Recensie Jolie, Club Mabuhay Houthalen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mike1990

Wandelaar
Forumpionier
28
19/07/21
22
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag (maandagmiddag) een bezoekje gebracht in Houthalen aan de dames van Mabuhay. In totaal 9 Dames stelde zich voor en ik koos voor de kleine donkere Jolie. Een leuk en vrolijke donkere dame uit Santa Domingo die enkel Spaans spreekt maar dit is voor mij geen probleem. Gekozen voor een half uurtje en het was perfect!
Ze was de eerste dag aan het werk in België en zou eigenlijk aan de slag gaan in de zusterclub van Mabuhay in Duitsland. Maar vanaf vandaag moesten de clubs in NRW weer sluiten ivm COVID.

Hoe lang ze er werkt is afhankelijk van de sluiting in Duitsland. Doe er je voordeel mee want ze is echt een toppertje.

Ze is begin 30 jaar en heeft een mooi figuurtje met kleine bolle neptietjes.
Haar service is uitstekend, tongzoenen, pijpen zonder, deepthroat met veel spuug, neuken met, beffen, de gekste standjes en een echte GFE.
 
Vandaag (maandagmiddag) een bezoekje gebracht in Houthalen aan de dames van Mabuhay. In totaal 9 Dames stelde zich voor en ik koos voor de kleine donkere Jolie. Een leuk en vrolijke donkere dame uit Santa Domingo die enkel Spaans spreekt maar dit is voor mij geen probleem. Gekozen voor een half uurtje en het was perfect!
Ze was de eerste dag aan het werk in België en zou eigenlijk aan de slag gaan in de zusterclub van Mabuhay in Duitsland. Maar vanaf vandaag moesten de clubs in NRW weer sluiten ivm COVID.

Hoe lang ze er werkt is afhankelijk van de sluiting in Duitsland. Doe er je voordeel mee want ze is echt een toppertje.

Ze is begin 30 jaar en heeft een mooi figuurtje met kleine bolle neptietjes.
Haar service is uitstekend, tongzoenen, pijpen zonder, deepthroat met veel spuug, neuken met, beffen, de gekste standjes en een echte GFE.
Hallo Mike,

welke dames stonden er nog zoal in de line-up?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan