Recensie Jimena, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
149
08/07/21
165
29
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2087474-jimena
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame zit al wat dagen in Den Haag en foto trok mij aan dus wilde eens de uitproberen. Wist dat er een grote kans was dat het een andere dame zou zijn, en dat was het ook. Huis in Laak met meerdere Zuid-Amerikaanse dames. Degene die bij deze advertentie hoorde zag er prima uit, minder mooi dan de foto's en neptieten waar ik niet van houdt dus bij een vluggertje van 60 euro gehouden (voor die prijs durf ik de gok bij een advertentie zonder recensies wel te nemen). Was helemaal niet verkeerd, ze was lief ook al bleef ik kort en deed haar best, met een dansje, zelfs een kusje met wat open mond, pmc waarbij ze ook wat aan de ballen likte en sex in twee standjes. Dame die ook rondliep vond ik iets knapper, dus ga binnenkort eens navragen welke advertentie daar bij hoort.
 
Deze dame zit al wat dagen in Den Haag en foto trok mij aan dus wilde eens de uitproberen. Wist dat er een grote kans was dat het een andere dame zou zijn, en dat was het ook. Huis in Laak met meerdere Zuid-Amerikaanse dames. Degene die bij deze advertentie hoorde zag er prima uit, minder mooi dan de foto's en neptieten waar ik niet van houdt dus bij een vluggertje van 60 euro gehouden (voor die prijs durf ik de gok bij een advertentie zonder recensies wel te nemen). Was helemaal niet verkeerd, ze was lief ook al bleef ik kort en deed haar best, met een dansje, zelfs een kusje met wat open mond, pmc waarbij ze ook wat aan de ballen likte en sex in twee standjes. Dame die ook rondliep vond ik iets knapper, dus ga binnenkort eens navragen welke advertentie daar bij hoort.
Ik kom ook uit Laak. Welke kant van Laak ontvangt ze dan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan