Recensie Julia, Fontenelle/Fontes 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drazz

Newbie
24
30/10/21
60
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/julia-fontenelle-2/
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn voorliefde voor Zuiderse types, slanke/sportieve dames met volle rondingen, heeft me naar deze leuke Braziliaanse geleid.
Vlot contact via WhatsApp. Enkele berichtjes in het Engels op en af, de afspraak was snel geregeld. Ze ontvangt in een hotel/kamerverhuur zonder receptie gelegen tussen Station Antwerpen Centraal en Station Berchem, in een grote propere kamer met dubbel bed en mogelijkheid om te douchen. Niet super luxueus, maar wel alles dik in orde dus.

Wanneer ze de deur open deed zag ik dat het exact de dame van de advertentie was, inclusief het groene niemendalletje vanop de foto's en met een stralende glimlach.
Ik kreeg meteen een heerlijk warme zoen en wist dat dit een topdate ging worden. ☺️
Communiceren ging in simpel Engels in combinatie met mijn beste Spaans. Ze is van Brazilië en spreekt zelf dus Portugees, maar we begrepen mekaar volledig.

Ze heeft een fantastisch strak lichaam, heerlijk platte buik, strakke/stevige poep en ook haar quads zijn duidelijk afgetekend... hmmm, heerlijk. 😍

Zogauw ik mijzelf uitgekleed had, viel ze aan.
Zwoele/warme tongzoenen, heerlijk kriebelen met haar nagels over mijn rug en haar andere hand vond snel de weg naar mijn penis.
Na deze heerlijke intro zette ze zich op bed en begon me staand te pijpen. Ze nam mijn penis vlot in haar warme mond en haar handen kriebelden ondertussen aan mijn ballen... Yummie!🤪
Ze maande me aan om te gaan liggen op het bed en wisselde tongzoenen en pijpen heerlijk af. Ze ging regelmatig ook even aan mijn ballen likken en zakte daarbij steeds een beetje dieper. Ik voelde dat ze er wel vol voor wou gaan en trok mijn benen wat hoger op, waarop ze spontaan begon te rimmen en ik al bijna ontplofte... 🥵

Uiteindelijk condoompje aan en met een minimum aan glijmiddel kwam ze bovenop me zitten.
Nadien nog effe doggy met die heerlijk gespierde kont van haar en uiteindelijk met haar beentjes hoog opgetrokken en al tongzoenend in missionaris heerlijk klaargekomen.
Ze liet me nog even rustig in haar zitten en gaf me nog enkele tongzoenen alvorens een doekje te grijpen, het condoom uit te doen en me te verfrissen.

Alles gebeurde zo spontaan en steeds met die grote glimlach op haar gezicht. 🥰

Nog even verder opfrissen in de badkamer en 5 minuutjes staan praten over mijn reiservaringen in Brazilië, waarna we met een laatste volle tongzoen afscheid namen.
Ze blijft nog een maand of 3 in België/Antwerpen zei ze en zal me dus nog wel enkele keren terugzien. Topmeid! 🤩

Doe er je voordeel mee, ze is het méér dan waard.
Have fun!

drazz
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-fontenelle-brazil.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lieve leuke hete dame
minder atletisch dan verwacht
super clean
goeie tijd beleefd
 
It happened again. Na gesloten deur in Gent, dit keer bij deze dame in Antwerpen. Dag op voorhand afspraak gemaakt, op afgesproken uur aanwezig, wel naar binnen "gebuzzt" maar dan niets meer. Verdieping? Kamernummer? Geen reactie. Dan maar vertrokken. Bad karma zeker?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagavond bij Julia langs geweest. Vrij snel en eenvoudig een afspraak kunnen maken na contact via WA.
Julia is echt wel een knappe Braziliaanse met een killer body. Slank, afgetraind, fake D-cup tieten en een Zuid-Amerikaans exemplaar van een kont... Waauw.
Als binnenkomer een uitgebreide tongzoen-sessie waarbij ze je teased en je haar heerlijke lichaam mag verkennen.
Na betaling en het even opfrissen in de ruime maar niet al te propere badkamer, lag ze verleidelijk te wachten op bed.
Daar ging het tongzoenen verder, terwijl ik me te goed deed aan haar borsten en haar kutje stimuleerde met de hand. Haar borsten zijn lekker, maar niet zo gevoelig. Ik denk een gevolg van de siliconen. Ze reageerde hier namelijk weinig op. Haar kutje daarentegen was wel gevoelig.... ik stimuleerde haar klitje terwijl we verder tongzoenden en ik haar in de nek kuste. Ze liet het zich graag bevallen en genoot hier erg van.
Na een tijdje nam ze over en vleide zich tussen mijn benen om te pijpen. Ze startte met mijn ballen die ze uitgebreid likte en in haar mondje zoog. Vervolgens pijpte ze heerlijk met regelmatig een deeptrouth. Af en toe kwam ze naar boven om te zoenen. Na een tijdje pijpen, likken en zuigen van mijn ballen, zakte ze af naar mijn kontje. Ze begon geweldig te rimmen en haar spitse tong tegen en in mijn kont te duwen... zalig.
Even pauzeren... dus ik draaide haar om en begon uitgebreid haar kut en klitje te likken. Ze genoot en begon geile Portugese woorden en kreten uit te spreken. Ik verstond er geen jota van, maar begreep dat ik verder moest doen :). Haar uiteindelijk op haar knietjes gezet en al vingerend haar een rimsessie terug gegeven. Je merkt dat ze anaal wel wat ervaring heeft, want haar kontgaatje was behoorlijk groot.
Haar nog even laten pijpen en dan een condoom aangedaan voor het echte werk. Gestart in missionaris zodat we konden tongzoenen. Haar daarna op haar zij gelegd en sideways gepenetreerd. Ik voelde dat ik al bijna ging komen, dus even op adem komen, want ik wou haar echt wel doggy nemen ook en terug wat tongzoenen en met haar kutje spelen. Na een tijdje nam ze zelf initiatief en besteeg ze me. Fantastisch zicht met haar mooie tieten met tinlines voor mij. Ik gooide haar van mij af en draaide haar in doggy. Wat een heerlijke kont om langs achter vast te nemen en te neuken. Ik probeerde een vinger in haar kontgaatje te duwen, maar haar kontkaken zijn zo gevormd dat dit maar moeilijk ging.
Ik begon haar stevig te neuken... ze kan best wat hebben. Na een tijdje voelde ik het zaad opborrelen... ik gleed uit haar, deed het condoom af en zette mij naast het bed. Julia zoog me af vanop het bed en likte aan mijn ballen. Even later schoot ik haar mondje vol. Zalig!
Kortom een zalig uurtje met een fijne super lekkere Braziliaanse meid. Een aanrader (al blijven Ivana, Nikky en Marry Sweet toch nog net iets beter).
 
Kan de bovenstaande reviews alleen maar bevestigen. Julia heeft een knap snoetje, killer body en lekkere (weliswaar fake) tieten.
Ook haar poesje is bijzonder spannend. Pijp kwaliteiten zijn ook fantastisch. Kon me niet lang inhouden bij het pijpen, maar eens geswitcht naar het betere neuk werk, hield k het ook niet lang uit alvorens mijn zaad in het rubbertje te exploderen.

Ik mocht alvorens te neuken met condoom, haar clit bewerken met mijn lul waarbij ik het niet kon laten mijn eikel een beetje in haar poesje te duwen ... Niet veel enkel het topje, maar ze liet me hoe langer hoe meer mijn eikel beetje bij beetje in haar natte ingang duwen tot k haar bijna neukte ZC. Extreem geil maar dan toch het rubbertje er rond gedaan.

Vraagje: liet ze dit ook bij jullie toe?

Iig, Julia is - om t in haar eigen woorden te zeggen - delicio!
 
Ik had ook wel het gevoel dat ik haar zonder condoom kon neuken als ik wou. Na het pijpen pakte ze een condoom, maar ik zei neen, omdat ik haar wilde beffen. Bij het tongzoenen duwde mijn lul tegen haar poesje… ze maakte daar niet de minste problemen over. Dus ik had hem er gerust kunnen induwen denk ik, maar das niet mijn ding.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/julia-fontenelle-2/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Julia ook bezocht.

Doordat ik Spaans een heel klein beetje Portuguese praat hatten wij zeker een goede klick.

Zal niet in detail gaan, mijn collega's heb alles goed beschreven wat jij kan verwachten.
Special bij mij.
Ze heeft zelf voorgesteld CIM.
Lucky me.😋
Slikken doet ze niet 😔

Het vraag zonder.
Inderdaad ze laat toe om een klein beetje zonder te spelen. Maar niet meer dan dat. Volledig sex zonder is niet mogelijk naar mijn ervaring.
Ook goed zo.

Naar het erotische gedeelte hebben wij lang gebabbeld.
Conclusie.
Heel lief.
 
Is het mogelijk dat dat "spelen zonder" varieert naargelang haar gevoel, de situatie, e.d.?
Zonder dat ik hier wil opscheppen ofzo, maar puur objectief zat mijn lul er voor drie kwart in toen k m er zelf uit trok omdat k begon te denken aan de risico's (wss al te laat)
Ergste is dat k het direct terug zou durven doen denk k ... Zo bloedgeil was het.
Plus, haar kutje is lekker strak. Spande goed rond mijn lul.

Als k dan een klein minpuntje moet vernoemen: ze bood niet aan om samen te douchen noch dat er mogelijkheid was om mezelf te wassen. Toen k er naar vroeg, kon het wel, maar zelf vraagt ze het niet. Wat natuurlijk niet bevorderlijk is als ze 8 klanten heeft op een dag waarvan de hygiëne niet gegarandeerd is door niet te wassen e.d.?

Toch ga haar nog eens WAen zie.
Enkel de locatie vind k niet veilig of discreet tijdens de latere uren van de avond.
 
Moeilijk, maar daar zijn tegenwoordig appjes voor (google translate, deepl,...). Als ja korte duidelijke zinnen doorgeeft werkt dit best aardig. Maar als je diepgaande gesprekken wil voeren wordt het lastig... maar daar ga ik niet voor naar een DVP :)
Maar je kan haar met korte woorden en handgebaren altijd duidelijk maken wat je wil... ze weet ook waarvoor je daar bent :)
 
Moeilijk, maar daar zijn tegenwoordig appjes voor (google translate, deepl,...). Als ja korte duidelijke zinnen doorgeeft werkt dit best aardig. Maar als je diepgaande gesprekken wil voeren wordt het lastig... maar daar ga ik niet voor naar een DVP :)
Maar je kan haar met korte woorden en handgebaren altijd duidelijk maken wat je wil... ze weet ook waarvoor je daar bent :)
Dan zal het idd Google translate/DeepL worden, mercikes!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Halleluja, waardige zelfs betere afwisseling voor Lin.
Leuk contact via WhatsApp en uiteindelijk gisterenmiddag een bezoekje gebracht. Afspraak vlot verlopen. Super ontvangen in mooie nette kamer in een prachtig wit setje en direct lekkere diepe tongzoenen.
Gedoucht en Julia zich ondertussen ontdaan van haar lingerie. Beiden op de knieën zittend nog lekker tongzoenen waarna ze afdaalde naar beneden voor lekker pijpwerk. Op mijn beurt deze prachtige dame langdurig gelikt (stoppelbaardje beneden is het enige klein minpuntje). Eerst lekker missio waarbij ze na een tijdje zich mee begon te stimuleren beneden want mevrouw wou klaarblijkelijk zelf lekker klaarkomen. Daarna zijdelings en daarna effe pauze 🥴 waarna ze het condoom er afdaalde en mij weer lekker op mijn rug liggend begon te pijpen, ballen werden deze keer ook niet vergeten. Terug op sterkte kroop ze boven op mij, stopte hem erin en ging wild te keer met allerlei Portugese kreten tussendoor. Uiteraard vroeg ze om in mission in haar klaar te komen.
Na een aantal waardeloze ervaringen met latina's eindelijk terug een ongelooflijke topper ontdekt. Wanneer Julia in Antwerpen is zal Lin mij moeten missen 😉.
 
Laatst bewerkt:
Halleluja, waardige zelfs betere afwisseling voor Lin.
Leuk contact via WhatsApp en uiteindelijk gisterenmiddag een bezoekje gebracht. Afspraak vlot verlopen. Super ontvangen in mooie nette kamer in een prachtig wit setje en direct lekkere diepe tongzoenen.
Gedoucht en Julia zich ondertussen ontdaan van haar lingerie. Beiden op de knieën zittend nog lekker tongzoenen waarna ze afdaalde naar beneden voor lekker pijpwerk. Op mijn beurt deze prachtige dame langdurig gelikt (stoppelbaardje beneden is het enige klein minpuntje). Eerst lekker missio waarbij ze na een tijdje zich mee begon te stimuleren beneden want mevrouw wou klaarblijkelijk zelf lekker klaarkomen. Daarna zijdelings en daarna effe pauze 🥴 waarna ze het condoom er afdaalde en mij weer lekker op mijn rug liggend begon te pijpen, ballen werden deze keer ook niet vergeten. Terug op sterkte kroop ze boven op mij, stopte hem erin en ging wild te keer met allerlei Portugese kreten tussendoor. Uiteraard vroeg ze om in mission in haar klaar te komen.
Na een aantal waardeloze ervaringen met latina's eindelijk terug een ongelooflijke topper ontdekt. Wanneer Julia in Antwerpen is zal Lin mij moeten missen 😉.
"Daarna zijdelings en daarna effe pauze 🥴 waarna ze het condoom er afdaalde en mij weer lekker op mijn rug liggend begon te pijpen, ballen werden deze keer ook niet vergeten. Terug op sterkte kroop ze boven op mij, stopte hem erin en ging wild te keer met allerlei Portugese kreten tussendoor. Uiteraard vroeg ze om in mission in haar klaar te komen."

Dus Nzc?

Jan
 
"Daarna zijdelings en daarna effe pauze 🥴 waarna ze het condoom er afdaalde en mij weer lekker op mijn rug liggend begon te pijpen, ballen werden deze keer ook niet vergeten. Terug op sterkte kroop ze boven op mij, stopte hem erin en ging wild te keer met allerlei Portugese kreten tussendoor. Uiteraard vroeg ze om in mission in haar klaar te komen."

Dus Nzc?

Jan
Ik weerhoud mij van verder commentaar 😂
 
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gecontacteerd, afspraak gemaakt, naar daar gegaan en dan kreeg ik geen reactie meer. Stond voor een gesloten deur.

Dag erna kreeg ik dan terug de prijzen als antwoord op mijn berichten. 🙄
 
Hopelijk gaat Julia vlug weer een tijdje naar Brazilië want anders ga ik teveel geld verspillen 😂.
Na mijn bezoek van vorige week moest ik snel weet naar haar toe Je lijkt binnen te komen bij je geile vriendin die je een tijdje had gemist. Tegen de deur al innig tongzoenen en handen die al overal op verkenning gaan. Het vervolg was weer spetterend vuurwerk. Tot volgende week.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook eens langs geweest na de lovende recensies.
ziet er idd top uit zoals foto's.
Mook altijd een lach op haar gezicht en prachtige ogen.
zowel inko, lift , badkamer als slaapkamer kunnen wel deftige poetsbeurt gebruiken.
'vond het gebrek aan minieme conversatie wel storend. Engels is echt de basics niet aanwezig.
ze doet wel voor de rest haar best.
geen aanbieding voor zc ofz.
zoent wel heel graag en dat was ook beste van de date.
massage was eerder wat gevrijf
intiem niet slecht

voor mij geen herhalingsgevaar
 
Julia ontvangt nu in Schaerbeek vlak bij VRT gebouw in mooi apparthotel.
Dus gezien haar topservice naar Brussel gereden. Verkeer en parkeren valt mee in de vakantie.
Bij binnenkomst direct achter de dicht geslagen deur hevig beginnen tongzoenen. Even gedoucht waarna ze direct aan een zalige pijpsessie begon. Op de kant van het bed reverse cowboy waarbij ze zichzelf heftig zelf mee stimuleerde . De Portugese woordjes begonnen weer. Ze vroeg me om haar in misso hard te nemen met tussendoor lekker tongend en elkaar geil aankijken. Weer zalig klaargekomen.
 
Julia is idd extreem geil, maar het NZC maakt het wel zeer riskant. Heb haar 2 weken geleden ontmoet voor de 3de keer. En elke keer mocht ik mijn lul dieper duwen. Laatste keer had ik echt gewoon kunnen neuken zonder als ik het had gewild. Ze zegt wel "condom, baby", maar ze laat je gewillig je lul in haar (weliswaar strak) poesje steken zonder rubbertje. Bijzonder geil, maar ik heb het niet ten volle gedaan. Toch maar rubber omgedaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan