WHEM Julia, Waterloo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een paar maanden terug op een avond bij haar geweest in Waterloo voor een date van 3 uren. Het was prijzig maar wel zijn geld waard vond ik. Ze is wel donkerder van huid dan op de foto's, maar alles bij elkaar een bloedmooie supermeid en het klikte meteen. Ze ontvangt in een comfortabel appartement met afzonderlijke slaap-en badkamer. De gevraagde dress-code werd gerespecteerd en vanaf de eerste minuut dat ik in de living in de zetel zat, kroop zij al op mijn schoot om te FK'en en te knuffelen. Daarna stripte ze vlak voor mij op een waanzinnig geile manier, totaal ongegeneerd, dat mijn lul bijna door mijn broek scheurde. Vervolgens samen onder de douche waar ze mij vroeg om vooral haar borsten, billen en kutje goed in te zepen met mijn handen terwijl zij zich zelf concentreerde op mijn paal. Voor mij geen probleem om haar daarbij te helpen... Daarna ging ze op zijn hondjes op het bed zitten, haar benen gespreid en vroeg of ik haar wat wou opwarmen door in die positie haar poesje open te likken. Weer geen probleem om haar te helpen... Dat vond ze blijkbaar heel fijn en daardoor werd ze pas echt wild. De 3 uren waren zo om en we zijn niet meer van dat bed gekomen. Ik was bekaf, badend in het zweet en totaal droog gespoten. Nadien nog wat relaxe small talk en na 3 uur en half ben ik vertrokken. Op de terugweg nog een berichtje van haar ontvangen hoe crazy ze die avond had gevonden. Let wel : Ze pijpt enkel met hoedje op en geen anaal. Maar ze nam wel haar tijd met pijpen en drukt vlot met neus tegen de onderbuik, dus lekker DT.Verder had ik eens gelezen op een ander forum dat ze voor korte dates, van een uur, wel minder gemotiveerd zo zijn. Bij mij was het in ieder geval bingo. Ze spreekt enkel Frans, denk ik, in ieder geval geen Nederlands.

Terug
Bovenaan Onderaan