Recensie Joke, Haarlem 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als fervent volger van Joke haar blog, werd het tijd om persoonlijk kennis te gaan maken. Beetje dom dat ik daar zolang mee hebt gewacht. Wat een heerlijke vrouw. Geen 18 meer, maar alles is relatief, ik ben zeker 10 jaar ouder dus voor mij een een lekker jong ding.
Leuke knappe kop, vlotte babbel, heerlijke puur natuur borsten, lekkere kont, die zich goed laat vastpakken tijdens doggy. Een echte vrouw, ik denk ook een lieve vrouw. Eerst een beetje opgeilen op de bank. Vol tongzoenen, (vind ik lekker)
Hier boven is ze al omschreven als de pijpkoningin. Daar is geen woord van gelogen. Langzaam, snel, kort, lang en diep, met een tong die ieder gevoelig plekje weet te vinden. Met een explosie tot uit de tenen tot gevolg.
Een GFE waar ik zeer van kan genieten.
Ik had voor een uurtje geboekt. Niet op de tijd gelet, maar het was zeker 5 kwartier later dat ik weer buiten stond. Zal ook met haar agenda te maken hebben gehad, maar ik werd zeker niet de deur uitgewerkt, integedeel. Flesje cola mee voor onderweg en een verrassing.
Ze ontvangt niet naast mijn deur, maar ik ga zeker nog een keer bij haar langs.
Joke, bedankt!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tja Joke.......

En dan ben je eindelijk weer eens in de gelegenheid geweest om een bezoek te brengen aan Joke.. Nu is Joke erg speciaal voor mij aangezien het mijn eerste dame was die ik met een bezoek kon vereren. Al weer heel wat jaren geleden was dat. Nu is mijn grootste probleem: tijd. Voor een bezoek aan Joke moet er altijd net iets meer geregeld worden dan normaal. Dat ligt uiteraard niet aan Joke maar aan mij.
In de loop der jaren ben ik in de gelegenheid geweest om veel andere dames te mogen bezoeken. Nooit echt slechte ervaringen gehad, soms wat minder en soms heel bijzonder. Joke zit in die laatste categorie en als ik in de gelegenheid was voor een bezoek aan een dame, werd toch altijd weer even gekeken waar ze zat en of ze kon ontvangen.
De laatste keer was al weer twee jaar geleden en het werd tijd voor een nieuwe kennismaking. Toch maar mijn agenda aangepast ( en er zelfs vrij voor genomen).
Ontvangst is als vanouds en erg hartelijk. Joke heeft iets ontspannends over haar heen. Ik heb heb toch altijd iets van een (gezonde) spanning bij een bezoek maar die verdween snel. Na wat aandacht aan haar te mogen besteden ging de aandacht naar mij. En dat heb ik geweten.
Haar kwaliteiten zijn al vaak genoemd maar ze zijn ook echt heel bijzonder. Zij heeft snel door wat een man kan bekoren en het is absoluut geen straf om dat te ondergaan. Ik besloot dat het beste was om me ogen zoveel mogelijk dicht te houden want alleen al naar haar kijken was me vast teveel geworden.
Uiteindelijk mocht ze van mij niet meer stoppen en dat leidde tot een orgasme wat ik al heel lang niet meer zo had gehad. Het duizelde echt en ik had het idee dat mijn bloed uit mijn hersenen naar ergens anders was vertrokken wat ik dacht dat ik van mijn stokje zou gaan :)
Haar pijp kwaliteiten stonden en staan nog steeds op nummer 1. Dat gecombineerd met een heerlijk lijf en mooi karakter maakte het weer tot een heel bijzonder bezoek. Het volgende bezoek zal geen twee jaar wachten worden.

Amstelman
 
Vanuit Brabant naar het noorden getrokken
Vlotte begroeting, klein grapje over èn weer over de tattoos
Op de kamer even wat smalltalk, douchen en daarna op de kamer spelen.
Hebben elkaar verwend en geplezierd, intiem niet eens gedaan, heeft inderdaad een heel plezierig mondje en daar alles in achter gelaten.
Was een fijne middag samen en zal best wel weer eens gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan