'Ik ben echt de dame van de foto', zo eindigt haar advertentie. Dat klopt en de foto's zijn volgens mij nog recent ook. Die foto's laten een vrouw zien met stijl en elegantie. Toen ik haar ontmoette kwam ze op mij heel anders over, een doorsnee huisvrouw. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik verwachtte afgaande op de foto's een andere persoonlijkheid. Niettemin is ze voorkomend, correct en respectvol. De ambiance waarin ik ontvangen werd, was wat eenvoudiger dan de ambiance op de foto's, maar verder wel in orde.
Julia belooft in haar advertentie een opwindende body to body en professionele erotische massage. Helaas moest ik het doen met een langdurig, ongeinteresseerd eentonig wrijven en aaien, waarbij zij zoveel mogelijk buiten bereik van mijn handen bleef. Intiem belooft Julia ook, ze schrijft dat woord nota bene in hoofdletters. Zij had dat beter in piepkleine lettertjes kunnen schrijven. Julia's intieme prestaties waren namelijk net zo erotisch en kortstondig als het steken van een stekker in het stopcontact. Een erectie onwaardig.
Een grote afknapper was toch wel dat zij regelmatig haar lusteloze interactie met mij onderbrak om ongegeneerd tekstberichten op haar telefoon te bantwoorden en te versturen. Dat ik al na 45 minuten weer buiten stond, terwijl ik voor een uur had betaald, vond ik niet eens zo erg. Dat scheelde een kwartier ongemak en ingehouden verontwaardiging.
Wat aan haar advertentie klopt, is dat dat Julia inderdaad van teasen en pleasen houdt. Zij teasde mij met haar onverschilligheid en ik pleasde haar om daarvoor de volle mep te betalen.