Recensie Judith, Oostende 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hamzah

Wandelaar
87
09/06/23
63
18
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lovely-young-college-girl.html
Totale kosten (in euro)
100
Lang getwijfeld om Judith te bezoeken. Haar profiel gaf me indruk van weer één van zoveelste latina's te zijn met fake foto's en/of photoshop.
Haar figuur en een volle zak overtuigde me toch het te proberen.

Aangekomen in centrum Oostende, moest ik lang wachten tegen dat ze deur opendeed. Trap op, met overtuiging meteen om te draaien als men zorgen terecht bleken.
Toen de deur openging was al een eerste opluchting want het was inderdaad de vrouw vanop fotos. Exact zelf, dus geen photoshop. Ze had zwar doorzichte broek en top aan die heel duidelijk de geweldige borsten van op haar profiel bewezen.
Haar engels was ook zeer goed wat een aangename verrassing was en ze bevestigde verbaal nog eens alles vanop berichten. Pzc, tongzoenen en beffen was allemaal mogelijk.

Ze heeft een zeer vrolijk en speels karakter en gebruikte dat meteen tijdens het zoenen, uitdagend en langzaam opgebouwd. Kleren vlogen langzaam uit en wat een lichaam! (vol)slank en fake maar héél mooie borsten.

Ik maakte de eerste move en ging op ontdekking tussen haar benen met mijn handen terwijl we tongzoende en ik haar hals en borsten kuste. Hier reageerde ze héél goed op. Duidelijk de gevoelige soort. ze werd héél nat en kwam dichtbij hoogte punt waarna ik men specialiteit inzette en mond bij hand voegde en haar ging likken en ze zich gewillig liet vingeren tot een spartelend, teenkrullend hoogtepunt.

Ze was zo geil dat ze zelf wat actie ondernemen en nam meteen en zonder 'opwarming' mijn 18cm lange jongeheer helemaal in de mond tot haar lippen mijn ballen kuste. Wat een pijpskills!! ZE is de tweede die zo diep ging! Ze genoot tussendoor er ook van om het onschuldige meisje te spelen als ze even lucht kwam happen. Kinky!

"I want to feel you inside me, slowly and deep'" zei ze. Wat meer wil een viriele man horen en zo geschiedde. ZE ging op haar rug liggen en trok haar knieen op tot tegen haar borst in kleermakerszit. Dat was een nieuwtje voor me. Maar wat een standje, ik ging zo vlot diep, niet normaal. Deze onthou ik!!

Had dan ook niet veel nodig om haar vol te pompen(met jasje aan)!

Het was een onverwachte maar geweldige ervaring, ik ga zeker terug!!

Had voor deze avond ook een afspraak gemaakt met deze dame.

Ik was iets vroeger dan het afgesproken uur aanwezig, toen ik net aangekomen was zag ik iemand het gebouw binnengaan, een paar minuten voor het afgesproken tijdstip stuurde ik haar een bericht om te laten weten dat ik er was, en toen GEEN reactie, dus deze dame had waarschijnlijk een dubbel boeking gemaakt en ik kon vertrekken.

Spijtig maar dit wil ik jullie toch meedelen, een verloren verplaatsing......

Terug
Bovenaan Onderaan