Recensie Jessy, Erotheek Freya, Hulst

Kwillem1

Vaste klant
7 jul 2021
185
168
50
Poederlee
Ik ben er van overtuigd dat er bij Freya dames zijn met een zeer goede service.
Ik ben zondag op een gangbang van Jessy geweest en had slimmer moeten zijn en eerst deze recentie moeten lezen.
Ze deed haar best, maar je merkt dat het afwerken is.
Herhalingsgevaar bij Freya bestaat, maar dan een duo gangbang en niet meer bij Jessy.

SinsOfMyJohnny

Stamgast
Oudgediende
3 jul 2021
452
523
Antwerpen
Ik ben er een tijd geleden ook geweest. En ook ik had deze recensie beter eerst gelezen. De kamer was ok. Douche maar geen toilet. Maar alleszins wel net en proper.
Jessy komt binnen en sprak inderdaad frans. Geen probleem voor mij maar ik dacht bij mezelf: ik heb dus met die kerel aan de toog zitten sms’en.
Als Jessy een fotomodel is dan ben ik Napoleon.
Haar benen en lichaam zijn enigszins ok. Maar haar borsten daar zijn volgens mij toch al enkele nageslachten op grootgebracht.
Een mooi gezicht heeft ze ook al stond het van in het begin wel op half zeven. Ik dacht, ik maak er nog het beste van en doe mijn stinkende best om lief en teder te zijn en het komt wel goed. Ik had tenslotte voor een uur geboekt. Maar miss Nigeria had duidelijk nergens zin in.
Tijdens het neuken: ik geef haar een kusje op haar borst. Auw!
Watte? Serieus?
Ook mijn piet bleek veeeel te groot voor haar. In alle standjes grimassen en « doucement » gevolgd door weeral elke keer Auw!
Ik kon op geen enkel moment enig enthousiasme bespeuren en checkte af en toe zelfs of ze niet in slaap gevallen was.
Na een tijd mij van niets meer iets aangetrokken en mezelf ingehouden zodat ik het uur rond kon maken.
Nondemilledju. Nooit meer.
@Kwillem1 Als jij dit service vind dan moet je er maar heen gaan.
De advertentie lezend dacht ik dat een zwarte panter me ging bespringen.
In de plaats daarvan kreeg ik een luiaard.

Bijlagen

• 20677447-00DD-4392-BBC4-00AF302F103E.jpeg
    20677447-00DD-4392-BBC4-00AF302F103E.jpeg
    281,2 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:

Sven02

Newbie
5 aug 2022
1
4
Ik ben er een tijd geleden ook geweest. En ook ik had deze recensie beter eerst gelezen. De kamer was ok. Douche maar geen toilet. Maar alleszins wel net en proper.
Jessy komt binnen en sprak inderdaad frans. Geen probleem voor mij maar ik dacht bij mezelf: ik heb dus met die kerel aan de toog zitten sms’en.
Als Jessy een fotomodel is dan ben ik Napoleon.
Haar benen en lichaam zijn enigszins ok. Maar haar borsten daar zijn volgens mij toch al enkele nageslachten op grootgebracht.
Een mooi gezicht heeft ze ook al stond het van in het begin wel op half zeven. Ik dacht, ik maak er nog het beste van en doe mijn stinkende best om lief en teder te zijn en het komt wel goed. Ik had tenslotte voor een uur geboekt. Maar miss Nigeria had duidelijk nergens zin in.
Tijdens het neuken: ik geef haar een kusje op haar borst. Auw!
Watte? Serieus?
Ook mijn piet bleek veeeel te groot voor haar. In alle standjes grimassen en « doucement » gevolgd door weeral elke keer Auw!
Ik kon op geen enkel moment enig enthousiasme bespeuren en checkte af en toe zelfs of ze niet in slaap gevallen was.
Na een tijd mij van niets meer iets aangetrokken en mezelf ingehouden zodat ik het uur rond kon maken.
Nondemilledju. Nooit meer.
@Kwillem1 Als jij dit service vind dan moet je er maar heen gaan.
De advertentie lezend dacht ik dat een zwarte panter me ging bespringen.
In de plaats daarvan kreeg ik een luiaard.
Ik dacht dat het aan mij lag met die Jessy. maar ik ben niet de enige, lees ik hier. Ik vond ze erg mooi, maar pijpen met 3 liter glijmiddel is ook niet alles. Neuken in missionaris, maar dan met 30 graden afwijking, hoofden zover mogelijk uit elkaar, beffen mocht niet wat ik heb een snor. Deze juf nooit meer!