Recensie Julia/Amanda, Maasmechelen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doctorp

Wandelaar
28
10/01/22
24
10
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Julia/Amanda, Maasmechelen
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De locatie is een echt afvalig huis langs de Rijksweg, je kan er voor de deur parkeren maar er is geen enkele privacy bij het naar binnen gaan.
Ik ben in eerste instantie hierheen gereden voor een afgesproken date met iemand anders, maar deze dame leek niet aanwezig te zijn in het betreffende huis.
Besloten om te vertrekken en een stukje verderop te parkeren en even op redlights te kijken of er andere dames in de buurt misschien tijd hadden, echter kreeg ik al snel een appje van "Jessica" dat haar vriendin "Julia" beschikbaar was.
Ze stuurde me een aantal foto's, en ik herkende de tattoo's op haar benen.
Dus even haar advertentie opgezocht en deze bleek Julia én Amanda te heten.
Ik was toch nog in de buurt, dus ik denk ik kijk gewoon even of ze het echt is en anders ga ik weer.
Wederom deed iemand anders open, helaas, maar goed deze dame zag er niet slecht uit en was meteen heel vriendelijk eigenlijk dus liet me een beetje overvallen.
Besloten om naar boven te gaan, ik denk een half uurtje er tegen aan is niet het einde van de wereld voor €80,-.
Zo gezegd zo gedaan, ik weer even ontladen en opgehoepeld.
Maar nee nooit meer, wat een boevenbende.
Ik weet vrijwel zeker alle dames die adverteren in het betreffende huis er allemaal gewoon niet zijn, allemaal nep foto's om maar naar wat latina's gelokt te worden.
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik denk dat jij Dolce Vita bedoelt in Dilsen, is dezelfde doorlopende Rijksweg (het dorp ná maasmechelen)
Pand dat ik bedoel ligt tussen een Ramen en Deuren zaak en AD car service, echt Maasmechelen zelf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan