Recensie Julia, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
436
06/07/21
1.242
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9015256-julia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame een paar keer bezocht inmiddels. Niet voor niets. De foto's geven een prima beeld. Een mooie dame met een prima figuur en een beetje meer klasse dan de gemiddelde dvp. Ontvangst was ook heel relaxed en in schone ruimte. Hygiene was uitstekend. Julia ontvangt meestal samen met Ambika, maar die is al terug naar huis. Ze levert dezelfde prima service is haar vriendin. Na beetje staand opwarmen ontspon zich een prima potje sex. Tongzoenen vol overgave en pijpen zonder was ook prima. Ze kon ook wel genieten van wat orale verwennerij van mijn kant.
Dame is niet dom en heeft humor, dus babbeltje nadien was ook bepaald geen straf. Spreekt prima Engels, wat ook wel zo makkelijk is.
Gewoon een aanrader. ging zeer voldaan naar huis toe en bezoek haar zeker snel nog eens. Is nog tot kerst in Nederland, begreep ik
 
Deze dame een paar keer bezocht inmiddels. Niet voor niets. De foto's geven een prima beeld. Een mooie dame met een prima figuur en een beetje meer klasse dan de gemiddelde dvp. Ontvangst was ook heel relaxed en in schone ruimte. Hygiene was uitstekend. Julia ontvangt meestal samen met Ambika, maar die is al terug naar huis. Ze levert dezelfde prima service is haar vriendin. Na beetje staand opwarmen ontspon zich een prima potje sex. Tongzoenen vol overgave en pijpen zonder was ook prima. Ze kon ook wel genieten van wat orale verwennerij van mijn kant.
Dame is niet dom en heeft humor, dus babbeltje nadien was ook bepaald geen straf. Spreekt prima Engels, wat ook wel zo makkelijk is.
Gewoon een aanrader. ging zeer voldaan naar huis toe en bezoek haar zeker snel nog eens. Is nog tot kerst in Nederland, begreep ik
contact via de app of bellen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan