Recensie Joan, Olst 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tspj

Newbie
17
07/12/22
12
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/oudere-dame_8504932
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eenmaal aangekomen op adres deed een lieve vrouw open. Ik heb meteen betaald voor een halfuur en werd daarna naar de douche gewezen, voor mij geen punt alleen vond ik douche erg heet haha. Ik ging op twee tegen elkaar geschoven matrassen liggen die op de grond lagen in haar woonkamer. Zij begon al vrij snel met pzc waar ze erg goed in is. Haar daarna gebeft en vlug condoom omgedaan. Bovenop begonnen, daarna zij bovenop, vervolgens doggy en als laatste ronde ik weer bovenop met tongzoenen, ze stak haar tong wel ver naar buiten maar vond ik niet erg. Uiteindelijk nog beetje gekletst en weer vetrokken

Ik merkte ook dat ze geniet tijdens seks maar bedoel dan niet van die overdreven kreunen wat sommige dames doen. Ook goed om te weten is dat ze tepelpiercing heeft, bij haar vagina twee piercings en één bij clit. Voor de rest zag ze er voor 62 erg goed uit, ik vond haar gezicht prima, tieten maat D beetje hangend, alleen dat beetje buik had ik niet verwacht want dat zie je niet echt op de fotos. Ze is geen klokkijkster dus dat was erg fijn en relaxed. Voor mij geen herhalingsgevaar puur omdat ik een iets energiekere vrouw zoek maar ze is 62 en ik ben wat jonger dus ik geef haar niet de schuld daarvoor maar volgende keer ga ik toch voor 40jarige milf.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-rijpe-dame_8270204
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer vriendelijke dame. Ze gaf aan het geil te vinden om af te spreken met dates die veel jonger is. Ze is dan ook ruim dubbel zo oud als mij.

Ik had weinig tijd en kwam alleen voor een pijpbeurt. Snel even wassen en daarna kleedde ze zich al snel uit om aan de slag te gaan. We heeft een aantal geile piercings die ze je graag laat zien. Ze heeft een klein buikje en alles hangt een beetje, maar het past bij de leeftijd. Goede borsten ook.

Ik zal haar nog wel eens bezoeken, ook al is het een aardig stuk rijden. Ik wil nog wel een keer een langere date meemaken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-rijpe-dame_8270204
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ben vandaag bij Joan geweest ik had een vluggertjes date
het is zoals hier al omschreven een leuke nette dame, die in een net appartement ontvangt
ze neemt de tijd, maar met een vluggertjes date kan er niet gebeft worden zodat ze kan squirten
al met al een goede date, en ik zal zeker nog eens bij haar op bezoek gaan
 
Tja, hoe ziet iemand er van 62 uit?

Ik kan je alleen vertellen dat ik haar er niet extreem oud uit vond zien. Je ziet aan haar lichaam wel dat ze wat ouder is, maar alles is goed in verhouding
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst bij deze lieve dame geweest. Vrijdagochtend contact met haar gelegd en kon vrijdagmiddag al terecht. Ze ontvangt je in net appartement. Toen de de deur open deed had ze een weinig verhullend pakje aan waar je haar mooie borsten al goed kon zien.

Na afhandeling van het financiële gedeelte ( ik hoef te niet meer te wassen omdat ik thuis al gedaan had maar die mogelijkheid is er wel bij haar) allebei uit de kleren en hebben we plaats genomen op een matras in de woonkamer.

Heb lekker met haar mooie borsten gespeeld en hebben lekker getongd waarna ze me heerlijk heeft verwend met haar handen en mond en waarbij ik heerlijk ben klaar gekomen in haar mond. Daarna nog even liggen kletsen waarbij ze me heeft gemasseerd. Vervolgens even opgefrist en weer vertrokken.

Ik kom zeker weer terug bij deze topper, ze is een heel vriendelijke dame.
 
ik heb vandaag email contact gehad met Joan
zoals het er nu uit ziet zal het nog enkele weken gaan duren alvorens zij weer zal gaan ontvangen
ik begreep dat zij de advertentie plaatst als het weer kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan