Trevor john
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Deze smalle Roemeense zit al een paar weken op nr 45. Ze beweert al een paar jaar in Antwerpen te zijn … Ze spreekt perfect Engels.
Ze hield haar BH aan maar dan heb ik hem maar zelf uitgedaan. Er was geen voorspel en een rode condoom werd genomen. Het pijpen was redelijk alhoewel het handje ook wel werd gebruikt. Ze positioneerde zich wel zodat het kutje buiten bereik was.
Een beetje klagen over de grootte van mijn lul waardoor ze daggy wou
. Toch wel flink zitten doorstoten waarbij ze geen krimp gaf. Na korte tijd was het wel van finish please. Ik heb ze toch nog een top weten te zetten wat ze toch ook wel goed deed, mooi tempo.
By the way, er waren geen wasjes maar enkel een hoop vochtige doekjes. Ze rook wel proper en zag er ook verzorgd uit.
Een braaf meisje maar niet echt gemaakt voor deze job.
Ze hield haar BH aan maar dan heb ik hem maar zelf uitgedaan. Er was geen voorspel en een rode condoom werd genomen. Het pijpen was redelijk alhoewel het handje ook wel werd gebruikt. Ze positioneerde zich wel zodat het kutje buiten bereik was.
Een beetje klagen over de grootte van mijn lul waardoor ze daggy wou

By the way, er waren geen wasjes maar enkel een hoop vochtige doekjes. Ze rook wel proper en zag er ook verzorgd uit.
Een braaf meisje maar niet echt gemaakt voor deze job.