Recensie Joy, Walaphan, Boesingheliede 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 534

Stamgast
Supporter
Forumpionier
740
04/07/21
1.178
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://walaphan.nl/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met ernstige zin in knuffels dacht ik Walaphan weer eens te proberen. Joy deed open in leuk strak zilverkleurig kort jurkje en haar lange donkere haren los. Een knap strak lijfje, stevig maar zeker niet (te) mollig al vindt zelf dat ze een buikje heeft (gaat ervoor naar de sportschool). Ik vertelde dat ik een uur massage wilde (€75) maar haar leek een half uur incl intiem een verstandiger keuze. "Vind ik lekkerder," zei ze, "en jij ook!" -- ze heeft er kennelijk verstand van dus volgde ik haar advies.

Ik vroeg tevoren wel of ze ook zoent. Daar moest ze even over nadenken en ze antwoordde "Jaa... maar niet zó" terwijl ze haar tong uitstak.

Akkoord. Naar boven, keurige lichte kamer met nette douche en veel schone handdoeken op twee stapels. Ze ging intussen een cola voor mij halen. Die moest van ver komen leek het, maar toen ze ermee terug was (helemaal vergeten er een slok van te nemen realiseer ik me nu) begon het feestje.

Naast elkaar liggen, in elkaars armen, knuffelen, zoenen, strelen, verrukkelijk. Ik ben vergeten welk vitaal hormoon daarmee wordt aangemaakt maar ik voelde dat de spiegel ervan in mijn bloed erg laag was geweest en nu weer tot gezonde hoogte steeg.

Ook heel even nmc gedaan maar ik vind dat weleens een enorm gedoe en het kletsende geluid ervan kan me het gevoel geven dat ik de ander er geen plezier mee doe dus we zijn 'op de hand' verder gegaan. Het leek me waarschijnlijk dat een 'finish' er niet in zat maar het kwam wel, explosief, luid en feestelijk.

Omstebeurt weer lekker onder de douche gegaan, ontspannen kletsend, en beneden afscheid genomen.

Heel heel lekker.
 
Ik ben van plan om donderdag af te reizen naar Boesingheliede om het lokale massage etablissement met een bezoek te vereren. Is dit de moeite waard en zo ja, wie moet ik kiezen?
 
Nou, het enige dat er te lezen valt is dat er ene Joy werkt die wel redelijk de moeite waard is. Verder zouden er wat oudere dames zijn maar ik lees op dit forum bar weinig over de huidige status van deze salon. Tenzij ik iets mis?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.walaphan.com/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week weer eens bij Walaphan aangebeld. Normaal ga ik MTT maar soms kies ik voor dichterbij en neem daarbij bewust een risico dat het waarschijnlijk niet zo goed is als in den haag. Ik werd voorgesteld aan 3 dames: 1 rond 60 jaar en slank, 2 rond 50 en slank/normaal en 3 rond 35 jaar en mollig. Dame nummer 3 gekozen en dit bleek Joy te zijn. Niet de Joy van de foto's op de website, alle dames op de foto werken er niet meer zo begreep ik.
Deze joy heeft een leuk koppie, lang haar, mollig, mooie D of DD maar geen ronde billen helaas....is goed in de omgang.
Uurtje massage geboekt en ze probeerde deze direct bij de start van de massage te upsellen naar het complete pakket, dat vind ik altijd een beetje jammer maar na 2 keer begreep ze het wel 😀. Massage was lekker, zonder al te veel olie. Fijne technieken en je mag haar aanraken, mist respectvol. Na omdraaien luisterde ze goed naar mijn aanwijzigingen en hoogtepunt was gewoon heerlijk! Wel een beetje te veel "o jaaaa en mmmmm, oooh wat geil etc etc" maar ik kan daar altijd wel om lachen eigenlijk.
Was het de beste salon? Nee. Al met al wel een leuk uurtje gehad, ik ga zeker nog eens langs.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weer eens langsgeweest, kon kiezen uit 2 dames. Koos dus Joy.
Zij is een makelijker prater en professioneel.
Massage prima
Pijpen prima
Neuken: finish doggy goed
Ze heeft grote borsten en lekkere billen.
Toen ik haar van achter stonk ze wel uit haar holletje, was ietsminder

Maar prima meid
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan