In juli bij Julia in Den Haag geweest en tijd voor een review want de vorige is al weer wat langer geleden.
Contact voor een afspraak verliep vlot, wel wilde ze een foto van te voren, en aangezien ik daar geen trek in had en het ook een schijnoplossing vind heb ik het anders met haar opgelost. Dit alles kennelijk op een voor haar voldoende respectvolle manier anders had ik er al uitgelegen. Aankomst zoals gebruikelijk in etappes onthuld wat het echte adres is, en het groeten bij binnenkomst was netjes maar je merkt wel enige afstand / gereserveerdheid. Ze ziet er iets minder gepolijst uit dan op de foto's maar haar borsten vond ik prachtig, denk dat ze fake zijn maar komen wel echt over. Toen solo gedouched, hygiëne is voor haar superbelangrijk merk je aan alles, en daarna op bed gegaan. Een redelijk ruime kamer met een ontspannen muziekje. sfeerlichtjes plus ventilator.
Niet meteen vol zoenen zoals ik bij veel latina's gewend ben maar rustig beginnen en eerst een korte massage waarbij ik me op een gegeven moment heb omgedraaid toen ik het tijd vond voor wat meer intimiteit. Helaas was er van zoenen / tongzoenen van haar kant niet veel animo leek het, mondje op een kier en beperkt terugzoenen, maar ze wende haar hoofd niet af. Dus toen maar overgeschakeld op knuffelen / zoenen op lichaam en dat liet ze toe. En toen wilde ze dat ik ging liggen en begon ze mijn lichaam te kussen en daalde ze af naar mijn nog half slappe piet die ze zachtjes in de mond nam en binnen 5 tellen op volle oorlogsterkte was. En werd ik op een rustige manier gepijpt met veel gevoel en afwisseling, zalig en van hoog nivo. Heb nog zitten twijfelen om me op deze manier klaar te laten pijpen, maar wilde haar eerst proeven en daar reageerde ze welwillend op. Ik dacht, laat ik op dezelfde rustig manier behandelen, rustig de tijd nemend en met veel gevoel haar frisse poes masseren met mijn tong en vingers en dat leek ze zeker te waarderen en ze kantelde haar bekken, deed haar been over mijn schouder zodat ik er allemaal nog beter bij kon. Toen vond ze het op een gegeven moment welletjes en was het weer mijn beurt om gepijpt te worden en dacht weer aan om het zo te laten afronden, en daar had ik op een gegeven moment nog een halve seconde de tijd voor toen ze van pijpen aanstalten maken om richting cowgirl te gaan, ik dacht dat ik nog wel genoeg tijd had om later alsnog te gaan voor pijpend naar een hoogtepunt, maar uiteindelijk in Missio hield ik het dan toch niet meer toen er toch wat meer tongzoenen mogelijk bleek en ik het cd volspoot. En daarna bleek ze wat meer te praten, is dat omdat ze haar missie had volbracht, of was ze zelf wat meer ontspannen was, of gespeeld, of een beetje van alles? Ze lijkt me minder van toneelspelletjes aangezien ze wel authentiek over kwam al ik iets deed wat ze niet lekker vond. Dat kwam dan soms bot over waarschijnlijk omdat haar Engels minder goed was als ik had gedacht. Maar ik krijg uiteindelijk nog een massage en die was heerlijk ontspannen en hebben we aan het eind zowaar nog wat gebabbeld terwijl ze niet echt een babbelaar is.
Uiteindelijk bleek ze ook niet strikt op de klok te kijken en was het een ruim uur. Daarna nog even de olie eraf gedouched en kreeg ik wat meer spontaan de zoenen die ik juist aan het begin had willen hebben. Kort samengevat: een beperkt GFE, een zeer nette dame met heerlijke borsten, vond haar ook wel lief, kan echt zalig pijpen, intiem was in orde, dus al met al 4 sterren gegeven en ik ging heerlijk ontspannen weg. Herhaling denk ik niet vanwege beperkte GFE, maar als ik het gratis zou krijgen aangeboden ga ik er direct langs.