Recensie Julia 4-star, Edegem, Timmerdonckstraat 23 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daniel

Newbie
Forumpionier
7
15/07/21
3
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/julia-2870/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omdat ik niet veel tijd had, ging ik voor het half uur. Ik wou snel even ontspannen en wat druk af de ketel laten.

Teleurstelling! Gevoelloos, massage stelde niet veel voor. Ik mocht haar niet aanraken. Haar onderbroek bleef aan.
Nee, bij haar zie je mij niet meer terug. Betere ervaringen gehad met andere dames van 4-star
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://www.4star-thaimassage.be/#ALBUM
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Julia,
Een beleefde mooie vrouw met een prachtig lichaam. Bij het begin wordt er al duidelijk gevraagd wat je wil: enkel massage of alles.
Na de douche word je gevraagd wat je eerst wilt; het intieme of de massage. Gekozen voor eerst de massage, dit is een zeer rustige softe massage met het nodig gekittel tussen de benen. Omdraaien en de massage gaat rustig verder met wat extra aandacht voor de penis.
Ze pakt een condoom maar dit vond ik nog wat te snel, heb eerst haar prachtig geschoren foefje lekker gebeft.
Daar na vroeg ze welke positie ik wou, ze brengt de condoom al pijpend aan. Heb haar me laten berijden zodat ik een mooi uitzicht had op haar borsten, het duurde niet lang of de condoom was gevuld. Ze bleef door rijden tot het niet meer ging.
Een leuke ervaring met een mooie vriendelijke dame, een goede ervaring
 
Julia,
Een beleefde mooie vrouw met een prachtig lichaam. Bij het begin wordt er al duidelijk gevraagd wat je wil: enkel massage of alles.
Na de douche word je gevraagd wat je eerst wilt; het intieme of de massage. Gekozen voor eerst de massage, dit is een zeer rustige softe massage met het nodig gekittel tussen de benen. Omdraaien en de massage gaat rustig verder met wat extra aandacht voor de penis.
Ze pakt een condoom maar dit vond ik nog wat te snel, heb eerst haar prachtig geschoren foefje lekker gebeft.
Daar na vroeg ze welke positie ik wou, ze brengt de condoom al pijpend aan. Heb haar me laten berijden zodat ik een mooi uitzicht had op haar borsten, het duurde niet lang of de condoom was gevuld. Ze bleef door rijden tot het niet meer ging.
Een leuke ervaring met een mooie vriendelijke dame, een goede ervaring
Blijkbaar is er bij deze dame dan wel een verschil tussen de personen en tussen de tijd die je reserveert , als ik zo kan lezen ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Er kan altijd iets meer als ze je leuk vind ?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/julia-bij-4-star-massage-edegem.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als ik naar julia ga dan is het altijd voor een tantra/deep massage. ze is zacht en geeft zich helemaal vrij :) (op gebied van massage)
 
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Absoluut geweldig!
Gisteren voor de vierde keer bij Julia geweest voor een erotische massage, het was een heerlijke ervaring! Julia is een getalenteerde en deskundige masseuse. Met zijn armen, handen, vingers en nagels ontspant hij je, soms hard, soms zacht. Als er problemen in je geest zijn, zullen ze verdwijnen. Je voelt je er sexy door, het geeft je lichaam de aandacht waar je voor gekomen bent. Het geeft je erotische sensaties, elk deel van je lichaam krijgt zijn volledige aandacht en brengt je langzaam en voorzichtig hoger en neemt de controle over je lichaam en geest.
Hij doet het met passie, luistert heel goed naar je lichaamstaal en zegt geen woord terwijl hij je masseert. De sfeer, de omgeving is perfect om los te laten, de zachte muziek, de zachte lichten, de serene stilte... geen seks
 
Neem me niet kwalijk? maar hoe durf je te twijfelen? alleen omdat je je lang geleden hebt geregistreerd, wie nieuw is is niet geloofwaardig? ik heb tenminste de echte profielfoto. ga proberen of ik de waarheid vertel of niet!
Sinds wanneer heb je bij 4-Star mannelijke masseurs? En ik ken 4-Star al enkele jaren. Maar na 2 (veel) mindere ervaringen niet meer geweest. En als ik het hier lees is het er nog steeds niet super, op Kathy na.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/julia-bij-4-star-massage-edegem.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs naar Edegem gereden, want ik had zin in een erotische massage. Bij aankomst had ik de keuze uit 4 dames, jammer genoeg voor Julia gekozen. Het was 80 euro voor een uur massage, of alles voor 150 euro. Zoals gezegd had ik zin in een massage dus daarvoor gekozen.
Ze gaf al direct aan dat het geen Thaise massage is maar een erotische massage, ik weet niet wat het verschil zou moeten zijn, maar erotisch klinkt goed.
De massage bestond uit wrijven van de achterkant van mijn lichaam, niet echt masseren. Maar die zachte handjes over je rug en benen voelt toch lekker aan.
Er was echter totaal geen sprake van teasen en ook geen body to body, al na ca 15 minuten mocht ik omdraaien en begon ze al vrij snel af te trekken.
Borsten aanraken zou 20 euro extra kosten. Dat heb ik niet gedaan en heb me gewoon af laten trekken door haar.
Nadat ik was klaar gekomen was het ook gelijk gedaan en mocht ik me gaan douchen.
De massage heeft in totaal nog geen half uur geduurd, ondanks dat ik voor een uur had betaald.
De foto's op de site lijken me wel iets bijgewerkt, maar ik vind het wel een mooie, vriendelijke dame.
Ze zei op het laatst dat ze dit maar tijdelijk doet om snel geld te verdienen.
Al met al viel het me tegen en ga ik voor een volgende keer op zoek naar een andere massagesalon.
 
Vandaag bij Julia geweest. Kon kiezen tussen Lilly of Julia.
Ik heb gekozen voor een massage. Op zich mag dit wel wat harder is eigenlijk gewoon wat gewrijf en gestreel. ( wat ook leuk is)
Nadien omgedraaid en begon ze zacht en traag aan de handjob met genoeg olie. En zo sneller en sneller tot ik lekker gekomen ben.
Voor extra's moet je bij betalen gaf ze aan. 10€ extra voor borsten. 20€ voor blowjob met condoom. All in is vanaf 100€ dacht ik dat ze zei.
Ik moet zeggen dat dit wel echt een heel lieve dame is met een leuke babbel.
 
Vandaag bij Julia geweest en blij Dat ze terug is.... vroeger Paar keer geweest en altijd leuke momenten gehad en enkel massage, maar nu is het mogelijk voor wat extra😉 ze vertelde me wel Dat het niet zomaar iedereen is, Dat ze geen alles neuker is. Ze moet een beetje een klik hebben en uiteraard , wat ik normaal vind, proper zijn. Ben een uurtje geweest en ik Kan zeker niet klagen, het begon met een lekkere tease massage en wel iet of wat erotisch getint. Dit ging Dan over naar mijn kleine vriend te verwennen, eerst met haar hand en na Dat ze de rubber aanbracht begin ze te teasen met haar tong om hem Dan in haar mond te nemen. Daarna kwam ze terug omhoog en kuste mijn tepels waarna ze over mijn vriend begon te stoelen met die lekkere lipjes daarbeneden... toen ze voelde Dat hij op volle sterkte was liet ze hem zacht binne glijden en begon ze me te berijden. Nog eens in doggy kunnen nemen en afgewerkt in missio. Wat lekker. Het was voor een uurtje 170 euro en de volle euros waard. Herhaling zeker en vast😍
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hier het review formulier
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.381
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan