Recensie Jill, Boom / Heusden-Zolder 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machiavelli

Wandelaar
93
10/06/23
84
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/miss-jill.html
Totale kosten (in euro)
200
al een tijdje getwijfeld
enerzijds heeft ze alles waarmee ik een DVP zou kiezen nederlands sprekend en geen kindje meer van 18 jaar iemand die ook nog met ander werk actief is en niet alleen maar 24/7 klanten ontvangt
anderzijds heeft ze een paar fotos in haar advertentie staan waarbij ze wat mollig lijkt en in de praktijk zijn vaak een paar meer kilo's uiteindelijk heel wat kilo's meer en vreesde dus een beetje voor het moment dat de deur open zou gaan
maar nee hoor hier precies het omgekeerd hier een DVP die er eigenlijk beter uitziet dan haar foto's doen vermoeden (had juist een andere ervaring waar ik van weggelopen was)
heb haar gecomplimenteerd
ja ze heeft al wat meer jaartjes (39) maar zorgt duidelijk voor haar lichaam houd het fit en strak
direct een klik
veel gebabbeld en gelachen
doet dit naast ander werk
ze komt dus enerzijds in Heusden Zolder en anderzijds in Boom was niet in staat deze recensie te linken de rubriek die al bestaat over Jill heusden-zolder. het zou helpen indien het forum een gemakkelijke uitleg geeft hoe dat je dit doet.
van deze schoonheid genoten door haar te verwennen algemeen en vaginaal waarbij zij bij momenten zeer heftig reageerde tegen hoogtepunt aan of erover door beffen en streling van binnen en van buiten
commentaar van haar;nou nou dit is weer wat nieuws maar wel heerlijk
dan intiem waarbij zij eerst het condoompje aanbracht met de mond om de jongeheer op deze manier nog wat te stimuleren
heerlijk klaar gekomen bij intiem
nadien nog nagebabbeld
uurtje was heel snel om
herhalingsgevaar groot
zal het hierbij laten
zal wel een waarschuwing krijgen van forum leiding dat ik dit op de verkeerde plaats gepost heb maar snap echt niet hoe je dit doet bij een reeds bestaand rubriek sorry daarvoor
van mij part mag het forum dit verplaatsen naar rubriek Jill heusden zolder
als newbie toch wel lastig op dit forum
zal waarschijnlijk wel weer gebombardeerd worden met opmerkingen als;
het is weer een newbie die een positieve recensie plaatst dus niet geloven
doe er mij wat jullie willen mensen
ieder gaat zijn weg
einde verhaal voor mij


 
al een tijdje getwijfeld
enerzijds heeft ze alles waarmee ik een DVP zou kiezen nederlands sprekend en geen kindje meer van 18 jaar iemand die ook nog met ander werk actief is en niet alleen maar 24/7 klanten ontvangt
anderzijds heeft ze een paar fotos in haar advertentie staan waarbij ze wat mollig lijkt en in de praktijk zijn vaak een paar meer kilo's uiteindelijk heel wat kilo's meer en vreesde dus een beetje voor het moment dat de deur open zou gaan
maar nee hoor hier precies het omgekeerd hier een DVP die er eigenlijk beter uitziet dan haar foto's doen vermoeden (had juist een andere ervaring waar ik van weggelopen was)
heb haar gecomplimenteerd
ja ze heeft al wat meer jaartjes (39) maar zorgt duidelijk voor haar lichaam houd het fit en strak
direct een klik
veel gebabbeld en gelachen
doet dit naast ander werk
ze komt dus enerzijds in Heusden Zolder en anderzijds in Boom was niet in staat deze recensie te linken de rubriek die al bestaat over Jill heusden-zolder. het zou helpen indien het forum een gemakkelijke uitleg geeft hoe dat je dit doet.
van deze schoonheid genoten door haar te verwennen algemeen en vaginaal waarbij zij bij momenten zeer heftig reageerde tegen hoogtepunt aan of erover door beffen en streling van binnen en van buiten
commentaar van haar;nou nou dit is weer wat nieuws maar wel heerlijk
dan intiem waarbij zij eerst het condoompje aanbracht met de mond om de jongeheer op deze manier nog wat te stimuleren
heerlijk klaar gekomen bij intiem
nadien nog nagebabbeld
uurtje was heel snel om
herhalingsgevaar groot
zal het hierbij laten
zal wel een waarschuwing krijgen van forum leiding dat ik dit op de verkeerde plaats gepost heb maar snap echt niet hoe je dit doet bij een reeds bestaand rubriek sorry daarvoor
van mij part mag het forum dit verplaatsen naar rubriek Jill heusden zolder
als newbie toch wel lastig op dit forum
zal waarschijnlijk wel weer gebombardeerd worden met opmerkingen als;
het is weer een newbie die een positieve recensie plaatst dus niet geloven
doe er mij wat jullie willen mensen
ieder gaat zijn weg
einde verhaal voor mij
Pijpt ze ook zonder condoom?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jill-103
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb gisteren een geweldig leuke en geile date gehad met Jill.
Jill is een mooie klassevolle Nederlandse dame met een prachtig figuur en een mooi open gezicht. Ze ontvangt in een fraai discreet daghotel in Heusden. De ontvangst is hartelijk en amicaal, je voelt je meteen thuis bij haar.
Eerst even opgefrist onder de douche en daarna op bed gekropen bij Jill die in een mooi setje kousen op me lag te wachten. Soepel communiceert ze over dingen die ik lekker vind (of niet) en even soepel wordt de daad bij het woord gevoegd. Jill pijpt goddelijk en van pijpen gaan we naar standje 69, haar kutje is lekker strak en fris en nodigt uit om lekker gelikt te worden. Jill lijkt er erg van te genieten en kreunt lekker mee, met haar grote bambi-ogen kijkt ze me geil aan. Ik wordt zo geil als boter en kan niet wachten om mijn lul in haar uitnodigende kutje te steken. Vakkundig pijpt ze er een condoom om en gaan we van bil in standje missionaris. Jill neukt lekker actief mee en biedt stevig weerstand aan mijn - soms diepe en harde - stoten. Haar uitnodigende gekreun en geile blikken maakt me nog geiler dan ik al was. Ik kan mezelf niet inhouden en kom - voor mijn doen - snel maar verschikkelijk lekker klaar.
Jill biedt aan om de rest van de tijd vol te maken met een massage, maar mijn lichaam is nog niet bijgekomen van het heerlijke orgasme, bij elke aanraking vlieg ik lachend tegen het plafond. We besluiten onze sessie lekker keuvelend op bed.
Kortom: top date met een bijzonder mooie en onderhoudende dame die een heerlijke geile GFE biedt. Jill: i'll be back 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan