Recensie Joy, Evergem, Spink Thai Massage 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

matthiaske

Wandelaar
Forumpionier
37
01/07/21
24
11
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/joy-speelse-thaise-dame.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na na corona, begin 2021 langs geweest bij een energieke Joy.
Is een zeer vlotte prater, wat extraverterer en is ook zeer open over haar eigen privé-situatie.. Toen ik mijn verontwaardiging uitte zei ze dat ze liever heeft dat sommige mannen bepaalde dingen weten, dan zijn ze iets respectvoller.
Vermoed ook dat er meer mogelijk was want vroeg naar m'n ervaringen bij andere dames en bevestigde dat zij ook wel meer deed. Maar hier niet op ingegaan, echt geen zin in.
Lichaamsbouw is normaal, niet mager maar ook zeker niet de dikste.
Massage vond ik zo zo, niet slecht maar ook niet super. In het begin wel veelbelovend met aparte technieken maar hierna toch lang bij de benen gebleven. 30 minuten op de buik, hierna omdraaien, een kilo olie erover en beginnen trekken.
Mocht haar borsten/ tepels aanraken, even tussen de benen ook (niet erin) en uiteindelijk klaargekomen terwijl ze mijn achterste streelde. M'n zwemmers waren redelijk actief want was tegen haar wenkbrauw, tot verschot van haar maar hierdoor ook zaadlozing zonder verdere stimulatie.
Uiteindelijk in sneltempo naar de douche met het bezoek van een andere Thaise collega.
Exact 1 uur binnen geweest, blij dat het uur volbracht werd (- douchen en - wasje/cola halen pakweg 40 minuten massage enz)..

Herhalingsgevaar bij Joy? Goh... Nee, niet echt alhoewel het wel een vrolijke dame/babbel was.
 
Iemand anders ervaring met Joy?
Eén keer bij geweest met all-in voor 150 €. Typisch Thais... geld wegbrengen, drankje halen, bakje water halen voor wasje en je bent al een kwartier verder en er is nog niks gebeurd... Geen topmodel, maar looks ok, ik schat wel ouder dan 40. Massage was maar wat gewrijf, veel blabla over hoe lastig het leven wel is... na 40 minuten eindelijk wat teasen... condoom erover en klaargereden in cowgirl... ok maar niet memorabel... tijd om te douchen na exact 60 minuten stond ik terug op de parking.

Voor mij geen herhalingsgevaar. In dat huis zou ik eerder voor Lita gaan. Zij is niet de mooiste, te obees voor mij, maar ze heeft een lieve snoet en doet haar uiterste best.
 
Inderdaad als je voor meer gaat dan voor enkel massage moet je bij Lita zijn. Zeer speelse dame, maar ook niet echt mijn type. Nieuwe dames heb ik geen ervaring mee, wil ik wel meer van weten van pinky en emy.
 
In het verleden regelmatig bij Joy geweest. Wel eens meer betaald voor sex, maar pijpen zonder doet ze niet en neuken niet overtuigend. Lekkere tepels om is op te sabbelen. Ik deed meestal de massage met manueel hoogtepunt, met een vingertje in d'r kutje of kontje, goed geolied vond ze dat geen bezwaar. Wel een gezellige prater en ik kon er goed mee lachen. Haar figuur sprak mee meer aan dan litta, maar die maakt er er veel meer van als je bij betaald.
 
Vandaag nog eens bij Joy geweest. Vrolijke dame, wel iets zwaarder geworden. Massage stelt niet veel voor. Inmiddels pijpt ze wel zonder condoom, pluspunt en het neuken ging met meer enthousiasme. Zelfs na een kleine drie jaar dat ik niet meer bij haar was geweest, wist ze nog m'n naam en wat ik lekker vindt. Al met al best aardig. Ik werd na het klaarkomen nog op het gemak gemasseerd. Geen haast, dus weer is voor herhaling vatbaar.
 
Inderdaad als je voor meer gaat dan voor enkel massage moet je bij Lita zijn. Zeer speelse dame, maar ook niet echt mijn type. Nieuwe dames heb ik geen ervaring mee, wil ik wel meer van weten van pinky en emy.
Pinky is ondertussen weg…werkt nu in Gent
Emy vandasg zien voorbij komen,mooie en leuke dame,nog niet bij geweest,volgende keer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan