Recensie Jill, Utrecht 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs mijn eerste date gehad met Jill en dat smaakt naar meer. Ik was naderhand nog zo geil dat ik direct een nieuwe afspraak had willen maken.
Ze kan wat zakelijk overkomen op de app en bij het betreden van de woning maar dat komt ongetwijfeld omdat ze al wat jaren ontvangt. Wellicht gaat dat anders als je meerdere afspraken met haar hebt gehad.

De date verliep ontspannen. Jill is lief en eigenlijk niet het type waar ik op straat naar om zou kijken maar de seks was geil en intens. Dat komt vooral omdat ze er voor gaat en gulzig is. Pijpt goed diep, iets dat niet elke vrouw bij mij lukt. Daardoor werd ik goed hard en geil. En zo verliep ook de date: hard en geil. Aan neuken kwamen we niet eens toe. We verwenden elkaar oraal en zoenden volop.

Op dit moment heeft ze geen advertentie online na gezeik met Kinky.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4465982-jill
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inmiddels veel te lang geleden dat ik bij Jill ben geweest. Maar ik heb er super goede herinneringen aan. Altijd netjes en hygiënisch. Goede douche gelegenheid voor en na, en een gezellige babbel.

Heerlijk genoten en kan niet wachten op onze volgende date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van haar advertentie en daarna de voornamelijk zeer positieve reviews hier, besloot ik om afgelopen donderdag ook eens bij Jill langs te gaan. Nam een dag van tevoren contact met haar op via Whatsapp en het verdere contact daarna verliep soepel en zeer professioneel. Zoals in eerdere reviews is benoemt, vraagt ze van te voren om een duidelijke gezichtsfoto en een kort telefonisch contact. Dit voor haar eigen veiligheid en om eventuele fakers af te schrikken/te filteren.

Wat ik had gelezen gaf mij vertrouwen dat het wel goed zou zitten, dus ik koos gelijk voor een lange afspraak van drie uur (wat over het algemeen ook mijn voorkeur heeft). Daarnaast ook gekozen voor pzc en bare seks.

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen door een prachtige dame met een mooi figuur. Ik kon gelijk gebruik maken van de douche. Daarna afgerekend en was het tijd om te beginnen. Ik kan vrijwel niets negatiefs zeggen over Jill. Ze kan ontzettend goed zoenen en pijpen en ook intiem was erg goed en zelfs met een aantal standjes die ik nog niet eerder had gedaan. Dit alles doet Jill vol overgave. Tussendoor hebben we een aantal keer even rust genomen, wat tijdens zo'n lange afspraak ook wel nodig is. Ze heeft een lekkere babbel en, naast dat ik heb genoten van de seks, heb ik ook genoten van de gesprekken die we hebben gehad.

Uiteindelijk was het voor mij het geld absoluut waard en ik zal zeker nog een keer terugkomen.
 
Na het lezen van haar advertentie en daarna de voornamelijk zeer positieve reviews hier, besloot ik om afgelopen donderdag ook eens bij Jill langs te gaan. Nam een dag van tevoren contact met haar op via Whatsapp en het verdere contact daarna verliep soepel en zeer professioneel. Zoals in eerdere reviews is benoemt, vraagt ze van te voren om een duidelijke gezichtsfoto en een kort telefonisch contact. Dit voor haar eigen veiligheid en om eventuele fakers af te schrikken/te filteren.

Wat ik had gelezen gaf mij vertrouwen dat het wel goed zou zitten, dus ik koos gelijk voor een lange afspraak van drie uur (wat over het algemeen ook mijn voorkeur heeft). Daarnaast ook gekozen voor pzc en bare seks.

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen door een prachtige dame met een mooi figuur. Ik kon gelijk gebruik maken van de douche. Daarna afgerekend en was het tijd om te beginnen. Ik kan vrijwel niets negatiefs zeggen over Jill. Ze kan ontzettend goed zoenen en pijpen en ook intiem was erg goed en zelfs met een aantal standjes die ik nog niet eerder had gedaan. Dit alles doet Jill vol overgave. Tussendoor hebben we een aantal keer even rust genomen, wat tijdens zo'n lange afspraak ook wel nodig is. Ze heeft een lekkere babbel en, naast dat ik heb genoten van de seks, heb ik ook genoten van de gesprekken die we hebben gehad.

Uiteindelijk was het voor mij het geld absoluut waard en ik zal zeker nog een keer terugkomen.
Ik kijk uit naar je volgende reviews....
 
Ik ben meerdere keren bij haar geweest door de jaren heen. Jill is een dame met best wel grote stemmingswisselingen. Maar de seks is gelukkig wel altijd goed. Je moet alleen oppassen met je communicatie met haar op Whatsapp omdat ze je zo kan blokkeren om hele kleine dingen :ROFLMAO:
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken ging vlot maar foto was wel vereist.
Prima figuur, alhoewel ik niet echt dol ben op ijzerwaren in een lichaam
Bedroom bevat een danspaal - volgende keer vragen of ze die wil demonstreren
Kletst de oren van je lijf
Services goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan