WHEM Jolanda - Emmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er een jaartje of 3 geleden geweest.
Zowel bij haar thuis als buiten.
Is een aardige, lieve vrouw maar ik vond toen dat ze weinig initiatief nam.
Legt eerst contact via mail.
Gewoon een keertje naar toe gaan.
 
Niet naar toe gaan ze is al moe als ze halverwege de trap is, lijkt mij een COpD patiënte, totaal geen initiatief doet moeilijk in het eerste contact bij een deal krijg je haar telnummer ontvangt buiten Emmen in een rijtjeshuis ....niet voor herhaling vatbaar .
 
Pas geprobeerd af te spreken, moet dus via mail, heel verhaal getikt, zowaar antwoord, 3 woordjes, wat wil je....
Geantwoord en weer een reactie met 3 woordjes.... nou toen wist ik t wel, laat maar.
Een bezoek aan een dame is voor mij echt niet alleen maar sex, geloof t of niet, een fijn gesprek hoort er voor mij ook echt bij.
 
tijdje terug weer eens geprobeerd. Appen.
tijden zijn lastig dat ze kan. en eist een soa test vooraf. en dan maar de vraag of je zonder mag. te argwanend lijkt het. dat is ok tegenwoordig maar overdrijven is niet leuk
 
Ook al eens contact met haar gehad idd antwoord kost en duurt soms lang
Aangegeven dat ik vaak eerste keer snel kom en of een 2e ronde een mogelijkheid was antwoord was nee neuken klaarkomen en dan is het over en uit met de pret geen adres voor mij helaas
 
Ze ontvangt in Nieuw Amsterdam ( Naast Emmen )
ze is het type wat weinig onderneemt en raar is in communicatie
eerst zegt ze ( vertel me maar wat je betalen wilt ) en daarna krijg je als antwoord
Voor minder dan 180 is zonder niet mogelijk bij een vluggertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan