Recensie Josefa (Tsj), Antwerpen, Schippersstraat 24/1 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maandagavond nog eens langs geweest.
Diensten heb ik al voldoende geschreven.
Heb vernomen dat Josefa naar vaderland vertrekt op 6/4. Zou begin mei terugkomen, maar is nog niet echt vastgelegd. Diegenen die Josefa kennen weet wat dat betekend: "afwachten, het zou wel wat langer kunnen duren...."
 
Momenteel zit Christina (SS24/5) op deze locatie, tot dat Jozefa terug keert.

Toeval wil dat Christina, voor mij dan, mijn absolute favoriet is, vandaar dat ik hier even inspring…

Vermoedelijk keert Jozefa terug over een kleine 2 weken, volgens wat mij verteld werd, al was hier geen volledige zekerheid over (en zelf ook niet doorgevraagd gezien mijn interesses niet bij Jozefa liggen…).

Wou dit maar even laten weten voor de liefhebbers…
 
Ja, Josefa is terug! Gisteren ben ik na mijn bezoekje aan Zamie ook nog eens bij Josefa langsgeweest. Dat was al maanden geleden.

Tja, wat kan ik zeggen? Josefa is een vakvrouw en neuken met haar voelt alsof je make-up seks hebt met een ex-lief dat nu een gewone vriendin geworden is. Moeilijk uit te leggen. Josefa is gewoon heel sensueel en ze maakt er echt haar werk van. Geweldige vrouw!
 
Afblijven, is van Dogielover,, Brouwer en van mij.. Vooral van mij..
Ja, collega's,
Wie zou deze dame niet elke dag ter beschikking willen hebben? 😉
Hoe ze na al die jaren nog tekeer gaat in bed💥 en de rest van de kamer, het vraagt om respect
Bovendien is een warm praatje steeds mogelijk en wordt de klok niet bekeken.

Maar het zou toch wel een kostelijke bedoening worden, ze enkel voor jou houden😂. Weet dat ze jaren geleden soms een heel weekend besproken was en dit dan voor ongeveer 1500eur. $$$!!

Anderzijds denk ik niet dat ze in haar leven nood heeft aan een vaste man. Het is een zeer zelfstandige vrouw die goed weet wat ze wil en een vaste man past niet in dat plaatje. Dit is wat ik na al die jaren heb vernomen.

Dus we zullen ons tevreden moeten stellen met regelmatig een goede portie sex, als ze ten minste niet in haar berucht verlof is.
De mede "josefa" adepten zijn welkom, maar liefst sta ik niet enkele uren aan het raam te wachten als zij hun gangen gaan.😁😁
 
Ze was er vanavond niet :-(
Ik dacht dat ze deze week wou terugkeren naar de heimat.
Ze vertrekt dan meestal op woensdag.
Is wel info van een 5 tal weken geleden en we kennen haar wispelturigheid op dat vlak.

Maar het ziet er naar uit dat we zullen moeten wachten tot eind sept/begin okt om terug van haar te kunnen genieten.
 
Door omstandigheden al een 3 tal maanden niet meer in de avondshift in Antwerpen geraakt.
Zou nu echter eens willen gaan en Josefa bezoeken.
Maar weet iemand of ze al terug is (we kennen haar gewoonte om verlof langer te laten duren)?
Wil vermijden om de (voor mij) lange trip nutteloos te doen.
 
Door omstandigheden al een 3 tal maanden niet meer in de avondshift in Antwerpen geraakt.
Zou nu echter eens willen gaan en Josefa bezoeken.
Maar weet iemand of ze al terug is (we kennen haar gewoonte om verlof langer te laten duren)?
Wil vermijden om de (voor mij) lange trip nutteloos te doen.
Zaterdagavond niet gezien, zat iemand anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan