Recensie Julia, Amersfoort (voorheen Utrecht, Amsterdam, Amstelveen, Voorburg, Zaandam) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GuntherF

Stamgast
Forumpionier
651
03/07/21
1.061
42
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/8488212-julia
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijd geleden deze Julia in Amstelveen bezocht. Nette dame, maar met weinig mogelijkheden, behalve redelijk wipje, weinig te beleven, herhalingskans nadert 0
 
mwah als ik @GuntherF z'n posts lees denk ik dat ie van hardere sex houdt. Daarvoor moet je denk ik niet bij Julia zijn. Bovendien, over welke dvp is ie dan wel positief? Ik denk dat hij gewoon de lat hoog legt :)

Vond haar zelf wel ok. Volgens mij twee of drie keer bezocht en dat was denk ik wel genoeg.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/8488212-julia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eigenlijk vind ik 120 euro te duur voor een half uurtje met een dame die niet minimaal pzc doet, maar voor Julia ben ik gezwicht vanwege de veelbelovende foto's. Ze is een tikje voller dan op de plaatjes en ik meende enkele putjes op haar dijen te zien, maar ze is nog steeds een genot om naar te kijken en om aan te raken. Lekker gebruind, fantastische borsten die mij vrij leken van siliconen en een heerlijk kutje dat kletsnat werd toen ik haar likte. Eerlijk is eerlijk, met haar borsten spelen en haar poesje proeven was voor mij het hoogtepunt van de date want wat ze bij mij deed (pmc en beetje trekken) was aardig, maar zal me niet bijblijven. Eigenlijk vind ik dat ik te weinig waar voor m'n geld heb gekregen, maar ik heb zo'n zwak voor haar lijf dat ik niet uitsluit dat ik haar toch nog een keer ga bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meerdere bezoek bij Julia geweest, Voorburg , Utrecht en nu Amsterdam telkens met glimlach en plezier weg. Laatste keer vroeg zij nog kan je straks even nog helpen met insmeren op mn rug , dus met plezier geholpen. Kom telkens met plezier langs ook vanwege de klik , Julia komt met alle services bij mij na van pzc , tz enz...

1 woord TOP
 
Gister een recensie geplaatst waar enkele punten van kritiek in zaten. Helaas besloot een andere forumbezoeker Julia daar op te attenderen. Op basis van enkele details in mijn review kon ze achterhalen dat ik degene moest zijn die de recensie had geplaatst. Ik heb niet eerder zoveel WhatsApp berichten van haar gehad ;-) Minder leuk was dat ze me daarna blokkeerde, maar dat was te verwachten. Dat schrijf ik nu stoer, maar ik zat er toch wel mee dat ik haar zo van streek had gemaakt. Mijn eerste ingeving was de recensie te verwijderen. Nu een en ander een beetje bezonken is, sta ik niet meer achter die beslissing. Ik heb mijn ervaring gedeeld en niets opgeschreven dat niet waar is. Daarom zal ik essentie ervan opnieuw delen.

Positief
- Super knappe, mooi gebruinde vrouw met fantastische borsten, een tikkeltje voller dan op de foto's, maar dat mag geen naam hebben.
- Heerlijke blowjob zonder condoom.
- Hoewel ze wat terughoudend is met zoenen gaf ze me gedurende de date wel een echte girlfriend experience.

Minder leuk
- Was bij de locatie op de afgesproken tijd, maar moest vrij lang wachten voordat ik aan mocht bellen (dit wekte de indruk dat ze weinig tijd tussen klanten incalculeert).
- In tegenstelling tot de vorige keer rook ze dit keer van onderen niet helemaal fris. Uiteraard kan dat de dag erna weer anders zijn. In algemene zin maakt ze een schone indruk.

Ook miste ik een stukje klantenbinding. Bij het afscheid uitspreken dat je iemand graag terugziet of nog even met een paart hartjes reageren als de klant je na de afspraak nog een aardig app'je stuurt. Kleine moeite maar ik ben er wel gevoelig voor.

Julia, you asked why I wrote bad things about you. This is a honest review. It contains postive and less positive elments. I understand it can be difficult to receive feedback but this website is meant for men who share their experiences and not for girls. Nevertheless, it was not my intention to upset you.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn ervaring gedeeld en niets opgeschreven dat niet waar is.
Prima toch! Gewoon objectief jouw ervaring op dit forum delen zodat jouw collega wandelaars/haar potentiële klanten zelf kunnen beslissen of ze een bezoekje aan Julia willen brengen of niet. Wat Julia ervan vindt lekker interessant; kan ze zelf na gaan denken op welke punten ze haar dienstverlening verder kan verbeteren.
 
Die conclusie deel ik dan weer niet @SoManyWomen. Met name de laatste keer heeft Julia me echt verwend. Ja, ze deed veel te laat open, maar ik mocht ook veel langer blijven. Tijdens de afspraak was ze hartstikke leuk, lief en enthousiast. Dat ze flink wat minuten met haar vriendin in een ander deel van het appartement ging kletsen, is ook geen ramp. Alleen had ze een geurtje daar beneden. Tja, dat was die avond. Ze lijkt me iemand die erg hecht aan hygiëne dus wellicht was het een incident.
Zie overigens dat ze haar prijzen wederom heeft verhoogd. 130 euro voor een half uur (en pmc waarschijnlijk) en 180 euro voor een uur zijn nu de tarieven. Hoe lekker haar lijf ook is, dergelijke prijzen worden mij te gortig. Julia heeft een indrukwekkende fotoset en in de omgeving Den Haag stikt natuurlijk van de goed betaalde overheidsbobo's uit alle hoeken van de wereld die niet op 50 euro meer of minder kijken. Nou, trek ze maar leeg dan ;-).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8488212-julia#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Julia een tijdje geleden ook bezocht in Amsterdam op een bekend adres.
Beeldschone vrouw met naar mijn mening een zeer mooi en verzorgt lichaam.
Op en top verzorgd en natuurlijke vrij grote mooi gevormde borsten en een prachtige billen partij.
Ik had een hele goede klik met haar en heb heerlijke tedere sex gehad, veel gepraat ook.
Tijdens de sex lukte het mij niet om klaar te komen.
Dit lag niet aan haar, dat heb ik wel vaker, condooms nemen teveel gevoel weg voor mij.
Vervolgens heb mijzelf lekker afgetrokken met haar voor mij in doggy positie.
Uiteindelijk heerlijk over haar billen en rug klaargekomen, lekker als je zaad een beetje tussen haar billen over haar kutje loopt......:sneaky:

Mijn ervaring was erg goed.
Ikzelf ben een rustige verzorgde nette Nederlandse man van rond de 35.
Begreep van sommige dames wel eens dat ze echt wel eens met vreselijke klanten te maken hebben.
Ze zullen daardoor wel wat afgestompt raken en afstandelijk worden, zonde.......
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
8488212
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Promised a lot, delivered none. Requested for a video call where proper French kissing was promised, didn't open her mouth at all. Didn't allow me to lubricate her pussy a little bit with my saliva but allowed me to lick her pussy with my saliva- didn't understand that. I like making the girls come by rubbing their pussies.

Good talker but bad services. I didn't feel like fucking her but just because I had already paid, fucked her, came and retuned.
 
Ja toch!
Ja, ik had een hele leuk tijd met haar gehad.
Maar van wat ik hierboven allemaal lees was dat bij velen in mindere mate het geval.
Misschien dat veranderen van naam etc haar weer wat meer klandizie gaat brengen;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan