Recensie Joy, Deventer (voorheen Almere) 4,81 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

reeskees

Stamgast
Forumpionier
454
30/06/21
652
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/7295706-joy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst bij Joy geweest. Als je de recensies terugleest kan je zien dat ze een aardig tijdje bij HoD heeft gezeten. Gelukkig zit ze daar niet meer, Deventer is voor mij toch weer een stukje dichterbij.

Zo, nu weer terug naar Joy. Met de navigatie was het adres makkelijk te vinden, 's morgens appte ze nog even dat de weg was opgebroken. Hou ik wel van, zo'n berichtje. De eerste keer bij een nieuw gezicht ben je toch altijd weer iets meer gespannen. Als je zo'n wegopbreking ziet als je aan komt rijden help dat niet als je al iets gespannen bent.

Na aankomst even een berichtje en direct bericht terug op welk nummer ik mocht aanbellen. Toen de deur openging was ik blij verrast. Joy is nog mooier dan de foto's doen vermoeden. Ze praat direct en weet het ijs snel te breken. Gelukkig maar want je staat toch even met een mond vol tanden als je haar schoonheid ziet.

Ik zal niet ingaan op het intieme gedeelte wat we gehad hebben. Het was voor mij in ieder geval dik voldoende. En omdat we niet overal aan zijn toegekomen weet ik ook wel zeker dat er een volgende keer komt. Een leuke klik, een mooie vrouw die lekker vindt wat ze doet en er ook echt van kan genieten. Ondanks dat ik gelukkig niet veel wandel teleurstellingen heb gehad klopt het echt helemaal hoe Joy haar advertentie op Kinky begint. Bij haar kan ik me geen teleurstelling voorstellen.

Ik hoop dat je nog lang veel plezier in het werk houdt dan zien we elkaar zeker nog vaker.
 
Laatst ook voor het eerst bij Joy geweest in Deventer. Ik kwam mede dankzij de goede recensies op Hookers en Deventer ligt ook aardig vlakbij.

Toen ik aankwam en de deur open werd gedaan was ik net als de bovenste recensie blij verrast! Is inderdaad knapper dan de foto's doen vermoeden.

Eerst even gezellig gepraat en daarna een heerlijke pijpbeurt gekregen, dat doet ze fantastisch! Tussendoor vaak ook heerlijk tongzoenen. Het intieme gedeelte is ook zeer goed. Ze heeft toch wel een prachtig lichaam, fijn uitzicht om te zien als ze je berijd :)

Ik kom zeker weten weer! Aanrader!
 
Joy inmiddels een handvol keren bezocht, het is elke keer een ware genot om deze parel te bezoeken. Een afspraak maken is eenvoudig en afgesproken services worden nagekomen, altijd fijn om een Nederlandse DVP te bezoeken die goede service levert en tip top uitziet. Als barbie types en PSE je ding is dan zit je goed bij Joy!
 
Ook geweest. Prima service en vriendelijke dame maar wel heel erg "verbouwd". Nep lippen, borsten en billen. Moet wel je kopje thee zijn zeg maar. Ik vond het too much. Vooral de billen. Net alsof er een frisbee in geplaatst is.
 
De geweldige recensies zijn wel wat overdreven over deze dame. Ja, ze ziet er als een bimbo uit en dat is best lache maar haar gedrag is net zo nep als dr tiete. Begon al met kreunen toen ik haar nog nie eens een kus had gegeven. MIsschien onderdeel van de show maar ik pas in de toekomst.
 
Ik kan me er ook wel in vinden. De service vond ik wel goed want geen gezeur maar het is allemaal wel erg fake. Voor 200 euro per uur is er zeker beter te krijgen. Volgens mij werkt ze ook zo'n beetje non stop. Lopende band..
 
Ik ken Joy al vanaf de tijd dat ze nog bij Maison Monty werkte en daarna bij House of Dreams in Amersfoort. Als frequent bezoeker van haar mag ik wel zeggen dat ik haar diensten en aanpak vrij goed ken. Toen ik bovenstaande recensies zag, zo vlak na elkaar geschreven, na verder alleen maar positieve recensies moest ik wel even reageren. Het lijkt erop dat iemand haar zwart probeert te maken. Misschien een jaloerse concurrent of een balende voormalige werkgever nu ze voor haarzelf is begonnen in Deventer? Joy ziet er fantastisch uit, nog beter als de foto's doen vermoeden, en ja dat is een bepaalde look, maar daar doet ze ook helemaal niet geheimzinnig over. What you see is what you get. Ik hou er zeker van! Maar om over Bimbo en frisbee te praten vind ik echt respectloos en bezijden de waarheid. Joy vult iedere ontmoeting met mij met veel toewijding en sensualiteit in. Zeker geen lopende band werk. Ze is bij mij nog nooit voortijdig gaan kreunen en het voelt ook niet als een show, is gewoon één groot onzin verhaal. Joy je bent een toppertje, laat je niet uit het veld slaan door deze zielige poging je zwart te maken.
 
Als iemand niet met superlatieven over Joy spreekt word je dus direct neergezet als iemand die haar zwart wil maken. Belachelijk. Zoals aangegeven vind ik dat ze waarmaakt wat ze aangeeft maar is het nep gehalte wel vrij hoog. Je ziet duidelijk dat de billen nep zijn etc. Het is gewoon niet mijn kopje thee en ik heb beter gehad voor minder geld. Prima dat jij het daar niet mee eens bent maar die achterlijke insinuaties kan je beter voor je laten want mensen kunnen nu eenmaal een andere mening en of ervaring hebben. Met je waarheid.
 
Als iemand niet met superlatieven over Joy spreekt word je dus direct neergezet als iemand die haar zwart wil maken. Belachelijk. Zoals aangegeven vind ik dat ze waarmaakt wat ze aangeeft maar is het nep gehalte wel vrij hoog. Je ziet duidelijk dat de billen nep zijn etc. Het is gewoon niet mijn kopje thee en ik heb beter gehad voor minder geld. Prima dat jij het daar niet mee eens bent maar die achterlijke insinuaties kan je beter voor je laten want mensen kunnen nu eenmaal een andere mening en of ervaring hebben. Met je waarheid.
Wat ik niet zo goed begrijp van sommige wandelaars is hun geklaag over de gemaaktheid of echtheid van een date met een DVP... naar mijn inziens is elke date met een DVP gemaakt, ergo nep.... men betaald immers voor de service en de illusie dat we hengsten zijn in bed, het is altijd een show en sommige DVP's kunnen een betere show geven dan andere zodat wij de wandelaars met een goed gevoel naar buiten weer lopen met de gedachte van: 'we hadden een klik, en ik heb haar naar de hemel gebeft'. Mijn ervaringen tot heden met Joy waren top, geen gezeur en ze komt afspraken na! Verder is het natuurlijk belangrijk dat een barbie achtige type je ding moet zijn anders kan je beter Joy vermijden!
 
Wat ik niet zo goed begrijp van sommige wandelaars is hun geklaag over de gemaaktheid of echtheid van een date met een DVP... naar mijn inziens is elke date met een DVP gemaakt, ergo nep.... men betaald immers voor de service en de illusie dat we hengsten zijn in bed, het is altijd een show en sommige DVP's kunnen een betere show geven dan andere zodat wij de wandelaars met een goed gevoel naar buiten weer lopen met de gedachte van: 'we hadden een klik, en ik heb haar naar de hemel gebeft'. Mijn ervaringen tot heden met Joy waren top, geen gezeur en ze komt afspraken na! Verder is het natuurlijk belangrijk dat een barbie achtige type je ding moet zijn anders kan je beter Joy vermijden!
Hier kan ik me uitstekend in vinden! Ik bedoelde met nep overigens niet zozeer de ervaring maar het uiterlijk.
 
Jeroen en Joop, mooi als het tussen jullie en haar goed gaat, lekker van genieten
Ik probeer haar niet zwart te maken
Maar ben bij haar geweest nog in Amersfoort
Betaald voor een heel uur, na 20 minuten was de eerste ronde klaar, ik was nog erg onervaren, en slecht in het nemen van initiatief voor meer, en zij deed dat al helemaal niet, en op basis van latere ervaringen, had ik heel goedDoor
Dat zei dacht, dit is wel gemakkelijk
Want ik heb later gezien hoe het ook anders kan
Dus voor kerels die heel goed weten wat ze willen
Is ze vast prima
Maar voor iets minder ervaren mannen zoals ik
Is ze egoïstisch
De grap van dit voor hem, is dat het gaat om het gemiddelde van de meningen
En als iemand iets schrijft, wat je zelf niet ervaren hebt, is die niet bezig om iemand zwart te maken
Respecteer gewoon andere meningen!
 
Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en een date bij Joy geboekt. Afspraak was makkelijk te maken, ook werd mij verteld dat betaald parkeren alleen met pinpas kan. Al met al een prettig begin. Eenmaal binnen was ik aangenaam verrast, Joy ziet er echt goed uit. Een keurig en schoon appartement. Met een paar grapjes was het ijs gelijk gebroken. Haar pijpbeurt was echt goddelijk. Vol passie hebben we daarna wat standjes afgewerkt. Het uur was zo voorbij. Voor mij zeker een herhaalgevaar. Ik fantaseer nu al weer over een nieuwe date. Beste 200 ooit.
 
Enige vraag die ik heb is; kan ze ook echt deepthroaten (zoals in haar advertentie staat.)
Er zijn meer dames die dit neerzetten maar in de praktijk gaat ie er dan maar een klein stukkie in voordat er al gorgel-geluiden komen en er wordt afgebroken.
 
Ik ken Joy al vanaf de tijd dat ze nog bij Maison Monty werkte en daarna bij House of Dreams in Amersfoort. Als frequent bezoeker van haar mag ik wel zeggen dat ik haar diensten en aanpak vrij goed ken. Toen ik bovenstaande recensies zag, zo vlak na elkaar geschreven, na verder alleen maar positieve recensies moest ik wel even reageren. Het lijkt erop dat iemand haar zwart probeert te maken. Misschien een jaloerse concurrent of een balende voormalige werkgever nu ze voor haarzelf is begonnen in Deventer? Joy ziet er fantastisch uit, nog beter als de foto's doen vermoeden, en ja dat is een bepaalde look, maar daar doet ze ook helemaal niet geheimzinnig over. What you see is what you get. Ik hou er zeker van! Maar om over Bimbo en frisbee te praten vind ik echt respectloos en bezijden de waarheid. Joy vult iedere ontmoeting met mij met veel toewijding en sensualiteit in. Zeker geen lopende band werk. Ze is bij mij nog nooit voortijdig gaan kreunen en het voelt ook niet als een show, is gewoon één groot onzin verhaal. Joy je bent een toppertje, laat je niet uit het veld slaan door deze zielige poging je zwart te maken.
Dit is natuurlijk een recensieonderwerp (en daarmee niet de plek voor een discussie, waarvoor ik dus mijn excuses aanbied) en ik heb persoonlijk geen ervaring met Joy, maar deze opmerking doet mijn wenkbrauwen toch wel écht fronzen.

Je beticht andere gebruikers van een georganiseerde poging tot 'zwartmakerij' (dat is trouwens een strafbaar feit in de zin van laster), terwijl je vervolgens (in superlatieven) je eigen mening geeft. Vind je dat niet -- op z'n minst -- een beetje ironisch? Sekswerk is bij uitstek mensenwerk, waarbij de hele ervaring draait om de dynamiek tussen de sekswerkster en de (telkens verschillende) klant. Die klanten hebben -- net als jij -- allemaal hun eigen voorkeuren, waarneming, uiterlijk, humeur en karaktereigenschappen, waardoor er verschil kan bestaan in de waardering én beleving (de zogenaamde 'klik') van een ervaring met dezelfde sekswerkster. Dit fenomeen wordt ook wel eens aangeduid met het woord 'mening'. Niemand beweert overigens dat Joy er stelselmatig 'met de pet naar gooit' of afspraken niet nakomt, maar slechts dat ze een mindere ervaring hebben beleefd.

Daarnaast is deze aantijging simpelweg onlogisch. Alle gebruikers met een (iets) mindere ervaring hebben meerdere reacties geplaatst op dit forum en hebben zich niet enkel en alleen geregistreerd om een recensie over Joy te kunnen plaatsen. Het ligt juist daarom eerder voor de hand om te stellen dat jij bepaalde 'belangen' hebt. De meest logische gevolgtrekking is echter dat je recensie op waarheid berust en dat je helemaal bezeten bent van Joy, waardoor je hiermee je kans ziet om een 'wit voetje' bij haar te halen.;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook bij haar geweest. Als je je lichaam op dergelijke wijze tuned, kan dat discussie opwerpen. Mij is het ook too mutch bleek toen ik uiteindelijk bij haar was. Niet mijn ding en daar is niks mis mee volgens mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
genoeg
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Joy geweest. Ze is alles wat je verwacht van een dame van plezier. Superknappe vrouw (ja, ze is geholpen maar dat heeft zeker niet negatief uitgepakt). Mijn ervaring, alles word nagekomen en ze is ook gewoon superleuk en de seks, gewoon abnormaal lekker. Pijpen zonder fenomenaal, zoenen echt lekker, tong zoenen nog lekkerder en de seks, super.

Ik wil ook melden dat ik sommige reacties niet begrijp in dit forum. Een ieder die naar haar gaat weet dat ze haar lichaam "geholpen" heeft, waarom dan klagen. Het lijkt wel een aanval uit het niets tegen haar vanuit rancune of zo. Jammer want ze is echt superaardig. Verdient ze niet.

Ze is supergemotiveerd en gewoon geweldig actief seksueel gezien.

Joy bedankt!!!
 
Wauw weer een insinuatie dat er rancune in het spel is door een totaal nieuwe user met geen recensies! Ik wil wederom zelf niets insinueren maar...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/7295706-joy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geweldig uur heb ik gehad met haar.
Heerlijk geneukt.
 
Joy staat al een tijdje op mijn "to do list" :) maar houdt ze ook van het ruigere werk? Of is het qua seks vrij standaard?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/7295706-joy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer bij Joy geweest. Joy is voor mij met afstand de meest favoriete Nederlands sprekende DVP. Ik vind haar sexy, leuk, aardig, lief en ik vind dat zij alle aangeboden handelingen die ik tot nu toe van haar heb afgenomen tot in perfectie beheerst.

Het is echt een feest om haar te bezoeken en samen de tijd door te brengen. Zolang Joy met het werk doorgaat heeft ze aan mij een vaste klant.
 
Heb deze Joy vorig jaar nog voor de corona loc down bezocht in Deventer in de binnenstad best wel druk daar en ook even zoeken, dus was wat later en kreeg al appjes of ik er al was en in de buurt ben . Ja dat was ik wel maar als ik in stad ben kan ik niet gelijk terug appen tijdens het rijden en zoeken,
eenmaal aangekomen deed best wel mooi meisje de deur open maar eenmaal binnen en goed gekeken te hebben zag je ook wel dat alles aan haar nep is.
De borsten , kont , lippen , en tanden en haar haren , veel was nep aan haar maarja dan de seks TZ was alleen met puntje van tong pijpen veel te hard en ruw en de seks was redelijk viel mij tegen dus voor mij geen herhaling .
grt GW22
 
Voor een poosje terug ben ik naar haar toe gegaan. Was nog in de zomer eerst zoeken omdat mijn telefoon het spoor bijster was en ik geen pinapparaat kon vinden. Eenmaal aangekomen deed best een knappe dame los je kunt zien dat er wel wat aan haar gedaan is.... maar ze heeft heerlijke grote borsten. Al met al een uur geweest ze was wel wat afstandelijk maar dat hoeft niet aan haar te liggen. Zou ik weer gaan? Dat weet ik niet 200 in privehuis is wel serieus geld
 
Gister avond bij deze dame geweest,
Wat betreft de vorige keer, liep het wat mis, maar is zeker goed gemaakt.
Duidelijk en goed af kunnen spreken!

Het was weer geweldig, toen de deur open ging al verliefd op haar uiterlijk!
Innerlijk is ook leuk en gezellig.
ze gaat mij binnenkort voor de 3e keer zien.
Pak je kans heren, aanrader 😁
 
Ik ben recent bij Joy geweest. Opzich is het Barbie type helemaal mijn ding en ik hou van behoorlijk hard te keer gaan zegmaar. Ik had dat telefonisch wel vooraf gezegd maar kennelijk weet ze dat niet meer omdat ze aangaf dat ze eigenlijk alles via App afspreekt. Ik vind haar geen 200 euro voor een uur waard. Als ze de helft zou vragen zou het beter overeenkomen met de service die geeft. Andere meiden die op dit prijsniveau zitten zijn echte toppers die ongeacht je voorkeur en wensen met een geweldig gevoel laten vertrekken. Ik denk dat veel wandelaar Joy in de toekomst links laten liggen. De seks, het zoenen het pijpen het is allemaal wel ok maar gewoon niet bedrag waard. Ik hou van haar looks maar dit alleen is niet genoeg voor dit prijsniveau.
 
Ik word nergens zo kapot gemaakt als op deze site op hookers gemiddeld 5 van 64 revieuws en 5 voetjes! Op kinky 4,7. En op deze girlsrevieuw lees ik ontzettend veel slechte reviews. Heb een behoorlijke klanten kring en zet mij altijd 100 procent in voor mijn klanten. En op de laatste revieuw die ik lees dat ik 100 euro waard ben sorry maar ik kom altijd mijn afspraken na pzc, deepthroat tongzoenen. Etc incl na. En ik doe geen heftige klanten en dat geef ik ook altijd netjes aan, dat je beter verder kan zoeken. Ik laat mij niet in een uur kapot neuken(haren trekken, keel knijpen, slaan extreem heftig laten pijpen met haren vast pakken)zodat ik niet meer verder kan! En voor mijn uiterlijk als je van puur natuur houdt misschien even wat beter naar de foto's kijken. Nogmaals doe mijn werk echt met alle plezier en zet mij ook echt voor de 100 procent in. Mocht er je op het moment van de date iets niet als plezierig ervaren kan je mij dat altijd melden. Zodat ik er rekening mee kan houden! Ook plezieriger voor je zelf en voor succes van de date! Dikke en kus van Joy!
 

Bijlagen

  • 87757CE5-273F-43F4-8C06-5631C48E032B.png
    87757CE5-273F-43F4-8C06-5631C48E032B.png
    356,1 KB · Weergaven: 78
Trek je er niet al te veel van aan, hoe moeilijk dat ook is. Ik ben 2x bij je geweest en heb beide keren een heel leuk, lekker geil uur gehad. Hoop je snel weer eens te ontmoeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan