Recensie Joke, Cardate, Oostakker 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 504

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
04/07/21
2.392
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/joke-66
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag dagje verlof, ik ga enkele recensies neerpennen van mijn bezoekjes de afgelopen maanden.
Kort na het einde van de lockdown Joke nog eens bezocht.
Ze had vroeger recensies staan op h****s, vandaar dat ik ze 2j geleden voor het eerst heb bezocht. Het feit dat ik ondertussen ze nog bezocht heb, zegt genoeg zeker ?

Joke ontvangt in een camper/omgebouwde Van in de omgeving van de Volvo in Oostakker.
De locatie is makkelijk bereikbaar. Joke is een toffe madam, lekker slank én heeft een mooi lichaam met alles mooi in proportie.
Blijkbaar pijpt ze erg graag. Ik laat ze dan ook altijd doen, maar vraag dat ze met haar lekkere slanke kontje op mij komt zitten zodat ik ze ondertussen kan likken, wat ze kan appreciëren. Kussen deed ze dit voorjaar nog niet, vroeger wel.
Neuken met haar is prettig, ze is lekker nauw en spant d'r kutje rond je pik.

Enige nadeel is dat je beperkte speelruimte hebt en je je niet even kan opfrissen na de daad.

Het feit dat er volk rondom je passeert terwijl je ligt te ketsen heeft ook wel iets :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in het verleden ook al eenmaal bij Joke langs geweest en ik kan enkel akkoord zijn met bovenstaande recensie. Joke kust goed, pijpt fantastisch en heeft een super mooi en strak lichaam. Dat was vlak voor covid, ik ben sindsdien nog niet terug gegaan maar dat zal er zeker nog van komen!
 
Hare vent zit zeker en vast niet in de auto. Nog nooit gezien, ook geen plaats voor trouwens.
'k Meende mij enkele recensies op hookers te hebben gelezen waar sprake was dat hij voorin (bestuurderszetel) blijf zitten terwijl zij bezig was met de klanten. Maar bon, des te beter dus ;)
 
'k Meende mij enkele recensies op hookers te hebben gelezen waar sprake was dat hij voorin (bestuurderszetel) blijf zitten terwijl zij bezig was met de klanten. Maar bon, des te beter dus ;)
lang geleden een paar keer met Joke afgesproken en geen vent gezien. Pijpt lekker nat en slobbert alles op. Geniet ook van 69.
 
Reeds 2x langs geweest bij Joke. Één keer voor een gewone pijpdate en de tweede keer voor een pijpdate met intiem.
Beide dates verliepen vlot en Joke haar pijpkunsten zijn inderdaad fantastisch.
Het enige minpuntje is dat je je inderdaad niet kan opfrissen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Joke is toch zeker wel een vriendelijke, niet gehaaste, vlotte persoonlijkheid die haar stiel kent.
Eens in een motorhome afgewerkt worden : daar is niets mis mee en het is eens wat anders.

Prijs - kwaliteit is dit ZEER goed !
 
Joke is toch zeker wel een vriendelijke, niet gehaaste, vlotte persoonlijkheid die haar stiel kent.
Eens in een motorhome afgewerkt worden : daar is niets mis mee en het is eens wat anders.

Prijs - kwaliteit is dit ZEER goed
Welke formule heb jij genomen of krijg je extra korting? ik zie op haar RL advertentie een min prijs van 80€
 
Iemand hier nog geweest in de afgelopen tijd? Vind het eigenlijk wel een kinky ideetje, afgewerkt worden in een camper... Maar werpt tegelijk ook wat vragen op: staat die een beetje discreet? Zien de buren je bij wijze van spreken instappen, de camper wiegelen en je terug uitstappen? ;)

Joke ziet er ook erg goed uit, maar ik lees dat ze rookt: valt dit op? Is de camper doorrookt? Dat zou me erg storen en het geurtje is maar moeilijk te verdoezelen...

Als ze toch zo`n pijptalent is: zijn meerdere hoogtepunten mogelijk bij haar? CIM?

Thx!
 
staat die een beetje discreet?
Ja
Zien de buren je bij wijze van spreken instappen, de camper wiegelen en je terug uitstappen?
Neen
Is de camper doorrookt?
Nee, propere camper
maar ik lees dat ze rookt: valt dit op
Amper, en ik ben daar ook redelijk gevoelig aan.
Als ze toch zo`n pijptalent is: zijn meerdere hoogtepunten mogelijk bij haar?
Ja
Geen idee, ik denk het wel
 
Iemand hier nog geweest in de afgelopen tijd? Vind het eigenlijk wel een kinky ideetje, afgewerkt worden in een camper... Maar werpt tegelijk ook wat vragen op: staat die een beetje discreet? Zien de buren je bij wijze van spreken instappen, de camper wiegelen en je terug uitstappen? ;)

Joke ziet er ook erg goed uit, maar ik lees dat ze rookt: valt dit op? Is de camper doorrookt? Dat zou me erg storen en het geurtje is maar moeilijk te verdoezelen...

Als ze toch zo`n pijptalent is: zijn meerdere hoogtepunten mogelijk bij haar? CIM?

Thx!
Ze ontvangt heel discreet aan de parking van een Zweedse truckbouwer. Dus als je niet tijdens de shiftwissel gaat is er geen kat die het weet. De camper is niet doorrookt. Voor de mogelijkheden bel haar op. Ze is erg vriendelijk.
 
Ik denk eraan om ook eens bij Joke langs te gaan. Ik heb contact gehad met haar en ze zegt dat haar camper gewoon langs de kant van de weg staat naast een druk kruispunt en omstaanders je wel degelijk kunnen zien instappen. Klopt dit?
 
Ik denk eraan om ook eens bij Joke langs te gaan. Ik heb contact gehad met haar en ze zegt dat haar camper gewoon langs de kant van de weg staat naast een druk kruispunt en omstaanders je wel degelijk kunnen zien instappen. Klopt dit?
Dat valt best mee hoor. Niet gaan bij de ploegwissel van Volvo truck's is een aanrader. Daartussen heel onverdacht en discreet. Joke is een pro die al lang in de business zit, maar dat laat ze niet merken. Ze houdt van haar job, en verwent je super! Beffen, rimmen, pijpen zonder, en ze laat zonder meerprijsje haar mondje volspuiten...😋. Wel een babbeltje vooraf en nadien...😉.
 
In het verleden ook bezocht. Eerst kwartiertje babbelen vooraan in de camper, dan begonnen. Ze doet haar job, maar iedereen in de buurt of velen in de gemeente kennen de camper en weten wat ze doet. Camper staat meestal niet ver van de afrit.
 
ze adverteert op Afspraakjes, maar die site is moeilijk te linken.Ik kan het alvast niet.
Daar op staat ook een advertentie van Melissa, uit Evergem, Assenede. Maar date vindt plaats in Zelzate .Wie heeft er ervaring met haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan