WHEM Joyce, Hoogezand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theo333

Wandelaar
93
13/10/21
37
6
Paar keer een afspraak met Joyce proberen te maken, maar tot nu toe niet gelukt. Zij ontvangt meestal s'avonds en mij past overdag het best.
Tot zo ver niets aan de hand.
Daar hoort dan ook een beetje mailcontact bij.
Krijg ik gisteren een paar mails van haar met de meest ernstige scheldwoorden en verwensingen.
Als het aan haar ligt is mijn lot bezegeld, op de meest gruwelijke manier.
Nu blijkt dat deze mails niet voor mij bedoeld zijn, maar voor iemand anders.
Maar goed van de advertentietekst dat we te maken hebben met een lieve dame blijft niets overeind.

 
Paar keer een afspraak met Joyce proberen te maken, maar tot nu toe niet gelukt. Zij ontvangt meestal s'avonds en mij past overdag het best.
Tot zo ver niets aan de hand.
Daar hoort dan ook een beetje mailcontact bij.
Krijg ik gisteren een paar mails van haar met de meest ernstige scheldwoorden en verwensingen.
Als het aan haar ligt is mijn lot bezegeld, op de meest gruwelijke manier.
Nu blijkt dat deze mails niet voor mij bedoeld zijn, maar voor iemand anders.
Maar goed van de advertentietekst dat we te maken hebben met een lieve dame blijft niets overeind.

De dame in kwestie is een bijzonder type. Ze woont in een soort van opvang voor minder begaafden. Eigenlijk heel triest allemaal. Ze kan daardoor ook niet ontvangen. Een gewaarschuwd mens.....
 
De moeite niet waard en idd zo lief is ze niet. En zeker niet knap meer een afknapper. Ze is niet minder begaaft.
Ongeduldig is ze wel. Wil het ff niet dan mag je gauw weer weg.
 
Adverteer als Hete milf op sexjobs, zonder foto. Een foto kun je per mail krijgen. De foto zag er aardig uit, haar stem aan de telefoon ook.
In werkelijkheid zijn er wel wat jaartjes en kilo's bij gekomen tov de foto en eigenlijk niet aantrekkelijk om sex mee te hebben.
Ze woont idd in een soort woonvorm, daar werd ik ontvangen.
Geen herhalingsgevaar. Echt geen aanrader

 
Ben hier een paar maand terug geweest en bij binnenkomst had ik al het vlucht gevoel maar de lust over won .
op de ronduit chaotische slaapkamer eerst wat gefriemeld en toen moest er gepijpt worden ging gewoon haar gebit eruit want dat vond zij prettiger toen knapte ik volledig af en ben vertrokken.
eens maar nooit weer .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan