Johanna op sj en kinky, oplichting

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dinges123

Newbie
8
20/10/21
5




Leuk contact via app inclusief voice berichten, vraagt tikkie voor reservering. Aan voldaan (dom, my bad) en contact stopt. Dom van mij, wees gewaarschuwd.

 
Laatst bewerkt:
Was iemand die al op WHG die zo te zien opgelicht is..
Sneu voor jou, hopelijk trap je er de volgende keer niet meer in, het is zonde dat de dames die wel echt met je willen afspreken nu de dupe worden van de oplichters met (aan)betalingen
 
Was iemand die al op WHG die zo te zien opgelicht is..
Sneu voor jou, hopelijk trap je er de volgende keer niet meer in, het is zonde dat de dames die wel echt met je willen afspreken nu de dupe worden van de oplichters met (aan)betalingen
WHG?
Maar je hebt gelijk, dacht iets te veel met mn l*l. Maar vwb SJ en Kinky, beetje doornemend moet ik tot de conclusie komen dat afspreken via die platforms eigenlijk nooit lukt, en nu dus een oplichtingservaring rijker. Denk dat ik ze voortaan maar ga vermijden.
 
De spelling '[...] wilt jou' als titel zal hopelijk in het vervolg de nodige argwaan wekken.
Los daarvan 'Johanna'...come on, wat is dat nou voor naam...
Geen enkele Nederlandse dame zal zo spellen. Gewoon een faker, vermoedelijk veiligelandiër/raketgeleerde/tandarts uit het Rifgebergte die zijn 'studie' (of verslaving/nektasje/scooterbenzine) niet kan betalen...
Als er geen ABN wordt geschreven/gesproken is het 100% fake. Dat is inmiddels mijn gedachtegang.
 
Ach ja, achteraf is het makkelijk he. Maar idd, dom van me. Het contact vtv was prima hoor, zowel bericht als voicebericht als telefonisch. Stem van de dame komt overeen met wat ik zou verwachten adhv de foto's. Good job, wel played dus ;-).

Het zij zo, ik lig er verder niet van wakker. Heb het hier gemeld. Iban, telnr en mail adres gemeld bij nepwekker.nl en telefoon bij WHG. Als ik anderen kan waarschuwen dan haal ik er nog wat voldoening uit. Aan de iban zit een naam, dus wie weet kan ik er zelf nog wat genoegdoening uit halen. Aangifte doen lijkt me zinloos.
 
Ik bedoel het niet als trap na. Juist heel herkenbaar, want ik was er ook bijna ingetuind niet lang geleden, meerdere malen zelfs, maar ik had de mazzel om deze site toevallig op tijd te ontdekken en las hier het nodige wat me in elk geval honderden euro's heeft bespaard. Inderdaad juist goed dat je het meldt. We zijn echt niet de enigen die soms alleen nog maar met onze l*l kunnen denken...
 
De spelling '[...] wilt jou' als titel zal hopelijk in het vervolg de nodige argwaan wekken.
Los daarvan 'Johanna'...come on, wat is dat nou voor naam...
Geen enkele Nederlandse dame zal zo spellen. Gewoon een faker, vermoedelijk veiligelandiër/raketgeleerde/tandarts uit het Rifgebergte die zijn 'studie' (of verslaving/nektasje/scooterbenzine) niet kan betalen...
Als er geen ABN wordt geschreven/gesproken is het 100% fake. Dat is inmiddels mijn gedachtegang.
Nederlands is hun goedste vak, heb je niet gedenkt he? :ROFLMAO:
 
Sterker nog, ik denk niet dat ik ooit een advertentie heb gelezen zonder taal- of grammaticafouten.
Als de dames zo taalvaardig zouden zijn, hadden ze wellicht een ander vak kunnen kiezen hè...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan