Journey van een wandelaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
't gaat bij mij meer om het simpelweg aanraken v een dame. Frustratie uit eenzaamheid kickt idd soms in en een DVP bezoeken is dan toch wel een escape vd realiteit. Overwoog zelfs om er een te vragen om te knuffelen ipv sex, achteraf toch niet gedaan. Lijkt me ongemakkelijk en denk ook niet dat zo iemand daar op staat te wachten
dit is het bij mij precies! Ga niet voor het neuken daar een privéhuis. Ik ga er naar toe voor het lichamelijk contact. heerlijk naast elkaar liggen en elkaar strelen en zoenen. dan wat praten en dan wat sex. Ook lekker in bad zitten, en genieten van elkaar.

oftewl, gewoon vragen! Maar boek dan wel een langere date 90 min. Of zo
 
Het is serieus 1 van de mooiste hobby's die er is. Ja het kost redelijk wat geld. Maar het is toch prachtig om wekelijks/maandelijks de geilste dames te pakken en alle soorten dames die er bestaan eens gedaan te hebben. Bedenkende dat er heeeel veel mannen zijn die 5 verschillende vrouwen gedaan hebben en ook allemaal het zelfde typ. En dat je leven lang.

Ik ben heel blij dat ik alles wat je kan bedenken qua vrouwen gehad heb. Oud jong. Bimbo, gigantisch dik. Prachtig mooi, lelijk. Vies. Puur natuur etc etc
Groot gelijk! Heb al heel wat mooie, onvergetelijke momenten mogen beleven met de meest uiteenlopende vrouwen ...
...maar voor "vies" pas ik toch!
 
Volledig quitten lijkt me alleen mogelijk als je een relatie hebt als vervanging? Of als je met leeftijd bent en simpelweg geen zin meer hebt of iets in die richting

Persoonlijk ben ik al een hele lange tijd niet gegaan, maar dat is omdat ik van de paar x dat ik ben geweest geeneen goeie ervaring heb gehad. In mijn situatie zou ik makkelijk kunnen stoppen voor altijd, maar met goeie ervaringen achter de rug compleet te stoppen en op een houtje te gaan bijten lijkt me lastig.
Nope, ik ben jarenlang een vaste klant geweest tijdens mijn relatie, en na de scheiding was het vrij snel voorbij. Vorige maand voor het eerst in 6 jaar een keertje, was nieuwsgierig of alles het nog deed 🤣
 
Mijn reisverslag

  1. Eerste sekservaring met 14 en de basics geleerd
  2. Gezien dat er wat dames langs de straat stonden
  3. Vriendin gekregen en alles geleerd wat er te leren was
  4. Met 16 de eerste keer bij een DVP langs (en na 30 sec klaar gekomen)
  5. Intensief vriendin (af en toe ook haar vriendin) geneukt, af en toe naar de dames
  6. Regelmatig dames (1 per twee weken) naast intensief seks met mijn vriendin
  7. Andere vriendin en verder naar de dames
  8. Na mijn studie begonnen met echt geld verdienen -> gevolg veel meer dames
  9. Sinds punt 8: vrouw drie tot vier keer per week plus een of twee DVP's per week
Dan kwam Corona: dus de DVP's gingen naar nul terug, Dus sinds twee jaar drie tot vier keer per week met mijn vrouw, en nu begin ik langzaam weer met de DVP - zo eens per maand.

Zoals wijze boeddhisten al zeiden: The Journey Is The Goal
 
Bijna 9 maanden geleden mijn eerste pasjes gezet. Eerste date was en is nog steeds speciaal voor mij. Daarna mijn horizon verlegd en nog zeer leuke en aangename dates gehad.werd soms gevaarlijk voor mij met 2 tot 3 dates op een week tijd. Nu zijn mijn dates beperkt tot Max 2 per maand. Maar blijft nog steeds leuk en zeer aangenaam voor zowel de dame als mezelf. Met soms hilarische momenten🤷🏼‍♂️ Maar dat maakt het deste mooier voor mij 😍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan