Recensie Julia, Hoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommy69

Newbie
18
05/10/21
14
4
Ik ben op bezoek geweest bij Julia in Hoorn. Op de foto's ziet ze er nog wel leuk en slank uit.


Na wat heen en weer te hebben gewhatsappt heb ik het adres van een pension in Hoorn. Naar binnen gegaan in een zeer kale pension kamer.
Julia had nog een gewone trui aan en legging ( zeker niets sexy) of wat ook maar iets opwinden was.

Keurig netjes betaald. In middels beide uitgekleed en op het bed gaan liggen. Ze deed aan pzc maar dit was ongeïnteresseerd en zeker niet diep. Na een tijdje gevraagd of ik haar kom beffen en vingeren. Dat mocht gelukkig. Kutje wel lekker schoon en fris. Ze werd ook wel nat tijdens het vingeren. Ik kon zien dat ze duidelijk genoot maar dat ze niet vond dat ze zelf mocht klaar komen.


Daarna haar nog geneukt in missionaris en doggy. Niet slecht maar ook niet super. Condoom vol geknalt en weer netjes weg gegaan.

Voor mij zeker geen herhaling gevaar. Alles bij Julia gaat op de automatische piloot. Niets van ook maar een beetje gfe ervaring.

Succes voor andere. Laat even weten hoe het was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan