Recensie Jolien, Rosmalen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
41
15/09/22
24
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jolien is een leuke dame die in Rosmalen ontvangt voor pijpdates zonder condoom. Extra's zijn klaarkomen op haar gezicht of in haar mond. Haar advertentie op sexjobs.nl staat al een tijdje niet meer online maar vanaf deze week ontvangt ze weer zie ik in de status van haar app.
 
Ik vind het achteraf de prijzen toch een beetje overdreven voor alleen pijpen:
Dan betaal ik liever meer en dan neuk ik ze nog even
Pijpen met condoom: €50
Pijpen zonder condoom:
●klaarkomen op borst of hand €70
●klaarkomen op gezicht €80
●klaarkomen in mond en slikken €100

Deepthroat inbegrepen in de prijs.
Keelneuken is ook mogelijk alleen bij de dates zonder condoom. Dit is wel €50 extra
 
Ik ben in het verleden een paar keer bij Jolien geweest. Ze ontvangt maar heel af en toe, en dan telkens maar voor een paar uurtjes. Als de ad niet online staat heb je aan haar telefoonnummer ook niks, ze reageert alleen op whatsapp berichtjes op het moment dat ze ontvangt.

Haar huisje is een rommeltje. Jolien zelf is verder ok, een jonge, vrij lange meid met best een prima figuurtje en een paar tattoos. Actie vindt plaats in de woonkamer op een soort slaapbank. Er zijn niet zoveel jonge meiden die pijpen en echt blijven zuigen tot alles weggeslikt is, ik vind dat geil en daar ging ik dan ook voor. Daar betaal je wat voor inderdaad, maar ik vond de 100 euro daarvoor niet over de top. Ik sluit herhaling niet uit maar ze werkt maar zo weinig dat het er misschien niet van gaat komen.
 
Ik ben in het verleden ook wel eens bij haar geweest. Dacht toen wel duidelijk iemand in de auto te hebben zien zitten. Waarschijnlijk voor haar veiligheid. Maar de date was goed verlopen. Was een prachtige dame vond ik. En pijpte echt heel goed. Zou graag nog eens bij haar langs willen komen. Maar zie dr niet meer online komen hellaas.
 
Iemand nog recente ervaringen met haar gehad of is ze helemaal gestopt? Volg al een tijdje sexjobs in de hoop haar te vinden weer, laatste keer toen ik haar vond is al paar maanden terug en toen de afspraak stond kreeg ik kwartier van tevoren door dat het hem niet ging worden omdat haar vader langskwam. Hoop nog een poging bij haar te kunnen wagen.

//Edit mod: even aanhaken op dit bericht, werkende link van dame is nog steeds welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die haar nummer heeft? Probeer haar al lange tijd te snipe op SJ of ze haar advertentie weer online heeft staan of niet maar nog niet gelukt om haar nummer te krijgen. Misschien iemand hier die lief kan zijn en die met mij wilt delen

//Edit mod: linkje mag ook gerust gedeeld worden, wachten er nog maar paar maanden op ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja, mod, maar zolang ze geen advertentie online zet haalt het niet veel uit om erover te blijven zeiken hè… Áls ze adverteert staat haar ad telkens maar een paar uur online en daarna weer maanden niet, dus je moet maar net op het juiste moment op Sexjobs zijn om die link te kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan