Recensie Juli (DR) - Den Haag - Doubletstraat 3 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
477
03/07/21
1.297
56
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
.
🥳 Aanrader voor de BaffendeBeffers 🥳


Ik kon geen topic vinden van deze dame en had haar nog niet eerder zien staan. Zij zegt normaal 's avonds vanaf 17 uur te werken (op het zelfde adres). Dame zou hier pas 3 maanden geleden begonnen zijn en blijft tot einde zomer.

Een paar keer het erg drukke straatje heen en weer gelopen, maar ik zag niets van mijn gading of het 'bezet' seintje stond aan.
Juli lukte het dan toch om mij vanwege haar koppie met hele kleine sproetjes, naar binnen te lonken.
Ze bleek een leuke mid-dertig meid te zijn met cup C/D tieten die 'beschikken' over behoorlijk grOte tepels. Ze heeft Lange donkere gekrulde haren en is rond de 160 centimeters hoog.

Zoals gewoonlijk eerst besproken dat ik beslist een dame zocht die een ontiegelijk lekker dubbelgaats chupar-retje (oftewel een Bef/Baf), uitermate kan/moet waarderen. Uiteraard hoort een cd-loos zuigpartijtje bij mij daar ook bij (in nood mag een cd...)

Het is natuurlijk altijd maar afwachten hoe in werkelijkheid de 'uitvoering' wordt, maar dat kwam helemaal goed.

Het begon al leuk bij de wasbak waar zij mijn snikkel geil kijkend en op een "ik heb zin in hem" manier keurde en waste.
Eenmaal samen op bed aan de gang bleek dat mijn 'tijdelijke' bedgenote inderdaad een grote G-genietster is en ze spoorde me volop aan door o.a. steeds 'rico' (lekkerrrr) te roepen en daarbij die kop van mij met haar hand(en) bijna in haar doos naar binnen propte.

Een vinger in haar doos en/of poepertje erbij was totaal geen probleem en werd gewaardeerd. Maar ik moest die er op een gegeven moment uithalen ! Godver dacht ik , maar tot mijn verbazing pakte ze een tube smeersel van "ons" nachtkastje en kneep een klodder op mijn vinger. Haha, nog nooit meegemaakt dat iemand zo van het 'kontvingeren' kan genieten.... en hup weer gaan met die banaan (in dit geval gèl-vinger).

Mijn kommertje was te wild naar mijn 'maatstaven' , maar ik liet het deze keer zonder bijsturen doorgaan en het werd zoals ze zeggen 'een mondje vol' : in mijn geval bij haar een holle kies vol dan.

Ik wat kwijt
Zij wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan