Recensie Juicy die zich uitgeeft voor Zoue - Hot girl 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
468
27/12/21
674
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-black-girl.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vriendelijke Afrikaanse dame die ontvangt in Deurne Noord. Communicatie vlotte niet erg per sms en de telefoon nam ze pas op als ik op de hal stond. (en later werd duidelijk waarom). Pijpen met condoom was kort, beetje met de borsten spelen, voorzichtige kusjes op de mond en ging redelijk snel tot de daad over, meerdere standjes. Hoop en al 10 -15 minuten in totaal bezig geweest. Wat molliger dan op de foto's op RL. De resterende tijd gebruikt om me even op te frissen en wat te keuvelen met de dame. Géén klokkijkster (die indruk gaf ze mij toch niet) en was ook niet geneigd mij het gat van de deur te tonen. Hing wel een penetrante wietgeur in haar studiootje en vermoedelijk was het daarom dat ze geld teruggaf op de betaalde 60€ en zichzelf vervolgens snel corrigeerde. Voor de liefhebbers van mooie imposante achterwerken, is ze een aanrader. Herhalingsgevaar?... Als kennis/vriendin zou ik ze waarderen vanwege haar open en eerlijke houding, de sex was niet slecht, maar denk niet dat ik ze direct terug zou contacteren. Had een groot litteken op een bovenbeen/bil (kant ben ik vergeten), dit is niet zichtbaar is op haar huidige foto's op RL. Was het de dame van de foto?, kan ik niet met zekerheid zeggen. (Gezien het een kleine studio is, zou het niet anders kunnen, tenzij iemand zich op het toilet verstopt zou hebben). Deze review is op basis van mijn eigen ervaring. Nota: Afkomst Ghana, Géén PZC, géén NZC! Voor mij korter bij dan het SKW en dus gemakkelijker met de fiets. Maar zoals reeds gezegd, niet direct herhalingsgevaar. Ook viel mij op dat bij het zoeken op Google, een ander telefoonnummer verschijnt dan ik de advertentie op RL. Had ik dan wel die dame van de foto's? EDIT post: Er werken meerdere meisjes op dit adres.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan