent hoor. Kortom, d'r klopt allemaal weer geen reet van
1633455461693.png
 
Ze doet soms trio met een collega. Zo gek is dat nou ook weer niet. Iedereen kan en mag vraagtekens hebben, maar laten we niet paranoia worden met zijn allen.
 
@Parker Ik ben hier ook nieuwe. Zat wel meer dan 10 jaar op Hookers. Maar als ik ergens nieuw ben kijk ik altijd eerst de kat uit de boom. Maar sommige gaan al schelden binnen 3 post's. Dat komt je betrouwbaarheid zeker ten goede.. hou vol..
 
Ik heb haar gesproken en een aantal dingen zit net niet mee (telefoonnummer wat ze overgenomen heeft blijkt historie te hebben qua melding bij wieheeftgebeld.nl)
Da's vreemd. Als ik nu naar de Primera loop, dan heb ik over een kwartier een nieuwe SIM-kaart met een nieuw nummer dat tenminste 2 jaar niet is gebruikt. (Afkoelen heet dat bij KPN). Beltegoed kan ik anoniem kopen. Niemand kan dat nummer tot mij herleiden.

Maar als ik ingewikkeld wil doen, dan vraag ik een contractsovernameformulier op. Daar moeten de oude en de nieuwe klant beiden hun gegevens invullen incl. kopie ID en volledige NAW. Twee handtekeningen eronder. Insturen. Wachten. Dagen en weken verstrijken. Daarna is het nummer overgedragen. Daarna wordt je eindeloos gebeld door de klandizie van de vorige eigenaar van het nummer
 
Laatst bewerkt:
Wandelaars, ze bestaat gewoon. Zie hier mijn recensie van gisteren.

 
@hellraiser666 @bergvlas

In een van de vorige posts werd de trio partner van Jessy gelinkt: Dit is die andere advertentie in Andelst: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-meid-23_7660942
Helaas is deze niet (meer) actief. Nu dook er een nieuwe advertentie in Andelst op en zat me af te vragen of dit de 'huidige' trio partner van Jessie is. Advertentie tekst lijkt als twee druppels water op die van Jessy, foto is nergens eerder gebruikt, leuk en lekker dropje lijk me!
 
Er zit natuurlijk helemaal niemand in Andelst, een dorp met 1.600 inwoners waar iedereen elkaar kent. Dit is codetaal voor een plaats daar in de buurt. Bemmel of Nijmegen ofzo. De dame op de foto is niet de Jessy waar het hier eerder over ging. Deze dame is wat slanker en Jessy is iets voller.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan