jongere dame voor oudere heer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand tips voor een jongere vrouw (20-25) die er geen problemen mee heeft om sex te hebben met oudere man (55 plus), en die niet gelijk er totaal geen zin in hebben. bij voorkeur regio rotterdam.
Ach Bertje, op jouw leeftijd heb je toch al lang jouw vaste adresjes opgebouwd ?
Meiden van in de 20 die oudere kerels accepteren willen snel geld verdienen en dat merk je door pushen om klaar te komen. en het liefst rukken ze je zo snel mogelijk de deur weer uit. Ik begrijp dat wel, wij worden toch ook niet opgewonden van een 70 jarige vrouw?
Ik heb adresjes waar ik al vele jaren kom en de jongste is 38 . Na zo'n lange tijd ben je nog steeds klant maar je hebt wel een band samen en zij weet wat jij lekker vindt en anders om . Jonge dames die nog erg hun best doen om het voor oudere mannen zo lekker mogelijk te maken kan je alleen nog vinden in de Thaise Salons die een seks vergunning hebben is mijn ervaring.
Mijn advies.... zorg voor leuke vaste contacten want hoe ouder je wordt hoe lastiger het is om een vrouw te vinden waar je gezellig en relaxed jouw dingetje kan doen.
Ik kan het weten want volgende maand word ik 72 ;)
Jaap 1951
 
Als 40-er en 50-er had ik totaal geen probleem om met dames van rond de 25 af te spreken. De meesten zijn inmiddels helaas gestopt. Ondertussen zelf de 60 ruim voorbij heb ik met een paar van hen die nu tussen 25 en 35 zijn nog contact en is het nog steeds genieten. Maar spreek ook wel af met jonger uitziende dames van boven de 40....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan