Recensie Jojo, Brussel. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Panthro

Vaste klant
101
01/05/22
140
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jojo-232
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest gisteren een vrije dag nemen voor een afspraak die hooguit een half uurtje geduurd heeft. Gezien ik toch nog iets leuk uit mijn dag wou halen, en gezien ik na die afspraak toch wel iets te vieren had besloot ik een gokje te wagen en langs te gaan bij een dame die hier nog niet besproken werd.

Haar advertentie was mij al een paar keer opgevallen: dat knappe snoetje, dat lekkere naturelle lichaam, die mooie ronde kont,... helemaal mijn ding.

Jojo ontvangt in een appartementje in Brussel. Ouderwets maar proper. Aan haar slaapkamer is een badkamer waar men zich kan opfrissen.

Ze was gekleed in een joggingbroek en wit topje, maar ze trok meteen een lade open met sexy spulletjes waaruit ik mocht kiezen. Maar ik had zin in een gfe en vroeg haar om haar outfit te laten zoals het was.

Ze geeft aan te kussen dus ik tastte af met een eerste voorzichtig kusje op de lippen. Spontaan kwam er wat tong bij van haar kant.

Ze stelde een massage voor om eerst wat te ontspannen. Niks bijzonder en ik bezoek ook geen dames voor massages, maar het gebabbel tussendoor zorgde voor een goede sfeer.

Daarna is ze bij mij op bed gekropen en zijn we lekker beginnen vrijen. Langzaam haar heerlijke lijf verkend. Ze greep al gauw mijn hard geworden lul vast en nam hem niet veel later ook spontaan in haar mondje.

Ik wou niet verder gaan zonder ook haar lekkere kutje even te beffen en gezien ze al gezegd had dat ze van 69 hield zijn we daar ook maar voor gegaan. Heerlijk die mooie ronde kont boven mijn gezicht.

En toen was het tijd voor het grote werk! Ze laat zich graag in verschillende standjes neuken zonder na twee minuten al aan te dringen om klaar te komen. Gezien ik meestal wel even door kan gaan een grote plus voor mij!

Uiteindelijk klaargekomen in missionaris positie. Misschien wat saai maar het lekkere lijf van een dame voor me zien trekt mij meestal wel over de streep.

Nog een douche achteraf en even nagebabbeld. Het enige minpuntje was dat de volgende klant meteen al op het uur na mij kwam waardoor ik ineens moest voortmaken. Wat tijd ertussen laten zou beter zijn maar ik vermoed dat dit wat gebrek aan ervaring is.

Maar desalniettemin met een goed gevoel buiten gestapt en ik ga zeker nog eens bij haar langs!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan