Ik ben er een tijd geleden ook geweest. En ook ik had deze recensie beter eerst gelezen. De kamer was ok. Douche maar geen toilet. Maar alleszins wel net en proper.
Jessy komt binnen en sprak inderdaad frans. Geen probleem voor mij maar ik dacht bij mezelf: ik heb dus met die kerel aan de toog zitten sms’en.
Als Jessy een fotomodel is dan ben ik Napoleon.
Haar benen en lichaam zijn enigszins ok. Maar haar borsten daar zijn volgens mij toch al enkele nageslachten op grootgebracht.
Een mooi gezicht heeft ze ook al stond het van in het begin wel op half zeven. Ik dacht, ik maak er nog het beste van en doe mijn stinkende best om lief en teder te zijn en het komt wel goed. Ik had tenslotte voor een uur geboekt. Maar miss Nigeria had duidelijk nergens zin in.
Tijdens het neuken: ik geef haar een kusje op haar borst. Auw!
Watte? Serieus?
Ook mijn piet bleek veeeel te groot voor haar. In alle standjes grimassen en « doucement » gevolgd door weeral elke keer Auw!
Ik kon op geen enkel moment enig enthousiasme bespeuren en checkte af en toe zelfs of ze niet in slaap gevallen was.
Na een tijd mij van niets meer iets aangetrokken en mezelf ingehouden zodat ik het uur rond kon maken.
Nondemilledju. Nooit meer.
@Kwillem1 Als jij dit service vind dan moet je er maar heen gaan.
De advertentie lezend dacht ik dat een zwarte panter me ging bespringen.
In de plaats daarvan kreeg ik een luiaard.