Recensie Jonella leopoldsburg 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

janjan

Newbie
4
13/11/21
0
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
deze dame bezocht en een grote desillusie.
Alles werd zo onpersoonlijk mogelijk afgehandeld, zelfs borsten aanraken was een no go.
Geen wonder dus dat er geen klik van kwam en ik de sessie heb moeten afbreken.
weer zo een roemeense dame die snel geld wil verdienen met een waardeloze service.
 
Heb haar enkele maanden geleden ook bezocht in een rendez vous hotel in Heppen (Leopoldsburg). Het is wel degelijk het meisje van de foto's, ziet er niet slecht uit, maar wel kleine en slappe borstjes. Covid schrik zat er nog wat in, dus geen zoenen, laat staan tongzoenen. Ze heeft inderdaad niet graag dat er aan haar borsten geraakt word, laat staan ermee spelen. Ook vingeren liet ze niet toe toen ik mijn vingers eerst nat maakte met wat speeksel: covid schrik!
Heb haar in verschillende standjes geneukt, wat bij haar heel plichtmatig overkomt. Zeker geen GFE! Was voldoende voor 1 keer, zeker geen herhaling voor mij.
 
Is een love hotel waar ze een kamer huurt. Vaak gebeurd dit zelfs samen met een "vriendin". Ik kreeg indertijd toen ik sms-te dat ik er was, om het kamernummer te krijgen, de vraag of ik geen trio wou. Toen ik negatief antwoordde moest ik een paar minuten wachten, want haar "vriendin" was nog niet aangekleed. Even later kwam er een meisje naar buiten, dat mij nogal boos aankeek. Waarschijnlijk omdat zij nu buiten in de kou moest blijven wachten.
 
Is een love hotel waar ze een kamer huurt. Vaak gebeurd dit zelfs samen met een "vriendin". Ik kreeg indertijd toen ik sms-te dat ik er was, om het kamernummer te krijgen, de vraag of ik geen trio wou. Toen ik negatief antwoordde moest ik een paar minuten wachten, want haar "vriendin" was nog niet aangekleed. Even later kwam er een meisje naar buiten, dat mij nogal boos aankeek. Waarschijnlijk omdat zij nu buiten in de kou moest blijven wachten.
Ah daarom zat ze buiten...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/playful-and-smart.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ok voor 70euro, maar dat is het dan ook. Pmc en als amateur. Wou heel veel niet doen, kussen, doggy en heel gehaast. Vraagt om de minuut 'next position?'
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan