Recensie Julia, Huize Sandra, Breda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.246
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-julia/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een half bij Julia geboekt. Was al eerder bij haar geweest en besloot om haar nog een kans te geven om te kijken of de service nu ietwat verbeterd was. Nu dus maar een half uur geboekt. Het ging echter weer dezelfde kant op. Geen zoenen laat staan tongzoenen. Beffen/vingeren was ook niet toegestaan. De lust werd zodoende weggenomen. Pijpen was wel goed en er konden een paar standjes gedaan worden. Ze wilde niet vanachter genomen worden. Er zit een aardig tijdsbestek tussen mijn eerste en het bezoek van een paar weken geleden. Het gebodene vind ik te mager.
 
Ik heb een heel ander ervaring met haar, super gfe, tongzoenen en alles. Vond ook bijzonder voor een romeense want vaak is het idd plichtmatig afwerken. Ze is een tijdje afwezig maar zie nu dat ze terug op rooster sta. Ik ga mn bezoek inplannen! ;)
 
Laatst nog langs bij haar, qua gfe opzich oke, we kunnen ook goed met elkaar kletsen. Volop zoenen (geen tong van haar, maar absoluut geen 'kus', echte zoen). Maar idd intiem minder. Ze doet iets qua houding waardoor je niet lekker kan doorstoten. Als je van 'grinding' neuken hou dan is het prima, maar als je meer hou van 'stoten' dan is het niet lekker. Ze wil ook geen doggy omdat ze zei dat ze net gegeten heb. Overal wel oke (vooral omdat ze best leuk uitziet, mooie borsten waar je alles mag doen, en volop zoenen) maar was denk ik wel mn laatste keer.
 
Laatst nog langs bij haar, qua gfe opzich oke, we kunnen ook goed met elkaar kletsen. Volop zoenen (geen tong van haar, maar absoluut geen 'kus', echte zoen). Maar idd intiem minder. Ze doet iets qua houding waardoor je niet lekker kan doorstoten. Als je van 'grinding' neuken hou dan is het prima, maar als je meer hou van 'stoten' dan is het niet lekker. Ze wil ook geen doggy omdat ze zei dat ze net gegeten heb. Overal wel oke (vooral omdat ze best leuk uitziet, mooie borsten waar je alles mag doen, en volop zoenen) maar was denk ik wel mn laatste keer.
...omdat ze net had gegeten,... Misschien moest ze bijna boodschappen doen:p ;-)

Tijdens corona een paar keer geweest omdat er niet veel anders was maar dat is voorbij ik besteed geen geld meer aan haar.
 
ze doet bijna niks alleen op de rug liggen en af wachten wat jij ga doe maar ze laat niet veel toe ? geld kloppers zijn het heel die hs ik heb 2 keer die soraya gehad had ze voor 1 uur betaald en na 20 min stopt ze er mee kleed ze haar eigen aan en ook nog roken op de kamer stres kip
 
ze doet bijna niks alleen op de rug liggen en af wachten wat jij ga doe maar ze laat niet veel toe ? geld kloppers zijn het heel die hs ik heb 2 keer die soraya gehad had ze voor 1 uur betaald en na 20 min stopt ze er mee kleed ze haar eigen aan en ook nog roken op de kamer stres kip
De kwaliteit/prestaties van veel dames bij hs, en op meer plaatsen, is tegenwoordig erg slecht. Heb steeds minder vaak zin om mijn geld er aan uit te geven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Julia een bezoekje gebracht van een half uurtje. Mooie slanke petite Roemeense. Best een sociaal meisje. Leuk kunnen praten over vanalles en nog wat. Helaas geen tongzoenen maar wel wat kusjes op haar mond. Ze bracht me goed in gang doordat ze lekker aan mijn tepels ging likken. Pijpen is goed te noemen en ging ook nog wel redelijk diep in het mondje. Toen Julia on top wat ze lekker doet alleen haar conditie is niet zo top (zegt ze) Dan maar in de mish. Helaas is hard stoten er niet bij. Niet klemmend ofzo maar rammen gaat niet. Toch nog even lekker doorgegaan met uitzicht op die mooie tieten en gezichtje. Natuurlijk nog wel heerlijk aan gesabbeld😬😀 Overgeschakeld naar lepeltje. Nu kon ik redelijk stevig doorneuken en haar tieten stevig vasthouden. Het duurde niet lang voordat ik lekker klaar kwam in Julia!
Niet top maar ook niet slecht.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan